Bal Muhabbeti.
-
Ardahandayım burada en kral bal petekli karakovan diye satıyorlar, klavuzu felan yok peteğin 60 lira diyolardı enson.Burada balcı kaşarcı çoktur.Memlekette 24 liraya satılan eski kaşar burada 13-14 lira
-
DJ_Alper bunu yazdıCOURAGE_x bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdısanane bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıCOURAGE_x bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıUnderground bunu yazdıCOURAGE_x bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıCOURAGE_x bunu yazdı
Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!
Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)
sen ne sordun nezaman sordun
ben kimim amk
Benim tek hesabım var ayrıca bu (kaç hesabın var) sorusuna çok şaşırdım, brşey sormadım pek sormuyorum ama iyi takip ediyorum:))yaşlanmışsınız la siz :)))
balatalar sıyırdı hocu
Alper itiraf et ama evlendikten sonra çocuk doğduktan sonra, fena çöktün :)) eskiden böyle deildin :))
çocuk daha dogmadı evlilikle alakası yokta
kafada bir sürü şey dolaşıyo müşterinin biri kamyonda yük boşaltırken eve girmiş zorunlu trafik sig ödermi ödemezmi onu araştırıyom amk
bütün cins müşterilerde bende amk
Hani zorunlu trafik sigortası özel mülkte olan kazaları ödemiyodu :/ :)
adamın dediğine göre yoldaymış
yani kamyon yük indiriyor indirirken ileri gidiyor sallıyo vs yapıyo ya o arada karşı eve girmiş amk :D
sigorta şirketide çıkamadı genel müd sordular cevap gelmedi hala :)
Bende dukkan için san başvuracaktım sigorta için ama vazgeçtim nedeni ise.. Geçen hafta burda şiddetli bir fırtına dolu yağdı komşunun tente`si kırılıp düştü oda sigortaya tabiymiş 2 haftadır gelip takacaklar zor bela exper geldi, şimdi adam güneş altında ne tente takmaya gelen var nede sigortadan arayan var..
hoca 2haftadır exper gelmiyorsa o şirketin suçu 37 tane sigorta şirketi var amk ucuzunu aramıyacaksın iyisini yaptıracaksın
benim eksperim 2 iş günü içinde gelmesin eşek gibi anırırım samimi söylüyorum. öyle boktan firmalarla işimiz olmaz hocuuu..
Birdahakine sana yaptırıcam, inşallah dediğin gibidir. -
hocam bana güven o konuda hele bi yanlış yapsınlar önce o ekspere kayarım sonra şirkete kapıda bekleyen bir sürü firma var siktiri çekerim
sıkıntı çıkmaz bizde en fazla 2 iş günü
-
DJ_Alper bunu yazdı
hocam bana güven o konuda hele bi yanlış yapsınlar önce o ekspere kayarım sonra şirkete kapıda bekleyen bir sürü firma var siktiri çekerim
sıkıntı çıkmaz bizde en fazla 2 iş günü
Konut sigortasından biraz bahs edermisin, bi kaç defa eve yaptırmak istedim 1999 depreminde türkiye gazetsine üyeydim öyle bi kampanya başlatmıştı yaptırmıştım bir sene sonra iptal ettim.
-
En kral bal anzer balı üstüne tanımam. Astımımı dahi geçirdi ötesi yok. :)
-
Haberlerde gazetelerde devlet denetleme kurumlarında onlarca kez haber yapıldı hiç mi denk gelmedin üstat, hepsi glikoz onların, içerisinde şeker bile yok,
-
Bal değil hocam onlar.Gıda mühendisi arkadaşım var.Laboratuvar ' da incelediler o bal diye satılan şeyleri. Hepsi şeker çıktı , glikoz. İnanıp alıyım deme.
-
bal yemek isterseniz şunu öneririm. http://www.pastirmamarket.com/urun/macahel-bali
artvin ardahan buraların karakovan ballarıda meşhurdur, hatta her yıl festivalleri dahi olur. Üretilen balların çoğu ihraç edilir.
Bal alacaksan marketten tv den uzak dur. Gurme şarkuterilerden almanı tavsiye ederim.
-
arkadaslar bal ile ilgili verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
Bu arada alper bu konuyada sigortayı soktunya :) tebrik ederim kardeşim.
10 ncu ayda yakana yapışıcam :)
-
THT2005 bunu yazdı
arkadaslar bal ile ilgili verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
Bu arada alper bu konuyada sigortayı soktunya :) tebrik ederim kardeşim.
10 ncu ayda yakana yapışıcam :)
bende anlamadım konu nasıl buraya kadar geldi :)
yakış aga yakama :)=
