Babana Bile Güvenme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------
    cocukken doktorculuk mu oynadin?
    -----------------------------

    Sen çok oynadın galiba, ilk aklına gelen o olmuş..


    -----------------------------

    uffff gladio'ya bi da posta koymuş :)


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek
    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------
    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------
    cocukken doktorculuk mu oynadin?
    -----------------------------

    Sen çok oynadın galiba, ilk aklına gelen o olmuş..


    -----------------------------

    uffff gladio'ya bi da posta koymuş :)


    -----------------------------
    Sende gladio'nun posta kutusu oluyosun herhalde?

    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    FeRoCi bunu yazdı:
    -----------------------------
    öyle gizli söylemişsinki.. hele de kızsın yani. ister istemez herkesin aklında birazda şeytanlık olunca.. herşey geliyor akla... açık açık söylesene baştan :))
    -----------------------------
    Sizde fesat olmayın arkadaşım ohooo :)

    Hele de kızsın yani bölümü nasıl bişey oluyor pardon? Kızın ne ayrıcalığı olabilir ki gizli tutulan bir şey olduğunda?

    Cinsiyet ırkçılığı m yapıyon sen bakim hı konuş çabuk :)


    -----------------------------
    valla cinsiyet irkciligini gecdim cinsiyetten supheye dustum ben su acdigin konuyu gorunce

    http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=92636


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    :):)

    Onlar eskidendi :)

    Öncelikle tebrik ediyorum ne zamandır bekliyorum km farkedecek diye..Bulan ilk kişisiniz. Ama yanıldınız tahmininizde..Yaklaşık 1 yıldır Tahribattayım. Alışma sürecinde cinsiyetini bayan olarak gösterenler pekde rahat değillerdi yorumlardan..

    Şimdi alıştım. Ve kendimi daha iyi ifade edebilmek için gerçek cinsiyetimi yazdım.. Malum Tahribatın erkekleri kız gördü mü ne yapcaklarını şaşırıyorlar :)

    Ki durum, yönetime bildirildi.. Sen rahat ol ;)


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Potansiyel_Virus bunu yazdı:
    -----------------------------
    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    FeRoCi bunu yazdı:
    -----------------------------
    öyle gizli söylemişsinki.. hele de kızsın yani. ister istemez herkesin aklında birazda şeytanlık olunca.. herşey geliyor akla... açık açık söylesene baştan :))
    -----------------------------
    Sizde fesat olmayın arkadaşım ohooo :)

    Hele de kızsın yani bölümü nasıl bişey oluyor pardon? Kızın ne ayrıcalığı olabilir ki gizli tutulan bir şey olduğunda?

    Cinsiyet ırkçılığı m yapıyon sen bakim hı konuş çabuk :)


    -----------------------------
    valla cinsiyet irkciligini gecdim cinsiyetten supheye dustum ben su acdigin konuyu gorunce

    http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=92636


    -----------------------------

     

     

    :))))

    Belkide kız görünümlü oğlandır.kendisini böyle ifade etmesinde sorun mu var.ayrıca bu gerçek ortaya çıkarılınca durumunda bildirilmesi normaldir.fesat olmamak lazım.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek
    Çok zekisin be

    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    ya dostum sana çıkışıyo gibi olmayayım ama nedir bu yüzüne vurma olayı bnde okadar çok duydumki bunu..

    bana bişey anlatıldığı zaman ona yorum yapmam gerekmezmi odun gibi dinlememi istiyosan neden anlatıyosun.. 


    Zugzwang
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    potansiyel e dikkat takip madalyasi verilmeli

    +

    gladio oyle mesajlar yazdiysa vardir bi bildigi demistim harbiden varmis bi bildigi


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarHead
    WarHead's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2003
    Erkek
    babaya değil kimseye güvenmeyecen ben kendime bile güvenmiyorum bazen sınırları zorluyorum :):):

    Emekli
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    ben denyo denyo mesajlar yaziyosam vardir bi bildigim :) 

Toplam Hit: 3636 Toplam Mesaj: 33