Azerbeycan'da Eğitim Hakkında?
-
Merhabalar,
Kıbrıs'ta eğitim görmekteyim :) Bilirisniz ki veya duymuşsunuzdur ki burası Türkiyeden pahalı bi memleket. Asgari ücret 1290 tl hesap edin artık...
Neyse gelecek yıl Azerbeycan'da okumak istiyorum. Okul fiyatları vs nasıldır? Kıbrısta burslu okuyorum sadece okula para vermiyorum geri kalma yeme içme bana ait. Aşağı yukarı aylık 1500 tl giderim rahat vardır. Bu parayla Azerbeycan'da okumak ne kadar mümkün? Uçak biletleri vs ev kiraları nedir? Yeme içme Türkiyeye göre ne kadardır? Kısaca bu ekonomide nasıl yaşarım orada?
Okul fiyatlarına baktım çok ucuz geldi. 800 dolar ile 1500 dolar arası diyor. Sözde ben Kıbrıs'ta bursluyum ancak 600 euro harç parası 200 euroda kitap parası verdim. Kısaca 800 dolar demek tl olarak 1200 tl civarı bişeye denk geliyor ama 800 euro 1600 tl falan. birde kıbrısın pahalılığı zaten öldürür adamı.
Mimarlık öğrencisiyim, muhtemelen orada da mimarlık vardır.
Yaşam olarak bilgilendirirseniz sevinirim.
-
azerbeycan'ın kıbrıs'a oranla cok cok ucuz olacagına eminim hatta öyle.
illuminatiye pm atabilirsin o da azerbeycan'da.
-
Bak hocam burda ya paran olacak sınavdan keçeceksin yada çok-çok iyi kafan olucak .
yaşam olarak ne ilgilendiriyor?
ben üniv. yıla 1000$ veriyorum.
-
Azerbaycan'dan daha ucuz bi yer önerebilrim sana biraz daha doğuda ama hayat çok ucuz,
işçiler aylık 25-30 $ alıyor çook çook ucuz anlıycağın. -
benim öyle abartılı bi gece hayatım yoktur. okulumdan evime gelirim ne bilim akşamları bi cafe ye gider bi kahve içerim. Alkol pek kullanmam. Kısaca benim dediğim atıyorum bi ev kirası nedir Tl olarak azerbaycan da? Bakü de. Paran olacak derken? Okul parası 800 dolar ise 1200 tl ben adamlara ders başı 100 lira verim geçirirler herhalde :)) o kadar da para problem değil. Hani diyorum ki ben aylık 1000 tl gibi bi parayla okul kalma yeme içme geçinebilirmiyim?
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Azerbaycan'dan daha ucuz bi yer önerebilrim sana biraz daha doğuda ama hayat çok ucuz,
işçiler aylık 25-30 $ alıyor çook çook ucuz anlıycağın.
-----------------------------
neresi hocam? -
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
benim öyle abartılı bi gece hayatım yoktur. okulumdan evime gelirim ne bilim akşamları bi cafe ye gider bi kahve içerim. Alkol pek kullanmam. Kısaca benim dediğim atıyorum bi ev kirası nedir Tl olarak azerbaycan da? Bakü de. Paran olacak derken? Okul parası 800 dolar ise 1200 tl ben adamlara ders başı 100 lira verim geçirirler herhalde :)) o kadar da para problem değil. Hani diyorum ki ben aylık 1000 tl gibi bi parayla okul kalma yeme içme geçinebilirmiyim?
-----------------------------ayda 1000tl ile geçinirsin.okula para sınavlarda çıkar.
-
para birimine baktım 1 TRY = 0.5 AZN ediyor. tabi demek oluyor ki ev kiraları yarısı demek :)
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Azerbaycan'dan daha ucuz bi yer önerebilrim sana biraz daha doğuda ama hayat çok ucuz,
işçiler aylık 25-30 $ alıyor çook çook ucuz anlıycağın.
-----------------------------
neresi hocam?
-----------------------------
Kırgızistan , uçak biletleri 500 tl civarı olması lazım sürekli gidip gelemezsin , istanbul atatürk havalimanından 5 saat
sonra bişkekte olursun, Hayat ucuzdur iş adamlarından yardım alıp hem okuyup hem çalışabilirsin belki bende birşeyler
ayarlarım , başka sorun varsa cevaplarım.. -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Azerbaycan'dan daha ucuz bi yer önerebilrim sana biraz daha doğuda ama hayat çok ucuz,
işçiler aylık 25-30 $ alıyor çook çook ucuz anlıycağın.
-----------------------------
neresi hocam?
-----------------------------
Kırgızistan , uçak biletleri 500 tl civarı olması lazım sürekli gidip gelemezsin , istanbul atatürk havalimanından 5 saat
sonra bişkekte olursun, Hayat ucuzdur iş adamlarından yardım alıp hem okuyup hem çalışabilirsin belki bende birşeyler
ayarlarım , başka sorun varsa cevaplarım..
-----------------------------bakü ev fiyatlarına baktım 500 dolardan aşağı ev yok. ben bu memlekette savcının 500 dolar maaş aldığını biliyorum. Türk öğrenci diye de iyice kaktırıyorlar sanırım :)
-
hocam gelmek istersen.haber et..türk arkadaşlar var onlarlada konuşurum ev konusunda.
