Azerbeycan'da Eğitim Hakkında?
-
bakıcaz artık. denklik muhabbetlerine falan filan nasıl oluyor nasıl gidiyor falan. ev kiraları 500 dolar falan sa gerek yok yani kıbrısta da hemen hemen aynı sayılır. aylık 100 dolar fazla veririm düzenimi bozmam :D
-
dun otobuste kazakıstanda uluslara arası ılıskıler okumus bır elemanla karsılastım kpss hazırlanıyordum sıkıldım pamukkalye gırdım dıyor arac sorumlusu gezmeyı sevıyorum dıyor.Eleman sallamıyordu bayaa bır sohbet ettık neyse kaldıkları ev 70 dolar mıs 3 artı bır vs cok ucuzdu dıyor azarbaycanda oyle dıyor.Azerbaycanda okunur yanı ogretmen maasının yuz dolar oldugunu dusunursen 300 dolara kral olursun
-
http://www.tahribat.com/Forum-Azerbaycan-Hakkinda-Bilmek-Istedikleriniz-115992/1/azerbaycan/
burda benim yazdıklarımı oku derim ve konudan çıakrım. yazıcaklarımı o konuda yazmıştım zaten
-
başka bilgisi olan arkadaşlar varmıdır?
-
bugün bizim okula üst devrelerden bi eleman gelmişti. azerbaycanda mimarlık okuyo ama hiç sormadım koşulları. sadece herkes gibi o da rüşvet olayından, polislerin kendilerine suç takıp sonra rüşvet almaya çalışmalarından falan bahsetti :D
