Avast Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imarator
    imarator's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2007
    Erkek
    sayın amd kardeşim kasperky buldugu virüslri avast bulamıyoki öküz bi program lisansını yaptım ve türkçe bütün ayarlarını yaptın güncelledim . ama bence hiç işe yaramaz . avast performan olabilri işe yaramayan performasnda hiç bi işe yaramaz .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtmad
    tbtmad's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Avast Kadar Ezik Bİr program yok :D

    ugraşsalar yapılamazda:D

    Benim pc ezik diye tahammül ediyoeum şimdi geldi aklıma silicem..

    ama bak sana sorunu nasıl çözeceginide söylim bilgisayarıma girilir avarst komple silinir yerine kasper kurulur:D 


    Kod yazmakla adam olunmaz:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    avasta dandik ve ezik deyen ..zihniyete bayılıyorum.) bir avast kullanıcısı olarak . makınayı sıfır ( 0 ) kasma yok.) + bana sormadan kesınlıkle bir b*k yapmıyor.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    avast kullanıcsı olarak performansından veritabanın kalitesinden memnunum.

    Bence o yazdığın kodla oluşturduğun dosyayı rapidshare veya başka bi yere yükle ve bilgisayarına indirmeyi denemelisin.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    İddaa ediyorum ki Avast hiç b*ka yaramaz.
Toplam Hit: 3794 Toplam Mesaj: 16