Ayak Burkulması
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
Asosyal bunu yazdı:
-----------------------------
bengay kullan bu tarz durumlarda çok işine yarar.
-----------------------------bağ yırtılması gibi olaylarda zaten hassaslasmıs ve güçsüzleşmiş bağlara sıcak tedavi uygulatan bengay KULLANILMAZ!
doktorun verdiği topikal jeller kullanılır.
sağlık konusunda tam bilginiz olmadan bu kadar kolay atıp tutmayın, kas sertleşmesi,tutulması değil bu orayı yumusatasın, doktorun verdiği topikal jeller kullanılır nimes gibi.
format at demeye benzemez bu işler dikkat lütfen. kılcal damarları dahada catlatırsın sonucta mosmor ayakla kalırsın
-----------------------------geçmişte amatör futbol oynamıs biri olarak yaşadığım tecrübelere dayanarak böyle bir tavsiyede bulundum. direk olayı sataşma boyutuna taşımayalım.
defalarca ayağım burkuldu hemde aşırı derecede ve hepsinde olayı en az ağrı ve hasar ile bengay sayesinde atlattım + bengayın kendi reçetesinde bile
burkulmalarda kullanılabileceği yazıyor ken gelip burada bunu benimle tartışmana şaşırıyorum vesselam.
REÇETE
BEN-GAY 50 GR POMAD İLACI, İLAÇ BİLGİSİ
BEN-GAY aşağıdaki durumlarda duyulan ağrıları geçici olarak teskin eder: Romatizmal ağrılar, Adale ağrısı, Burkulma Nevralji, Bel ağrısı, Boyun tutulması, Hafif ağrı ve sızılar. BEN-GAY tam bir tedavi sağlamaz. Yukarıdaki hallere benzer rahatsızlıkların neden olduğu ağrıları semptomatik olarak teskin eder.
Yan etkileri,
Salisilatlara hassas kişilerde deri reaksiyonları görülebilir. BEKLENMEYEN BİR ETKİ GÖRÜLDÜĞÜNDE DOKTORUNUZA BAŞVURUNUZ.
Uyarı ve önlemler,
BEN-GAY sadece haricen uygulanmalıdır. Talimat haricinde kullanmayın. Gözlerinize veya ağzınıza ve diğer mukoz membranlara değdirmemeye dikkat edin, irrite olmuş deriden de uzak tutun. Herhangi bir sebepten dolayı ciltte mühim tahriş oluştuğu takdirde tedaviyi kesin. Ağrı 10 günden fazla devam eder veya kırmızılık görülürse hemen bir doktora başvurulmalıdır.
-
10 gün önce benim de ayağım burkuldu ve şişti. Sabah akşam ThermoDoline isimli kremi sürdüm ve sardım. Hızlı şekilde iyileşmeye başladı. Şimdi iyiyim Allaha şükür.
-
valla kimin ne kadar zamanda gecti bilmiyorum ama bi kere alıstımı mübarek sürekli burkulur bidahaki maclarında dikkatli ol ısınmadan oynama ve bandaj sar maca cıkarken o artık durmaz yerinde en ufak bişiyde burkulur...
-
xCs bunu yazdı:
-----------------------------
Akradaşlar sağda solda baya araştırdım ama hep medical şeyler.dün gece maçta ayamı burktum baya şişti(yumruk kadar) hemen gittim hastaneye film falan kırık yokmuş şükür.ama ayak biraz inmesine rahmen baya şiş üstüne basamıyorum.benden başka dengesiz bi arkadaş warsa ne zamn yürümeye başladı açıklarsa sewırnırım:).yada iyileşme surecini hızlandıran wırt zırt..bi dunya iş güç olmadı böyle .şimdiden saolun.
