Bal Muhabbeti.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kilit11
    kilit11's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2013
    Erkek

    Ardahandayım burada en kral bal petekli karakovan diye satıyorlar, klavuzu felan yok peteğin 60 lira diyolardı enson.Burada balcı kaşarcı çoktur.Memlekette 24 liraya satılan eski kaşar burada 13-14 lira


    21 mayıs 1864
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    COURAGE_x bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    sanane bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    COURAGE_x bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    Underground bunu yazdı
    COURAGE_x bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    COURAGE_x bunu yazdı

    Alper kardeş sen nasıl birşeysin yaa, dalgaya vurma ciddi ciddi soruyorum çok ilginç bir adamsın.!

    Dalga değil gerçek ama sen garipsin :) amk kaç hesabın var aga senin :)

    sen ne sordun nezaman sordun

    ben kimim amk

     


    Benim tek hesabım var ayrıca bu (kaç hesabın var) sorusuna çok şaşırdım, brşey sormadım pek sormuyorum ama iyi takip ediyorum:))

    yaşlanmışsınız la siz :)))

     

    balatalar sıyırdı hocu

    Alper itiraf et ama evlendikten sonra çocuk doğduktan sonra, fena çöktün :)) eskiden böyle deildin :))
     

    çocuk daha dogmadı evlilikle alakası yokta

    kafada bir sürü şey dolaşıyo müşterinin biri kamyonda yük boşaltırken eve girmiş zorunlu trafik sig ödermi ödemezmi onu araştırıyom amk

    bütün cins müşterilerde bende amk

    Hani zorunlu trafik sigortası özel mülkte olan kazaları ödemiyodu :/ :)

    adamın dediğine göre yoldaymış

    yani kamyon yük indiriyor indirirken ileri gidiyor sallıyo vs yapıyo ya o arada karşı eve girmiş amk :D

    sigorta şirketide çıkamadı genel müd sordular cevap gelmedi hala :)

    Bende dukkan için san başvuracaktım sigorta için ama vazgeçtim nedeni ise..  Geçen hafta burda şiddetli bir fırtına dolu yağdı komşunun tente`si kırılıp düştü  oda sigortaya tabiymiş 2 haftadır gelip takacaklar zor bela exper geldi, şimdi adam güneş altında ne tente takmaya gelen var nede sigortadan arayan var..

     

    hoca 2haftadır exper gelmiyorsa o şirketin suçu 37 tane sigorta şirketi var amk ucuzunu aramıyacaksın iyisini yaptıracaksın

    benim eksperim 2 iş günü içinde gelmesin eşek gibi anırırım samimi söylüyorum. öyle boktan firmalarla işimiz olmaz hocuuu..

     


    Birdahakine sana yaptırıcam, inşallah  dediğin gibidir.


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    COURAGE_x

    hocam bana güven o konuda hele bi yanlış yapsınlar önce o ekspere kayarım sonra şirkete kapıda bekleyen bir sürü firma var siktiri çekerim

    sıkıntı çıkmaz bizde en fazla 2 iş günü


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    COURAGE_x

    hocam bana güven o konuda hele bi yanlış yapsınlar önce o ekspere kayarım sonra şirkete kapıda bekleyen bir sürü firma var siktiri çekerim

    sıkıntı çıkmaz bizde en fazla 2 iş günü

    Konut sigortasından biraz bahs edermisin, bi kaç defa eve yaptırmak istedim 1999 depreminde türkiye gazetsine üyeydim  öyle bi kampanya başlatmıştı yaptırmıştım bir sene sonra iptal ettim.

     


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    En kral bal anzer balı üstüne tanımam. Astımımı dahi geçirdi ötesi yok. :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Haberlerde gazetelerde devlet denetleme kurumlarında onlarca kez haber yapıldı hiç mi denk gelmedin üstat, hepsi glikoz onların, içerisinde şeker bile yok,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek

    Bal değil hocam onlar.Gıda mühendisi arkadaşım var.Laboratuvar ' da incelediler o bal diye satılan şeyleri. Hepsi şeker çıktı , glikoz. İnanıp alıyım deme.


    Ölüme ve karanlığa baktığımızda korktuğumuz şey bilinmezliktir, başka bir şey değil. Düşler dünyasına dalıp gerçek dünyayı yaşamayı unutmak doğru değildir, unutma bunu…
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    bal yemek isterseniz şunu öneririm. http://www.pastirmamarket.com/urun/macahel-bali

    artvin ardahan buraların karakovan ballarıda meşhurdur, hatta her yıl festivalleri dahi olur. Üretilen balların çoğu ihraç edilir.

    Bal alacaksan marketten tv den uzak dur. Gurme şarkuterilerden almanı tavsiye ederim.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    arkadaslar bal ile ilgili verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    Bu arada alper bu konuyada sigortayı soktunya :) tebrik ederim kardeşim.

    10 ncu ayda yakana yapışıcam :)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı

    arkadaslar bal ile ilgili verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    Bu arada alper bu konuyada sigortayı soktunya :) tebrik ederim kardeşim.

    10 ncu ayda yakana yapışıcam :)

    bende anlamadım konu nasıl buraya kadar geldi :)

    yakış aga yakama :)=


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 2948 Toplam Mesaj: 31