




AVEA Larda Kontor Tüketme...
-
1 Hafta önce telefonuma GPRS ayarlarını yollatmak için AVEA yı aradım , benden telefon numarasını ve telefon markasını istediler sadece...Yani ne hattın kime ait olduğu vs , şimdi bu işlemleri yaptırırsanız hattınıza servis msjı geliyor ve her servis mesajı için 2 kontorle ucretlendiriliyorsunuz.Bunu dün denedim ve bi hattın 160 kontorünü tükettim , sürekli AVEA müşteri hizmetlerini arıyorum ve bana GPRS , MMS ayarlarını yollarmısınız diyorum...Onlarda paşalar gibi yolluyorlar..Eğer AVEA kullanıyorsanız , telefonunuza servis mesajı gelir ve ardından "Bu işlem için 2 kontorünüz gitti" gibi uyarı mesajları alıyorsanız , soğuk bi su için...Deneyin hoşunuza gidicek eminim...
AVEA müşteri hizmetleri numarası ;
4441500 , Sistem konuşmaya başlayınca "0" a basın operatör gelsin..Gerisini halledersiniz sanırım...Eğer yapamayan olursa soru sorabilrisiniz...
-
160/2=80 kere mi aradin ?
-
Aslında 40 kez aradım , her seferinde 4 kontor düşüyor hemn mms hem gprs ayarlarını iste , yazın boş vaktim bihayli fazlaydı :)
-
4441500 u 80 defa aramak ne demek :) onun 160 konturu gittide senin fatura bayaa bi ucuk gelecektir. ah deca ah :)
-
DeCaMeRon baba vallaha büyüksün olm nerden aklına geldi bu a.q :=)) helal olsun
-
bunu internetten yapmanin bi yolu yok mu?
-
Dostum Selaminaleyküm Bu müşteri servisini armak için senin kontörün gitmiyormu ?
-
Müşteri hizmetlerini aramayı sabit telefondan yapın , gitiyor tabi şehiriçi faturada benden gidiyor...Ya olay o değil .. Birine zarar vermek se tahribatsa adı , bazen kendindende vereceksin..Tahribat için kaç gece uykusuz kaldık :)
-
444 lü telefonlar'ın bedava olması lazım
aveayı bilmem de turkcell in musteri hizmetleri bedava ama cepten aradıınızda.
-
Maksat piçlik yapmaksa eğer...
Tabiki uğraşacaz :D
-
Onun yerine açın kız arkadaşınızla falan konuşun beni arayın sohbet edelim ne diye kasıyorsunuz bu kadar:)