folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Backtrack 5 Wireless Adaptör Tanıtma



Backtrack 5 Wireless Adaptör Tanıtma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Arkadaşlar backtracki cd yardımı ile çalıştırıyorum. Ağlar daha iyi çeksin diye wireless adaptör satın aldım fakat btyi açtığım zaman usbi ile bağlı olan adaptörün çekim gücünü almasını istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

    Aldığım adaptör; TP-LINK TL-WN822N v2 

    Bilenler yardımcı olursa sevinirim arkadaslar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam wlan0 wlan1 olarak aktifleştirmen lazım 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    Eğer vmware yada virtual box ta kullanacaksan vmware için üstteki vm menüsünden removable devices tan adaptörü seçmen lazım.

    bide bende bir tane tp link vardı usb 3.0 dan bağladığımda tanımıyordu.

     

     


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Yatım hacılar çok teşekkürler bir sorum olacak bir tane wep ağ var full çekiyor data toplamaya çalışıyorum ama data toplanmıyor dencek kadar az bir şekilde artıyor bu ağa bişey yapılabilir mi? Başka bir yöntemi var mıdır?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    hocam backtrack yerine wifislax kullan bence. ben bu tür işleri hep wifislax ten hallediyorum. geçen bi wep şifreyi 2-3 dk da falan kırdı. birçok hazır program var içinde hiç elle uğraşmana falan  gerek yok.


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    e2 bunu yazdı

    Yatım hacılar çok teşekkürler bir sorum olacak bir tane wep ağ var full çekiyor data toplamaya çalışıyorum ama data toplanmıyor dencek kadar az bir şekilde artıyor bu ağa bişey yapılabilir mi? Başka bir yöntemi var mıdır?

    aireplay-ng ile büyük oranda data toplayabilirsin.

    Bunun için önce ifconfig wlan0(burada monitor modu açtığın wireless kartın id si olucak)

    Burda hwaddr kısmındaki kendi mac adresini bi kenara not et. Buna xxx diyelim

    Sonra monitor moda al. Farzedelim mon0 olsun

    Sonra airodump-ng ile wep şifresini kıracağın adresin mac id sini de not et. Buna yyy diyelim.

    Sonra airodump u durdurup ikrımak istediğin adresi yükle paket toplamaya bşalasın.

    Sonra paketleri arttırmak için:

    aireplay-ng -1 2 -o 10 -q 10 -a yyy -h xxx mon0

    yazıp ağ trafiği oluştururyorsun. Sonra bu devam ederken ayrı bir konsol penceresi açıp

    aireplay-ng -2 -p 0841 -c FF:FF:FF:FF:FF:FF -b  yyy -h xxx mon0

    burda biraz kaldıktan sonra sana" use this packets? "diye bir soru soracak onu y ile onaylayıp enter la. Sonra paket sayısı baya artar. 10000 paket falan olunca da aircrack e yolla şlak diye kırsın :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Hocam hepsi aynı mantıkla çalışıyorda wep kırmak için paket felan toplamak gerekiyor bunun başka yöntemini bulamadım ben

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    e2 bunu yazdı

    Yatım hacılar çok teşekkürler bir sorum olacak bir tane wep ağ var full çekiyor data toplamaya çalışıyorum ama data toplanmıyor dencek kadar az bir şekilde artıyor bu ağa bişey yapılabilir mi? Başka bir yöntemi var mıdır?

    aireplay-ng ile büyük oranda data toplayabilirsin.

    Bunun için önce ifconfig wlan0(burada monitor modu açtığın wireless kartın id si olucak)

    Burda hwaddr kısmındaki kendi mac adresini bi kenara not et. Buna xxx diyelim

    Sonra monitor moda al. Farzedelim mon0 olsun

    Sonra airodump-ng ile wep şifresini kıracağın adresin mac id sini de not et. Buna yyy diyelim.

    Sonra airodump u durdurup ikrımak istediğin adresi yükle paket toplamaya bşalasın.

    Sonra paketleri arttırmak için:

    aireplay-ng -1 2 -o 10 -q 10 -a yyy -h xxx mon0

    yazıp ağ trafiği oluştururyorsun. Sonra bu devam ederken ayrı bir konsol penceresi açıp

    aireplay-ng -2 -p 0841 -c FF:FF:FF:FF:FF:FF -b  yyy -h xxx mon0

    burda biraz kaldıktan sonra sana" use this packets? "diye bir soru soracak onu y ile onaylayıp enter la. Sonra paket sayısı baya artar. 10000 paket falan olunca da aircrack e yolla şlak diye kırsın :D

    Hacı  ıse this packets yazısı gelmıyor bana bunları yaptığımda :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam bir süre bekliyeceksin bi 5-6 dakika bekle.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Deneyip haber vereceğim :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Hocam dediğinizii yapıp evden çıktım geldiğimde baya bi datta birikmisti ivs dosyasını kırmaya calıstım not fount gibi bi hata veriyor bende bende usb belleğe kopyaladım ivs dosyalarını birde mac adreslerinin göründüğü yerde bir süre sonra aircracki calıstırmadan AKPINAR ( AĞIN ADI) AKPINAR, AKPY?7X çıktı ve sonra ekran dondu bende kapatmak zorunda kaldım ivs dosyalarını upload ettim birde siz bakabilir misiniz?

    http://s3.dosya.tc/server22/rCQUL2/dosya.rar.html

Toplam Hit: 2450 Toplam Mesaj: 18