Avast Sorunu?
-
sayın amd kardeşim kasperky buldugu virüslri avast bulamıyoki öküz bi program lisansını yaptım ve türkçe bütün ayarlarını yaptın güncelledim . ama bence hiç işe yaramaz . avast performan olabilri işe yaramayan performasnda hiç bi işe yaramaz .
-
Avast Kadar Ezik Bİr program yok :D
ugraşsalar yapılamazda:D
Benim pc ezik diye tahammül ediyoeum şimdi geldi aklıma silicem..
ama bak sana sorunu nasıl çözeceginide söylim bilgisayarıma girilir avarst komple silinir yerine kasper kurulur:D
-
avasta dandik ve ezik deyen ..zihniyete bayılıyorum.) bir avast kullanıcısı olarak . makınayı sıfır ( 0 ) kasma yok.) + bana sormadan kesınlıkle bir b*k yapmıyor.)
-
avast kullanıcsı olarak performansından veritabanın kalitesinden memnunum.
Bence o yazdığın kodla oluşturduğun dosyayı rapidshare veya başka bi yere yükle ve bilgisayarına indirmeyi denemelisin.
-
İddaa ediyorum ki Avast hiç b*ka yaramaz.
Toplam Hit: 3794 Toplam Mesaj: 16