-----------------------------bak hocam ben eskıden basketbolcuydum ve ayaklarım cok buykuluyordu artık yalama oldular :D ama şişligini indirip eski haline gelmesını istiyorsan eczaneden git CAPSOLİN diye bir krem var mavi dışlı onu suru sıkıca sar hava almasın ertesı gun görursun
-
Hacım bekleme hemen bi çıkıkcı denen adam bul, ama gerizekalı bi insan olmasın işin erbabı olan bi adam bul bilegini yerine taksın. Aynı şey benim başıma geldi, doktora gittim hiçbi şey yok benden sağlamsın dedi! ulan ayağımdaki şişmeyi görmüyormusun dedim, film çekti hiçbirşey çıkmadı. Benden sana söylemesi çıkık filmde veya hehangi bir tıbbı işlemle görünmez ve bu alanda iş yapan doktorlar hariç hiçbiri çıkık tedavi edemez. 1 aylık bir tecrübe ile anlatıyorum bunları. en son ayağımı alcıya aldı gerizekalı mal, 1 hafta dayanabildim sonra evde parçaladım ayağım hala fena.. aradan 2 hafta geçmesine rağmen tuvalete yürüyerek gidemiyordum. bu şekilde krem, koca karı ilaçları derken 1 ay geçti benim ayağımın anası sikildi ve sonunda dayım aldı bi çıkıkcı ya götürdü beni, adam ayağıma baktı baktı? yavrum sen malmısın? kaç gündür bu böyle? bunun hayatı sikilmiş... aldı bi kova sıcak suyun içine koydu 15 dk bekledik, çıkardım sabunla kremler bi 15 dk yavaş yavaş masaj yaptı.. ayak iyice yumuşadı ve dediki topuk ve bileğin çıkmış! adam 2 el hareketi ile yerine taktı tabi aşırı acıdı ama alışmıştım 1 ay boyunca acıya bağırmadım bile ama sen ısıracak bi bez al yanına. bak sana yemin ediyorum ister inan ister inanma 1 aydır yürüyemeyen insan; adam çıkıkları taktıktan sonra arabaya bindik eve geldik (10 dk) arabadan inip apt. 3. kata rahatlıkla acısız çıkabilecek duruma geldim.. inanamadım ya.. Bak hacı çıkık var ayağında eğer bu takılmazsa tam oturmayacak yerine eklemler arasıa kan dolduğu için bu kan yavaş yavaş orada sertlesecek ve takılmaz hae gelecek en ufak bi zorlamada ilerki zamanlar için ayağın hep çıkıp çıkıp duracak. kışın azıcık soğuk gördümü sızlamaya başlayacak hayatın boyunca dert olacak sana.. git kurtul şundan.
-
Tırnak makasıyla keş
-
hoca şimdi 100gr kadar çekirdeksiz kuru üzümü iyice ezip püre haline getir bir poşetin üstüne koy ayağına koy üzerinide sıkıca bandajla sar 1 hafta bilemedin 10 günde sahalara dönersin üzüm hem iyileşmesini sağlıyo hem sıkı bağlarsan bileğini sabitler üstüne daha az acısız basarsın
-
tawsiyeler için teşekkurler arkadaşlar.dune göre daha iyi agrı we şişlik azaldı ama basmaıyorum hala=) daha rahat oynatıyorum.şü üzüm muhabbetini bende duydum onu bi deniycem.
-
basket oynarken bnmde ayak bilegim cok döndü sol ve sag olmak üzere 5-6 kere , her seferinde kesin olarak doktora git arada bir catlak yada bag zedelenmesi fln oluor eger profesyonel degilsen cok kasma bilmeyen adamlar altına ayak fln sokuolar basıp donuor bilegin işte ,20 gün de düzelir , 10 gün basma üstüne katıyen.
-
ByTechno bunu yazdı:
-----------------------------
Hacım bekleme hemen bi çıkıkcı denen adam bul, ama gerizekalı bi insan olmasın işin erbabı olan bi adam bul bilegini yerine taksın. Aynı şey benim başıma geldi, doktora gittim hiçbi şey yok benden sağlamsın dedi! ulan ayağımdaki şişmeyi görmüyormusun dedim, film çekti hiçbirşey çıkmadı. Benden sana söylemesi çıkık filmde veya hehangi bir tıbbı işlemle görünmez ve bu alanda iş yapan doktorlar hariç hiçbiri çıkık tedavi edemez. 1 aylık bir tecrübe ile anlatıyorum bunları. en son ayağımı alcıya aldı gerizekalı mal, 1 hafta dayanabildim sonra evde parçaladım ayağım hala fena.. aradan 2 hafta geçmesine rağmen tuvalete yürüyerek gidemiyordum. bu şekilde krem, koca karı ilaçları derken 1 ay geçti benim ayağımın anası sikildi ve sonunda dayım aldı bi çıkıkcı ya götürdü beni, adam ayağıma baktı baktı? yavrum sen malmısın? kaç gündür bu böyle? bunun hayatı sikilmiş... aldı bi kova sıcak suyun içine koydu 15 dk bekledik, çıkardım sabunla kremler bi 15 dk yavaş yavaş masaj yaptı.. ayak iyice yumuşadı ve dediki topuk ve bileğin çıkmış! adam 2 el hareketi ile yerine taktı tabi aşırı acıdı ama alışmıştım 1 ay boyunca acıya bağırmadım bile ama sen ısıracak bi bez al yanına. bak sana yemin ediyorum ister inan ister inanma 1 aydır yürüyemeyen insan; adam çıkıkları taktıktan sonra arabaya bindik eve geldik (10 dk) arabadan inip apt. 3. kata rahatlıkla acısız çıkabilecek duruma geldim.. inanamadım ya.. Bak hacı çıkık var ayağında eğer bu takılmazsa tam oturmayacak yerine eklemler arasıa kan dolduğu için bu kan yavaş yavaş orada sertlesecek ve takılmaz hae gelecek en ufak bi zorlamada ilerki zamanlar için ayağın hep çıkıp çıkıp duracak. kışın azıcık soğuk gördümü sızlamaya başlayacak hayatın boyunca dert olacak sana.. git kurtul şundan.
-----------------------------aynen doğru kırıkçı ve çıkıkçılara bende inanıyorum tecrübe ile sabittir.
