Autorun Nasıl Yapılıyor ..
-
http://rapidshare.com/files/120294264/kill_autorun_vbs.zip.html
yukardaki işe yaramassa:
http://rapidshare.com/files/120297124/Flash_Disinfector.exe.html
* İşleme başlamadan önce güvenlik yazılımlarınızı geçici olarak kapatınız.
* Virus olma ihtimali olan USB beleklerinizi bilgisayara takınız ama açmayınız.
* Dosyaya çift tıklatınız.
* Çıkacak uyarıda "Tamam" tuşuna basınız. Masaüstü kısa süre kaybolacak.
* İşlem bittiğinde çıkan uyarıda "Tamam" tuşuna basınız. Masaüstü geri gelecek.NOT: Flash_Disinfector C, D ve diğer sürücülerde ayrıca takılı ise taşınabilir aygıtlarda silinmeye karşı korumalı autorun.inf adında bir klasör oluşturur. Bu klasörün içinde "lpt3.This folder was created by Flash_Disinfector" adında bir dosya vardır. Ayrıca 0 bayt boyutundadır. Yani diste yer kaplamaz.
Bu klasörün amacı autorun.inf özelliğini kullanarak diske yazılan zararlılara karşı tedbirdir. Silmek normal yollar ile mümkün değildir yine de isterseniz Unlocker adlı bi program ile silebilirsiniz ama güvenliğiniz açısından silinmesini tavsiye etmem. -
tamamda hepniz virüsten koruma şeyleri removellar filan koymuşsunuz. arkadaş hiç öyle bişey söylemişmi :) az öncede bi konu açtı bu arkadaş. Kız arkadaşının flash belleği ondaymış geri verirken içine autorun lı bişey yapmak istiyo. o yönde yazın isterseniz :)
-
bertanyus bunu yazdı:
-----------------------------
tamamda hepniz virüsten koruma şeyleri removellar filan koymuşsunuz. arkadaş hiç öyle bişey söylemişmi :) az öncede bi konu açtı bu arkadaş. Kız arkadaşının flash belleği ondaymış geri verirken içine autorun lı bişey yapmak istiyo. o yönde yazın isterseniz :)
-----------------------------
gözündende bişey kaçmıyor haa :D ama o konuda tam şamataya döndü :D:D -
Hispanic bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
-----------------------------masaüstüne yeni bi rar dosyası ac gir içine adres yerine C:, D:, E:, yaz [hangisine bakmak istiyorsan]
içine gir ne kadar .bat .inf .ini .com felan varsa sil isteğine göre süphelendiine shift delete =)
yalnız işletim sisteminin kurulu olduğu yerdeki .com ları .ini leri felan silme yani C ye yüklüse işletim sistemin
bilmediğin seleri silme pc acılmıyor cd den onar demen gerekior kurtarmak için :/
-
bertanyus bunu yazdı:
-----------------------------
tamamda hepniz virüsten koruma şeyleri removellar filan koymuşsunuz. arkadaş hiç öyle bişey söylemişmi :) az öncede bi konu açtı bu arkadaş. Kız arkadaşının flash belleği ondaymış geri verirken içine autorun lı bişey yapmak istiyo. o yönde yazın isterseniz :)
-----------------------------
abicim benm mesaj bu arkadaşa ithafen :DHispanic bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
----------------------------- -
Moonchild bunu yazdı:
-----------------------------bertanyus bunu yazdı:
-----------------------------
tamamda hepniz virüsten koruma şeyleri removellar filan koymuşsunuz. arkadaş hiç öyle bişey söylemişmi :) az öncede bi konu açtı bu arkadaş. Kız arkadaşının flash belleği ondaymış geri verirken içine autorun lı bişey yapmak istiyo. o yönde yazın isterseniz :)
-----------------------------
abicim benm mesaj bu arkadaşa ithafen :DHispanic bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
-----------------------------
-----------------------------
Yok ona bişey demiyorum da. Ortaya bi virüs lafı atıldı onu diyorum.
