Ayt Saçmalığı
-
Selamın aleyküm müridler
Geçen günler olsun bu günler olsun önüme çıkan yerde ayt tim ayyıldız tim saçmalığı :SNedir bunlar yani çokmu uzmanlar kendilerini bir nimetten sayıyolar..Kafam atmasaydı,konu açmayacaktım tahribatta hiç saygısızlık yapmadım yapmamda ama bu adamlar insanı çileden çıkarıyor ayyıldız tim yapar eder kimse onlara kafa tutamaz nedir bunlar yani :S
-
Takipteyim hocam...
-
:)
-
ayt iyiydi
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
:)
-----------------------------Noldu hocam neden güldün?
-
Hacı 18 yaşına gelmişsin ama hala böle saçma sapan şeylere kafa yoruyon.Bırak kim ne isterse yapsın altı üstü internet sitesi bunu bu kadar dallandırıp budaklandırmanın alemi nedir.
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı 18 yaşına gelmişsin ama hala böle saçma sapan şeylere kafa yoruyon.Bırak kim ne isterse yapsın altı üstü internet sitesi bunu bu kadar dallandırıp budaklandırmanın alemi nedir.
-----------------------------Hoca o deil bu adamların özelliği ne yani :S tahribattan iyi olacak halleri yok.
-
Hocam şehir efsanesi olduğunu söyleyenlerde var... ama bir de kitap görmüştüm bir ara... Her birisi kendi alanında uzman olan bir takım mühendislerden oluştuğu iddia edilen sıkı bir ekip olduğu söyleniyor.
Ancak burada altını çizmem gereken konu şu adamların alanlarında gerçekten uzman olduğu söyleniyor yani işte mühendislik bitirmiş sonra alanıyla ilgili 2-3 satır birşey ezberlemiş çıkmış elemanlardan değil gerçekten ama gerçekten uzmanlardan oluştuğu söyleniyor hatta öyleki fantazi sayılabilecek işleri deney haline falan getirebiliyorlarmış.
Bununla ilgili olarak Muhsin Yazcıoğlunun halen tam olarak ne olduğu ortaya çıkarılmamış olan suikast mi yoksa kazamı olayında çok ilginç bir takım varsayımlarda bulunmuşlardı diye hatırlıyorum. Hatta bu ekip bu suikasti onların var saydığı şekilde yapabilecek dünyada çok az güç olduğunu bunlardan birisinin Mossad olduğunu ortaya sürmüştü. İleri sürdükleri varsayımsa ilgili helikopterin merkez işlemcisinin gönderilen yüksek frekanslı elektromanyetik dalgalar aracılığı ile geçici kısadevreye maruz bırakılması ve bu esnada aracın düşmesi şeklindeydi eğer yanlış hatırlamıyorsam... Söylenen olay bu gün EMP (Elektro Manyetik Puls) denilen olayla ilgili olarak mümkün diye biliyorum ancak bunu havadaki bir helikoptere uygulamak? Helikoptere yıldırım düşmesi gibi birşey şahsen ama tabi ben uzman değilim birşey söyleyemem.
-
Milamber bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam şehir efsanesi olduğunu söyleyenlerde var... ama bir de kitap görmüştüm bir ara... Her birisi kendi alanında uzman olan bir takım mühendislerden oluştuğu iddia edilen sıkı bir ekip olduğu söyleniyor.
Ancak burada altını çizmem gereken konu şu adamların alanlarında gerçekten uzman olduğu söyleniyor yani işte mühendislik bitirmiş sonra alanıyla ilgili 2-3 satır birşey ezberlemiş çıkmış elemanlardan değil gerçekten ama gerçekten uzmanlardan oluştuğu söyleniyor hatta öyleki fantazi sayılabilecek işleri deney haline falan getirebiliyorlarmış.
Bununla ilgili olarak Muhsin Yazcıoğlunun halen tam olarak ne olduğu ortaya çıkarılmamış olan suikast mi yoksa kazamı olayında çok ilginç bir takım varsayımlarda bulunmuşlardı diye hatırlıyorum. Hatta bu ekip bu suikasti onların var saydığı şekilde yapabilecek dünyada çok az güç olduğunu bunlardan birisinin Mossad olduğunu ortaya sürmüştü. İleri sürdükleri varsayımsa ilgili helikopterin merkez işlemcisinin gönderilen yüksek frekanslı elektromanyetik dalgalar aracılığı ile geçici kısadevreye maruz bırakılması ve bu esnada aracın düşmesi şeklindeydi eğer yanlış hatırlamıyorsam... Söylenen olay bu gün EMP (Elektro Manyetik Puls) denilen olayla ilgili olarak mümkün diye biliyorum ancak bunu havadaki bir helikoptere uygulamak? Helikoptere yıldırım düşmesi gibi birşey şahsen ama tabi ben uzman değilim birşey söyleyemem.
-----------------------------Hoca,ayyıldız tim demişler kürtler e-okulu kuzey kıbrısı hackleyip türklere söverken ayyıldız tim nerede idi? bence hepsi lamer. belki kurucuları 2-3 uzman vardır tahribatın üyelerinin hepsi uzman ..
-
thehacker falan oralardayken Ayt iyiydi. sonra zaten takip etmedim.
-
mehmetdiyebiri bunu yazdı:
-----------------------------
thehacker falan oralardayken Ayt iyiydi. sonra zaten takip etmedim.
-----------------------------Hoca aynısını sanada söylemek istiyorum.
Hoca,ayyıldız tim demişler kürtler e-okulu kuzey kıbrısı hackleyip türklere söverken ayyıldız tim nerede idi? bence hepsi lamer. belki kurucuları 2-3 uzman vardır tahribatın üyelerinin hepsi uzman ..
