Bağımlılık Yapan Flash Oyun..
-
way anasını ben hareket yaptığını bilmiyordum .D:D:
-
3.Bölüme Geçtim
-
Sonunda Bitirdim Bu lanet oyunu xD
-
whatanlar bunu yazdı:
-----------------------------
3.Bölüme Geçtim (3:15:00 PM)
-----------------------------
Sonunda Bitirdim Bu lanet oyunu xD (6:09:00 PM)-----------------------------
ara vermissindir ins haci.. bunyeye yazik cunku .)
-
Thicksinch bunu yazdı:
-----------------------------whatanlar bunu yazdı:
-----------------------------
3.Bölüme Geçtim (3:15:00 PM)
-----------------------------
Sonunda Bitirdim Bu lanet oyunu xD (6:09:00 PM)-----------------------------
ara vermissindir ins haci.. bunyeye yazik cunku .)
-----------------------------:D 1 2 saat ara Verdim :D
-
2 Kez 490 puanda düştüm.
Sonrada sıkılıp bıraktım :)
-
1 2 3 4 5 6 7 8 İLE HAREKET YAPILDIĞINI UNUTMAYIN :D
-
Süper Herşey iyi ama adama koyan tarafı bölüm 1500 puanda geçiliyor senin puanın 1400 son hareketin orda yanıosun acayip koydu orda sinirlendim ve kapattım daha sonra tekrardan kasıp bitircem=)
-
Samsunlu'lar Çabuk sinirlenir kuzenden Biliyorum :D [#erol5534]
-
1500 lük bölüm çok fena öncekileri oyuna başladığımız yerin arkasındaki yeşil yerde takla ata ata bitirdim bunda yemiyor.
