Bağlantı Acayip Yavaş :(
-
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
Şimdilik bende bir sorun görünmüyor. Bölgesel farklılıklar olabilir. Sizin orada alt yapı çalışmaları filan varsa yavaşlık olabilir
-----------------------------
Sanırım haklısın hocam. Bizim buralardan bikaç kişiyle görüştüm onlarda da aynı problem varmış. Bu arada yer: manisa. -
ben o sövdüğün kurumdan ekmek yiyorum ve sırf senin zevkini tatmin etmen için küfür ettirmem çalıştığım yere,
tarifeleri mi begenmiyorsun diğer servis sağlayıcılar var
baglantıdanmı şikayetin var;
gider arıza kaydını bildirirsin eğer bildirmene rağmen hiçbir değişiklik yapılmadıysa bulunduğun şehrin bilişim ağlarını özelden gider durumu anlatırsın onlarda sana neden düzelmediğinin cevabını verir.
adamın sitesi kapatılır gider telekoma söver
adamın ev iç tesisatı bozuktur netten düşer telekoma söver
adamın etherneti bozuktur telekom laf yer
bilgisayarına virüs girmiştir , bot olmuştur net çok yavaş der telekom a bilmem nerelerim der
yıldırım gelmiştir modem ayarları gitmiştir telekoma giren girer
splitter kullanmaz netim gidiyor der telekom.....
ve bunun gibi birçok şey
tamam telekom sütten çıkmış ak kaşık değil hataları illaki var ama yukarıdakilerin aldıığı kararlar yüzünden çalışanlar niye laf yesin veya kurum niye karalansın -
vegapc bunu yazdı:
-----------------------------
ben o sövdüğün kurumdan ekmek yiyorum ve sırf senin zevkini tatmin etmen için küfür ettirmem çalıştığım yere,
tarifeleri mi begenmiyorsun diğer servis sağlayıcılar var
baglantıdanmı şikayetin var;
gider arıza kaydını bildirirsin eğer bildirmene rağmen hiçbir değişiklik yapılmadıysa bulunduğun şehrin bilişim ağlarını özelden gider durumu anlatırsın onlarda sana neden düzelmediğinin cevabını verir.
adamın sitesi kapatılır gider telekoma söver
adamın ev iç tesisatı bozuktur netten düşer telekoma söver
adamın etherneti bozuktur telekom laf yer
bilgisayarına virüs girmiştir , bot olmuştur net çok yavaş der telekom a bilmem nerelerim der
yıldırım gelmiştir modem ayarları gitmiştir telekoma giren girer
splitter kullanmaz netim gidiyor der telekom.....
ve bunun gibi birçok şey
tamam telekom sütten çıkmış ak kaşık değil hataları illaki var ama yukarıdakilerin aldıığı kararlar yüzünden çalışanlar niye laf yesin veya kurum niye karalansın
-----------------------------haklısın Hoca.
Yakında kabız oldum acaba internetim yawas ondanmı diyen bile cıkar.
Bu arada hatlarda hiç bişe yok canavar gibi calısıyor Evde TTNET var iş yerinde Başka bir internet sağlayıcı var ikiside Süper demekki problem İnternet sağlayıcalarda değil.
-
ama bazende çileden çıkarıyor adamı ttnet. Mesala geçen yine ankara genelinde ping sorunu vardı. Cs oynayan arkadaşlar sövüyordu hep
-
HeroiquE bunu yazdı:
-----------------------------nights_judge bunu yazdı:
@HeroiquE
Çok biliyosunya ttnete kafam girsin diyorsun..Ne alaka bağlantı kesilmesiyle pc formatlamak?bu kadar anlıyosunda sorun ttnette oluyor değilmi? keşke o pcyide camdan aşağı atsaydın hiç giremeseydin nete..
-----------------------------BAK HOCA ttnette calısıyodun sanırım orda çalıstın die sana madalya takmıcaklar,ttnet tüm küfürleri hak ediyor için rahat olsun bu 1..
2. si net kopmasının formatla alakası yok demişsin, pc ye giren virüs hiç bi programı acmama izin vermiyodu nete giriyodum ama downloada tıkladıgımda net düşüyodu
3. sü bilmeden ahkam kesmessen sevinirim..
-----------------------------
Ya sen ne saçmalıyorsun dostum? "nete giriyodum ama downloada tıkladıgımda net düşüyodu" ne demek bu cümle ttnetle mi alakalı?lütfen git başka bir servis sağlayıcıya ilk ay masrafın neyse ben ödeyeceğim senin gibiler oldukça zaten bu ülke hiçbir zaman ilerlemez.. -
pornocular DNS leri bazen 4.2.2.2 de unutabiliyorlar..yavaşlamaya sebeb oluyor
ayrıca hakkatten bazen kalite! çok düşüyor
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------pornocular DNS leri bazen 4.2.2.2 de unutabiliyorlar..yavaşlamaya sebeb oluyor
ayrıca hakkatten bazen kalite! çok düşüyor
-----------------------------
cia dostum olur mu, hiç unutmazlar dnsler ipler otomatik mi dediğimizde ben bilgisarcıyım,herşey otomatik derler sonra pcnin aldığı dns adresini söylermisiniz dediğimizde hemen bakıyorum der sonra ya telefonu kapatır yada ıııı ıııı 4.2.2.2 der :)))haklısınız kalite bazen düşüyor ama şu 2 ay eskiye nazaran iyileşme var sistemde..arızalar olduğu zaman örneğin artık kaç saat süreceğini söyleyebiliyoruz,ya da her saat çalışma olmuyor çoook büyük sorunlarda gündüzleri oluyor çalışmai mesela hatları borçtan kapalı olanlar telefondan odeme yapabiliyorlar yada tel numarasını doğru girdiklerinde borçtan kapalı şeklinde uyarı alıyorlar..Diyeceğim daha iyiye gidiyor mecburlar çünkü müşteri kaybediyorlar farkındalar..
