Bağlantıdan Tam Yararlanamıyorum...
-
ya bendede öle bir sorun var en yüksek download hızım 110kb/s :( 1024/256 internet hızım war :( bu durum normalmi yoksa anormalmi :(
-
110 saniyedeki indirme hızı , ztn 1 mbps ile en fazla saniyelik indirme hızı en fazla 112 kbps'dir ;)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
ya bendede öle bir sorun var en yüksek download hızım 110kb/s :( 1024/256 internet hızım war :( bu durum normalmi yoksa anormalmi :(
-----------------------------hocam senin bağlantı muhteşem daha ne istiyon ztn ma. öle oluo ben 25 kb/s ile fln downlaod yapıom :D
zokoro baq resime nasıl öğrendiğimi gör :D
http://img516.imageshack.us/img516/6047/sas*jb*.jpg
Toplam Hit: 3069 Toplam Mesaj: 14
