Bağımlılık Yapan Flash Oyun..
-
Malesef..
-
evt hoacm gercekten zor...
-
Ekran Görüntüsünü atmayana İnanmam 2.bölllüme geçemediniiizzz :) ve bende
-
whatanlar bunu yazdı:
-----------------------------Ekran Görüntüsünü atmayana İnanmam 2.bölllüme geçemediniiizzz :) ve bende
-----------------------------hocam ben dün 3.bölüme geçtim o kadar zor değil 2,3,4 e felan basınca hareket yapıyo puan hemen doluyo zaten
-
-
whatanlar bunu yazdı:
-----------------------------Ekran Görüntüsünü atmayana İnanmam 2.bölllüme geçemediniiizzz :) ve bende
-----------------------------Dün gece çekmiştim aslında basit hareket yapmak yerine aynı hareketlerle puan yapmaya çalışın :)

-
oyun 2000 i gecince bitti beyler. 7 deki hareketi takla atarak yapin. en dengeli dusme ve en cok puan o sekilde oluyor.
yapacak daha iyi biseyiniz varsa da 2000 de fazla kasmayin .)
-
biraz uğraştım ama değdi :)

-
zevkli bi oyunmus ama 1500 den sonra biraktim..
Cok gec oldu yarina artik....
-


