folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Aynı Ortamda 2 Kablosuz Fare



Aynı Ortamda 2 Kablosuz Fare

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    yenidir güzeldir diye gitttim logi vx nano aldım almaz olaydım berbat bi alet bide o kadar para verdim. eski logim daha iyiydi


    -----------------------------

     

    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Az daha para verip

    http://www.hepsiburada.com/Liste/logitech-vx-nano-laser-oem-mouse-910-001172/ProductDetails.aspx?productId=bd65888&categoryId=52

    su mouseyi al alper. Cantali filan geliyor, pili 6 ay gidiyor dediler rahat, 2-3 aydir kullaniyorum icinden cikan piliyle, yanimda tasidigimdan harika bir mouse oluyor, cok ufak degil.


    -----------------------------

     

    aynı mause. farklı yorum


    -----------------------------

     

    Ben 6-7 ay once 160 kusurat liraya, Logitech Performance Mouse MX  modelini aldim. Sonucta isim geregi, klavye gibi, mouse u da cok kullaniyorum. Harika bir mouse fakat tasinabilirligi pek yok. Herneyse, 4-5 ay once, kiz kardesim mouse isteyince, hepsiburadada kampanyasi var diye, logitech vx nano yu aldim. O biraz kullandi, ben de kullandim derken, cok hosuma gitti. Biraz iri :) oldugum icin, ellerim cok buyuktur, performance mx gibi buyuk mouselerden hoslanirim fakat bu nano vc te gercekten elime oturdu, yuzeyi filan cok hos. Tus ozellikleri yeterli, kutusundan cantasi cikiyor. Zaten usb si pil yuvasinin icine giriyor, ve cok kolay tasiniyor.

     

    @Alper bence babana aldir bu mouse u :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    mouse connect tusu var. onu tanitman lazim ilk calistirdigin zaman. ikisi ayni anda calismaz


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    büyük ihtimal hatırlıyorumda aynı marka model kumandalı araba almıştık mahallede yarış yaptırcaktık renkleri bile aynıydı oyuncakların ama ne yarışı bi kişi elindeki kumandayla 3arabayıda kontrol ediyodu :D


    -----------------------------

    Bizde okulda evde 3 tane farklı renkte modelde oyuncak araba almıştık. Hatta benim 2 tane vardı... Arkadaşın kumandası tüm arabaları kontrol ediyordu....

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    edit:yanlış oldu

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sacrifice
    sacrifice's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    karışmaz frekansları farklı. Şirket N tane alıyo anlaşıp çalışanlar 50 m2 yerde 100 tane mouse kullanıyo yoksa nasıl olurdu dimi:)


    #Coding Sacrifice Perl FSO#
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.microsoft.com/turkiye/donanim/gaming/productdetails.aspx?pid=103 microsoft sidewinder x8 kullanmaktayım gayet mutluyum hayatımdan :D


    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    sacrifice bunu yazdı:
    -----------------------------

    karışmaz frekansları farklı. Şirket N tane alıyo anlaşıp çalışanlar 50 m2 yerde 100 tane mouse kullanıyo yoksa nasıl olurdu dimi:)


    -----------------------------

    Hayır karışabiliyo. Bundan 3-4 sene önce evdeki bilgisayarların mouse u karışıyodu bazen.

    Yeni nesil mouselarda karışır mı bi şey diyemem.

Toplam Hit: 2544 Toplam Mesaj: 18