Backtrack 5 Wireless Adaptör Tanıtma
-
Arkadaşlar backtracki cd yardımı ile çalıştırıyorum. Ağlar daha iyi çeksin diye wireless adaptör satın aldım fakat btyi açtığım zaman usbi ile bağlı olan adaptörün çekim gücünü almasını istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
Aldığım adaptör; TP-LINK TL-WN822N v2
Bilenler yardımcı olursa sevinirim arkadaslar.
-
hocam wlan0 wlan1 olarak aktifleştirmen lazım
-
Eğer vmware yada virtual box ta kullanacaksan vmware için üstteki vm menüsünden removable devices tan adaptörü seçmen lazım.
bide bende bir tane tp link vardı usb 3.0 dan bağladığımda tanımıyordu.
-
Yatım hacılar çok teşekkürler bir sorum olacak bir tane wep ağ var full çekiyor data toplamaya çalışıyorum ama data toplanmıyor dencek kadar az bir şekilde artıyor bu ağa bişey yapılabilir mi? Başka bir yöntemi var mıdır?
-
hocam backtrack yerine wifislax kullan bence. ben bu tür işleri hep wifislax ten hallediyorum. geçen bi wep şifreyi 2-3 dk da falan kırdı. birçok hazır program var içinde hiç elle uğraşmana falan gerek yok.
-
e2 bunu yazdı
Yatım hacılar çok teşekkürler bir sorum olacak bir tane wep ağ var full çekiyor data toplamaya çalışıyorum ama data toplanmıyor dencek kadar az bir şekilde artıyor bu ağa bişey yapılabilir mi? Başka bir yöntemi var mıdır?
aireplay-ng ile büyük oranda data toplayabilirsin.
Bunun için önce ifconfig wlan0(burada monitor modu açtığın wireless kartın id si olucak)
Burda hwaddr kısmındaki kendi mac adresini bi kenara not et. Buna xxx diyelim
Sonra monitor moda al. Farzedelim mon0 olsun
Sonra airodump-ng ile wep şifresini kıracağın adresin mac id sini de not et. Buna yyy diyelim.
Sonra airodump u durdurup ikrımak istediğin adresi yükle paket toplamaya bşalasın.
Sonra paketleri arttırmak için:
aireplay-ng -1 2 -o 10 -q 10 -a yyy -h xxx mon0
yazıp ağ trafiği oluştururyorsun. Sonra bu devam ederken ayrı bir konsol penceresi açıp
aireplay-ng -2 -p 0841 -c FF:FF:FF:FF:FF:FF -b yyy -h xxx mon0
burda biraz kaldıktan sonra sana" use this packets? "diye bir soru soracak onu y ile onaylayıp enter la. Sonra paket sayısı baya artar. 10000 paket falan olunca da aircrack e yolla şlak diye kırsın :D
-
Hocam hepsi aynı mantıkla çalışıyorda wep kırmak için paket felan toplamak gerekiyor bunun başka yöntemini bulamadım ben
-
torpedo_XL bunu yazdıe2 bunu yazdı
Yatım hacılar çok teşekkürler bir sorum olacak bir tane wep ağ var full çekiyor data toplamaya çalışıyorum ama data toplanmıyor dencek kadar az bir şekilde artıyor bu ağa bişey yapılabilir mi? Başka bir yöntemi var mıdır?
aireplay-ng ile büyük oranda data toplayabilirsin.
Bunun için önce ifconfig wlan0(burada monitor modu açtığın wireless kartın id si olucak)
Burda hwaddr kısmındaki kendi mac adresini bi kenara not et. Buna xxx diyelim
Sonra monitor moda al. Farzedelim mon0 olsun
Sonra airodump-ng ile wep şifresini kıracağın adresin mac id sini de not et. Buna yyy diyelim.
Sonra airodump u durdurup ikrımak istediğin adresi yükle paket toplamaya bşalasın.
Sonra paketleri arttırmak için:
aireplay-ng -1 2 -o 10 -q 10 -a yyy -h xxx mon0
yazıp ağ trafiği oluştururyorsun. Sonra bu devam ederken ayrı bir konsol penceresi açıp
aireplay-ng -2 -p 0841 -c FF:FF:FF:FF:FF:FF -b yyy -h xxx mon0
burda biraz kaldıktan sonra sana" use this packets? "diye bir soru soracak onu y ile onaylayıp enter la. Sonra paket sayısı baya artar. 10000 paket falan olunca da aircrack e yolla şlak diye kırsın :D
Hacı ıse this packets yazısı gelmıyor bana bunları yaptığımda :D
-
hocam bir süre bekliyeceksin bi 5-6 dakika bekle.
-
Deneyip haber vereceğim :D
-
Hocam dediğinizii yapıp evden çıktım geldiğimde baya bi datta birikmisti ivs dosyasını kırmaya calıstım not fount gibi bi hata veriyor bende bende usb belleğe kopyaladım ivs dosyalarını birde mac adreslerinin göründüğü yerde bir süre sonra aircracki calıstırmadan AKPINAR ( AĞIN ADI) AKPINAR, AKPY?7X çıktı ve sonra ekran dondu bende kapatmak zorunda kaldım ivs dosyalarını upload ettim birde siz bakabilir misiniz?
http://s3.dosya.tc/server22/rCQUL2/dosya.rar.html
