Bakandan Recep İvedik"E Tepki
-
egitim sistemimiz super ya is filmerdeki komedilere kaldi.
-
Türk insanı nedense küfür etmeye aşina olmuş ,kaptırmış kendini.Youtube olsun yani nere olursa olsun yorum bölümlerinde bile insanlar küfür etmeden konuşamıyor.En kısasından a.q yu ekliyolar bi yorumlarına.Ama nerde ip sap şey var türkler orda.Mesela özellikle dikkat ettim youtube da olan bilimsel videolara türkler hiç yorum yapmamış ama magazinel sayfalarda dizi bölümlerinde çoluk çocuk doldurmuş yorumları.Hüseyin Çelik söylemiş söylememiş zaten tınlayan yok.Aileler ne yapsın onlarda aynı yollardan geldiler çocukları farklı bi yol mu kullanacak?Kısacası türklerin kafası ya çuluna çalışıyor ya eğlencelere.Böyle gelmiş böyle gider bu insanlara bilimi sevdirmek için uğraşmayın bırakın köle olsunlar özgürlüğü özlesinler ve kendi özgürlükleri için bişeyler yapmaya çalışsınlar.Yoksa baba parasıyla oturduğu yerden kimse edebiyata matematiğe fiziğe kimyaya ilgi duymaz.Recep ivediğe cem yılmaza bilmem ne karın ağrısına bön bön bakar bide counterda kötük atar::)
SAYGILAR
-
Ben bugun kutsal damacana yı izledim bi kere recep ivedikten daha cok kufur var bence recep bakana reklam yapması için tehdit etdii!!! recep ivedik yaparmı yapar
-
bu adam önce eğitim sistemini düzeltsin sonra boş vakti kalırsa filmlere eleştşri yapsın
-
Turkcell gençturkcell die bişi yaparsa bizim elemanlar sinemayada giderrr çıkışta fast food da yer...
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
egitim sistemimiz super ya is filmerdeki komedilere kaldi.
-----------------------------
Kesinlikle katılıyorum...önce torpille şunla bunla eğitim veren,sadece kendi branşına ait üç beş bilgi sahibi olan genel kültür'den yoksun danazor öğretmenleri temizleyin...hatırlıyorum taa orta 1 deyim mat.cı 2. derse girdi ve test kitabı yere düşmüş başladı küfre...hangi orospu çocuğu attı bunu yara söyleyin yoksa hepinizim a.q kızlar filan başladı ağlamaya erkekler bile ağlıyor bu laflara..hay böyle eğitimcinin amk...hangi birini sayamki...filmi tasvip etmiyorum bok gibiydi ama BAAL'ında söylediği gibi Recep ivedik'i kötüleyende yine başka bir recep ivedik ve başka recep ivediklerin çığırtkanı hepsinin amk.. -
valla yazık oldu parama bu kadar iğrenç bi film görmedim bi sahnesine bile gülmedim mal mal baktım
espri şu : sen denizde batmassın
neden?
tipin kayık ve milllet kırılıyo gülmekten.adam komiklik olsun die 3 hareketinden birinde aletini elliyo millet gülüyo.
bu sayede milletimizin espri anlayışının ne kadar kıt olduğunu görmüş oldum
-
gecelerisarankorku bunu yazdı:
-----------------------------Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'ten Recep ivedik'e eleştiri: "Vizyonda bir film var. Bu film seyredilme rekorları kırıyor. Tepeden tırnağa küfür argo dolu. 13 + ifadesi olmasına rağmen filme herkes gidiyor. Bu doğru mu şimdi?"
bizim mahalledeki bebeler 8-9 yas gurubu o hareketlerin alasını bılıyor fükürleri saymaya gerek yok
-----------------------------filimlere + ibaresi konumasına karşıyım özgürsek ne izlediğimize ne yaptığımıza karışamazlar , filim güzel ne var bunda küfür hiç duymadığımız şey mi
-
Athzai_Khaine bunu yazdı
-----------------------------
ahlak polisi diye birşey var, milli eğitim bakanınamı kalmış....
-----------------------------ahlak polisimi kardeş sen iran da mı yaşıyorsun ? sokakda kızla öpüşsek idam mı edecekler bizi
kimin ahlakını kime sorabilirler özgürlük diye birşey var
-
izlemedim ama bıraksınlar bu işleri isteyen gider isteyen gitmez.
bide 13 yaş muhabbeti için bişey söyleyim. daha ufakları torba tutuyolar, onlarla uğraşsınlar, onlara bu işi yaptıranlar hakkında yorumlar yapsınlar :D
