Backtrack 5 Wireless Adaptör Tanıtma
-
Up yok mu bi yardım eden :D
-
Hocam geç gördüm kusura bakma, bu ivs dosyasında yeterli data yok gözüküyor. Hatta 458 ivs olduğunu yazıyor. En az 5000-6000 civarı olması lazım kırabilmesi için. Büyük ihtimalle aireplay-ng ile trafik oluşturmadın.
-
csfrt bunu yazdı
hocam backtrack yerine wifislax kullan bence. ben bu tür işleri hep wifislax ten hallediyorum. geçen bi wep şifreyi 2-3 dk da falan kırdı. birçok hazır program var içinde hiç elle uğraşmana falan gerek yok.
isteyen olursa
wifislax tr full:
http://www.firedrive.com/file/E75639040A258D53
wifislax tr sade:
http://www.firedrive.com/file/2CCBD254D60B4AFC
o ne lan diyene:
http://wifislax-tr.blogspot.com.tr/2014/03/wifislax-48-trx86-for-usb.html
-
çizik
-
torpedo_XL bunu yazdı
Hocam geç gördüm kusura bakma, bu ivs dosyasında yeterli data yok gözüküyor. Hatta 458 ivs olduğunu yazıyor. En az 5000-6000 civarı olması lazım kırabilmesi için. Büyük ihtimalle aireplay-ng ile trafik oluşturmadın.
Hocu sağolasın valla kırdım sorunsuz bı ınternet omrumde bu kadar hızlısını gormemıstım acaba guvenlıgınımı saglasam wep i wap mı yapsam :D
-
iwconfig wlan0
iwconfig wlan0 down
iw reg set BO
iwconfig wlan0 txpower 30
Bunarida Ekle Adaptörun full performansta çalişir :)
-
millette şifre bırakmadınız :)
