Bal Muhabbeti.
-
hocalar..
Bu bal olayı nedir. TV ye çıkıp 10 kilosu şu kadar para diye satılanlar. Aramızda bu balı alan kullanan oldumu. Gerçek balmıdır alınabilir mi ne dersiniz.
Not: Fiyatı bana ucuz geldi. ( Daleveralık olsa ) kapısına mühür vurmazlar mı ?
edit: balı alıp sofraya koyup yiyeceğimden değil :) merak ediyorum a.k tadı nasıl birsey , bazı yorumları okudum marmelat diyor kimisi kayısı receli gibi diyor :) çözüme kavuşturacağım bu işi :)
-
ben kilogramını 120tl ye alıyorum ona göre kıyasla.
-
biliyorum hocam 120 yede var onun dışında anzer balı var 550 TL - kestane balı var varda var.
-
bal değil onlar bildiğin şeker sadece
-
THT2005 bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
:)) Ne diyeceğimi bilemiyorum
alper söle bişi :) ayıp ettin kardeşim :)
bal değil şeker diyelim hocam ona
10 kg yapay bal elde etmek için kaç kg şeker harcanır bal haline gelmesi için en az 30-40 kg harcanır sanırım
oda ortalama toptan alırsan yaklaşık 80 liraya felan geliyor
daha bunun içine bal esansı reklam işçi maliyeti ve vergi girecek
yani balı bırak sorf şekerden yapsalar bile daha pahalıya geliyor hocam
yani sattıkları şeker bile değil :)
Edit: Gel sana mesir macunu satayım içinde süzme çiçek balı var bir çk şey var bir çok bakanlıktan onaylı TSE iso v.s her bir boku var
yüz yıllardır kullanılıyor
DJ_Alper tarafından 18/Haz/13 09:54 tarihinde düzenlenmiştir -
Babam köye gelen birinden 3 kilosunu 10 tl ye almış tepemin tası attı. Ulan şekerin kilosu bile 2 liradan fazla. Ama yine de bir tadına bakayım dedim. Yok değişik bir şey. Hangi mantıkla aldın dedim ne biliyim diyor bir dalavereye getirdi aldim geldim diyor. Direk balkondan aşağıya salladım. Ne olduğu belirsiz. Onu mu yiyeceğiz. Hocam Merak edip para verdiğine değmez. Ona vereceğin parayı LÖSEV e ver daha hayırlı olur.
-
Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!
-
COURAGE_x bunu yazdı
Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!
Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)
sen ne sordun nezaman sordun
ben kimim amk
-
noluyo la konuya birbirine girmiş :D yanlış hesapla girmişin hacı heralde
-
DJ_Alper bunu yazdıCOURAGE_x bunu yazdı
Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!
Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)
sen ne sordun nezaman sordun
ben kimim amk
Benim tek hesabım var ayrıca bu (kaç hesabın var) sorusuna çok şaşırdım, brşey sormadım pek sormuyorum ama iyi takip ediyorum:)) -
COURAGE_x bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıCOURAGE_x bunu yazdı
Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!
Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)
sen ne sordun nezaman sordun
ben kimim amk
Benim tek hesabım var ayrıca bu (kaç hesabın var) sorusuna çok şaşırdım, brşey sormadım pek sormuyorum ama iyi takip ediyorum:))yaşlanmışsınız la siz :)))
