folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bağlantı Acayip Yavaş :(



Bağlantı Acayip Yavaş :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Blue_moon bunu yazdı:
    -----------------------------
    Şimdilik bende bir sorun görünmüyor. Bölgesel farklılıklar olabilir. Sizin orada alt yapı çalışmaları filan varsa yavaşlık olabilir
    -----------------------------
    Sanırım haklısın hocam. Bizim buralardan bikaç kişiyle görüştüm onlarda da aynı problem varmış. Bu arada yer: manisa.

    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    ben o sövdüğün kurumdan ekmek yiyorum ve sırf senin zevkini tatmin etmen için küfür ettirmem çalıştığım yere,
    tarifeleri mi begenmiyorsun diğer servis sağlayıcılar var
    baglantıdanmı şikayetin var;
    gider arıza kaydını bildirirsin eğer bildirmene rağmen hiçbir  değişiklik yapılmadıysa bulunduğun şehrin bilişim ağlarını özelden gider  durumu anlatırsın onlarda sana neden düzelmediğinin cevabını verir.
    adamın sitesi kapatılır gider telekoma söver
    adamın ev iç tesisatı bozuktur netten düşer telekoma söver
    adamın etherneti bozuktur telekom laf yer
    bilgisayarına virüs girmiştir , bot olmuştur net çok yavaş der telekom a bilmem nerelerim der
    yıldırım gelmiştir modem ayarları gitmiştir telekoma giren girer
    splitter kullanmaz  netim gidiyor der telekom.....   
    ve bunun gibi birçok şey
    tamam telekom sütten çıkmış ak kaşık değil hataları illaki var ama yukarıdakilerin aldıığı kararlar yüzünden çalışanlar niye laf yesin veya kurum niye karalansın

    Selam ve dua ile...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    vegapc bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben o sövdüğün kurumdan ekmek yiyorum ve sırf senin zevkini tatmin etmen için küfür ettirmem çalıştığım yere,
    tarifeleri mi begenmiyorsun diğer servis sağlayıcılar var
    baglantıdanmı şikayetin var;
    gider arıza kaydını bildirirsin eğer bildirmene rağmen hiçbir  değişiklik yapılmadıysa bulunduğun şehrin bilişim ağlarını özelden gider  durumu anlatırsın onlarda sana neden düzelmediğinin cevabını verir.
    adamın sitesi kapatılır gider telekoma söver
    adamın ev iç tesisatı bozuktur netten düşer telekoma söver
    adamın etherneti bozuktur telekom laf yer
    bilgisayarına virüs girmiştir , bot olmuştur net çok yavaş der telekom a bilmem nerelerim der
    yıldırım gelmiştir modem ayarları gitmiştir telekoma giren girer
    splitter kullanmaz  netim gidiyor der telekom.....   
    ve bunun gibi birçok şey
    tamam telekom sütten çıkmış ak kaşık değil hataları illaki var ama yukarıdakilerin aldıığı kararlar yüzünden çalışanlar niye laf yesin veya kurum niye karalansın

    -----------------------------

    haklısın Hoca.

    Yakında kabız oldum acaba internetim yawas ondanmı diyen bile cıkar.

     

    Bu arada hatlarda hiç bişe yok canavar gibi calısıyor Evde TTNET var iş yerinde Başka bir internet sağlayıcı var ikiside Süper demekki problem İnternet sağlayıcalarda değil.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ama bazende çileden çıkarıyor adamı ttnet. Mesala geçen yine ankara genelinde ping sorunu vardı. Cs oynayan arkadaşlar sövüyordu hep
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek
    HeroiquE bunu yazdı:
    -----------------------------

    nights_judge bunu yazdı:

    @HeroiquE


    Çok biliyosunya ttnete kafam girsin diyorsun..Ne alaka bağlantı kesilmesiyle pc formatlamak?bu kadar anlıyosunda sorun  ttnette oluyor değilmi? keşke o pcyide camdan aşağı atsaydın hiç giremeseydin nete..


    -----------------------------

    BAK HOCA  ttnette calısıyodun sanırım orda çalıstın die sana madalya takmıcaklar,ttnet tüm küfürleri hak ediyor için rahat olsun bu 1..

    2. si net kopmasının formatla alakası yok demişsin, pc ye giren virüs hiç bi programı acmama izin vermiyodu nete giriyodum ama  downloada tıkladıgımda net düşüyodu

    3. sü bilmeden ahkam kesmessen sevinirim..


    -----------------------------
    Ya sen ne saçmalıyorsun dostum? "nete giriyodum ama  downloada tıkladıgımda net düşüyodu" ne demek bu cümle ttnetle mi alakalı?lütfen git başka bir servis sağlayıcıya ilk ay masrafın neyse ben ödeyeceğim senin gibiler oldukça zaten bu ülke hiçbir zaman ilerlemez..

    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    pornocular DNS leri bazen 4.2.2.2 de unutabiliyorlar..yavaşlamaya sebeb oluyor

    ayrıca hakkatten bazen kalite! çok düşüyor 


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek
    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------

    pornocular DNS leri bazen 4.2.2.2 de unutabiliyorlar..yavaşlamaya sebeb oluyor

    ayrıca hakkatten bazen kalite! çok düşüyor 


    -----------------------------
    cia dostum olur mu, hiç unutmazlar dnsler ipler otomatik mi dediğimizde ben bilgisarcıyım,herşey otomatik derler sonra pcnin aldığı dns adresini söylermisiniz dediğimizde hemen  bakıyorum der sonra ya telefonu kapatır yada ıııı ıııı 4.2.2.2 der :)))

    haklısınız kalite bazen düşüyor ama şu 2 ay eskiye nazaran iyileşme var sistemde..arızalar olduğu zaman örneğin artık kaç saat süreceğini söyleyebiliyoruz,ya da her saat çalışma olmuyor çoook büyük sorunlarda gündüzleri oluyor çalışmai mesela hatları borçtan kapalı olanlar telefondan odeme yapabiliyorlar yada tel numarasını doğru girdiklerinde borçtan kapalı şeklinde uyarı alıyorlar..Diyeceğim daha iyiye gidiyor mecburlar çünkü müşteri kaybediyorlar farkındalar..


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
Toplam Hit: 2930 Toplam Mesaj: 18