folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bağımlılık Yapan Flash Oyun..



Bağımlılık Yapan Flash Oyun..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Malesef..

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    evt hoacm gercekten zor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Ekran Görüntüsünü atmayana İnanmam 2.bölllüme geçemediniiizzz :) ve bende


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    whatanlar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekran Görüntüsünü atmayana İnanmam 2.bölllüme geçemediniiizzz :) ve bende


    -----------------------------

    hocam ben dün 3.bölüme geçtim o kadar zor değil 2,3,4 e felan basınca hareket yapıyo puan hemen doluyo zaten


    DOM..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    whatanlar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekran Görüntüsünü atmayana İnanmam 2.bölllüme geçemediniiizzz :) ve bende


    -----------------------------

     



    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    whatanlar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekran Görüntüsünü atmayana İnanmam 2.bölllüme geçemediniiizzz :) ve bende


    -----------------------------

    Dün gece çekmiştim aslında basit hareket yapmak yerine aynı hareketlerle puan yapmaya çalışın :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thicksinch
    Thicksinch's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    oyun 2000 i gecince bitti beyler. 7 deki hareketi takla atarak yapin. en dengeli dusme ve en cok puan o sekilde oluyor.  

    yapacak daha iyi biseyiniz varsa da 2000 de fazla kasmayin .) 


    Egil! Hicbirsey olmeden yeralti degil!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kcarakilic
    kcarakilic's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2009
    Erkek

    biraz uğraştım ama değdi :)


    -kcarakilic- -Milletin çok belirgin niteliklerinden biri de dildir. Türk Milleti"ndenim diyen insan, herşeyden evvel ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. M.Kemal ATATÜRK
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    zevkli bi oyunmus ama 1500 den sonra biraktim..

    Cok gec oldu yarina artik....


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thicksinch
    Thicksinch's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

     


    Egil! Hicbirsey olmeden yeralti degil!
Toplam Hit: 9191 Toplam Mesaj: 61