Avira Veya Avg

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eleutherios
    eleutherios's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2008
    Erkek

    Arkadaşlar nerdeyse her ay bilgiseyarıma format atmaya başladım. Eski virüs programım esetti hiç işe yaramadı desem yeridir şimdi avira premium

    security veya avg internet securty programları nın iyi olduğunu duydum virüs programlarından anlayan arkadaşlar bana yardımcı olabilirmi  hangisini

    kurmalıyım veya bildiğiniz daşka iyi program varmı varsa linkinide verebilirmisiniz


    Kontrolsüz güç güç değildir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    aviira kur yanına avg deilde ashampoo  fw yükle weya komodo

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    komodo çok yavaşlatıyo bilgisayarı.normalde 5 sn içinde kapanan bilgisayarın kapanma süresini 30 sn yaptı. sonra da uninstall ile mutlu son :)

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eleutherios
    eleutherios's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2008
    Erkek
    hocam fazla bilgim yok kusurabakma ashampoo  fw yükle weya komododemişsin onlar ne işe yarıyor çakış mazmı

    Kontrolsüz güç güç değildir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    eleutherios bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam fazla bilgim yok kusurabakma ashampoo  fw yükle weya komododemişsin onlar ne işe yarıyor çakış mazmı
    -----------------------------

    hoca firewall bunlar aviranın yanına kurmıcakmısın ? 


    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    geçen gün pc ye Avira AntiVir Premium 8 kurdum c yi bi taratayım dedim dünyanın dosyasını sildi  haliyle pc mal oldu c ye giremedim c ye kurduğum hiçbirşey açılmadı ama sistemi bi gükledim herşey normal avira hala duruyor 91 günlük key de aldım amam anlamadığpım nodun bulmadığı yüzlerce halt buldu bazı gerçek virüs olduğu için başta hepsini sil dedim pc nin içine etti eğer kurarsan ona dikkat 

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    geçen gün pc ye Avira AntiVir Premium 8 kurdum c yi bi taratayım dedim dünyanın dosyasını sildi  haliyle pc mal oldu c ye giremedim c ye kurduğum hiçbirşey açılmadı ama sistemi bi gükledim herşey normal avira hala duruyor 91 günlük key de aldım amam anlamadığpım nodun bulmadığı yüzlerce halt buldu bazı gerçek virüs olduğu için başta hepsini sil dedim pc nin içine etti eğer kurarsan ona dikkat 

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Şimdi olayı şöyle açıklıyim bu işe merakım yüksek bilgimde yüksek.Avira Premium sistemini kasmaz.Fakat bir kötülüğü var Vista sistemde down oranlarını etkilemekte.Bunun dışında en sağlam antivirüstür şuan için.AVG ise oda kasmaz oda sade ve iyi bir antivirüstür ve kendisini geliştirmiştir.Fakat Avira kurmanda yarar olucağını düşünmekteyim.AVG testlerde Aviradan alt sıralarda hep.Ayrıca bir arkadaş bir sürü şey sildiğinden yakınmış.Evet doğrudur şöyleki bazı zararlılar önemli windows için olmazsa olmaz .exe veya .dll lere bulaşabilir.Bunun sonucunda antivirüs bunu sildiği vakit sisteminde bazı anormallikler olması normaldir.Zaten antivirüsün iyi olması demek silmek anlamının dışında onarma ve temizlemedede iyi olmalıdır.Şuanda en iyi temizliyen Panda olmasına karşın birçok rakibiyle boş ölçüşemiyecek kapasitededir.Ama diyelim önemli bir .exe veya .dll yi sildi seninde yapman gereken tahribat dökümanlarda bulunan ''İşletim Sistemini Onarmak'' adlı yazıyı uygulamandan geçer.Dediğim gibi bu Avira nın bir suçu değildir.Sonuçta şuan en iyi antivirüs firmaları onarma ve temizlemeden çok tespitte ve zararlı bulmada yol kat etmeye çalışmaktadır.İnşallah antabilmişimdir..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi olayı şöyle açıklıyim bu işe merakım yüksek bilgimde yüksek.Avira Premium sistemini kasmaz.Fakat bir kötülüğü var Vista sistemde down oranlarını etkilemekte.Bunun dışında en sağlam antivirüstür şuan için.AVG ise oda kasmaz oda sade ve iyi bir antivirüstür ve kendisini geliştirmiştir.Fakat Avira kurmanda yarar olucağını düşünmekteyim.AVG testlerde Aviradan alt sıralarda hep.Ayrıca bir arkadaş bir sürü şey sildiğinden yakınmış.Evet doğrudur şöyleki bazı zararlılar önemli windows için olmazsa olmaz .exe veya .dll lere bulaşabilir.Bunun sonucunda antivirüs bunu sildiği vakit sisteminde bazı anormallikler olması normaldir.Zaten antivirüsün iyi olması demek silmek anlamının dışında onarma ve temizlemedede iyi olmalıdır.Şuanda en iyi temizliyen Panda olmasına karşın birçok rakibiyle boş ölçüşemiyecek kapasitededir.Ama diyelim önemli bir .exe veya .dll yi sildi seninde yapman gereken tahribat dökümanlarda bulunan ''İşletim Sistemini Onarmak'' adlı yazıyı uygulamandan geçer.Dediğim gibi bu Avira nın bir suçu değildir.Sonuçta şuan en iyi antivirüs firmaları onarma ve temizlemeden çok tespitte ve zararlı bulmada yol kat etmeye çalışmaktadır.İnşallah antabilmişimdir..


    -----------------------------

     

    eğer dediğin gibi onarınca olursa dile benden ne dilersen :-) 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    avg kurmada ne yaparsan yap = )
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Hep derim :) Siralama Su sekildedir.)
    kaspersky,Trend Micro,Mcafee
Toplam Hit: 4244 Toplam Mesaj: 15