Bal Muhabbeti.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    hocalar..

    Bu bal olayı nedir. TV ye çıkıp 10 kilosu şu kadar para diye satılanlar. Aramızda bu balı alan kullanan   oldumu. Gerçek balmıdır  alınabilir mi  ne dersiniz.

    Not: Fiyatı bana ucuz geldi. ( Daleveralık olsa ) kapısına mühür vurmazlar mı ?

     

    edit: balı alıp sofraya koyup yiyeceğimden değil :) merak ediyorum a.k tadı nasıl birsey , bazı yorumları okudum marmelat diyor kimisi kayısı receli gibi diyor :)  çözüme kavuşturacağım bu işi :)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    ben kilogramını 120tl ye alıyorum ona göre kıyasla.

    yunusozturk.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    biliyorum hocam 120 yede var onun dışında anzer balı var 550 TL  - kestane balı var  varda var.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hellaven
    Hellaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2011
    Erkek

    bal değil onlar bildiğin şeker sadece

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    :)) Ne diyeceğimi bilemiyorum

    alper söle bişi :) ayıp ettin kardeşim :)

    bal değil şeker diyelim hocam ona

    10 kg yapay bal elde etmek için kaç kg şeker harcanır bal haline gelmesi için en az 30-40 kg harcanır sanırım

    oda ortalama toptan alırsan yaklaşık 80 liraya felan geliyor

    daha bunun içine bal esansı reklam işçi maliyeti ve vergi girecek

    yani balı bırak sorf şekerden yapsalar bile daha pahalıya geliyor hocam

    yani sattıkları şeker bile değil :)

     

     

    Edit: Gel sana mesir macunu satayım içinde süzme çiçek balı var bir çk şey var bir çok bakanlıktan onaylı TSE iso v.s her bir boku var

    yüz yıllardır kullanılıyor

    DJ_Alper tarafından 18/Haz/13 09:54 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Babam köye gelen birinden 3 kilosunu 10 tl ye almış tepemin tası attı. Ulan şekerin kilosu bile 2 liradan fazla. Ama yine de bir tadına bakayım dedim.  Yok değişik bir şey. Hangi mantıkla aldın dedim ne biliyim diyor bir dalavereye getirdi aldim geldim diyor.  Direk balkondan aşağıya salladım. Ne olduğu belirsiz. Onu mu yiyeceğiz. Hocam Merak edip para verdiğine değmez. Ona vereceğin parayı LÖSEV e ver daha hayırlı olur.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    COURAGE_x bunu yazdı

    Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!

    Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)

    sen ne sordun nezaman sordun

    ben kimim amk

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    noluyo la konuya birbirine girmiş :D yanlış hesapla girmişin hacı heralde


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    COURAGE_x bunu yazdı

    Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!

    Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)

    sen ne sordun nezaman sordun

    ben kimim amk

     


    Benim tek hesabım var ayrıca bu (kaç hesabın var) sorusuna çok şaşırdım, brşey sormadım pek sormuyorum ama iyi takip ediyorum:))


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    COURAGE_x bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    COURAGE_x bunu yazdı

    Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!

    Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)

    sen ne sordun nezaman sordun

    ben kimim amk

     


    Benim tek hesabım var ayrıca bu (kaç hesabın var) sorusuna çok şaşırdım, brşey sormadım pek sormuyorum ama iyi takip ediyorum:))

    yaşlanmışsınız la siz :)))

     


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
Toplam Hit: 2955 Toplam Mesaj: 31