Balık Avı - Akbük Koyundan Tekne İle
-
ah gökova nezaman bunalsam atlar gıderım bırkac gun kalırım. her mevsım kalınabılır.
aydınla bağlarımı kopardım. size iyi avlar hocam .
müdürüme çok selamlar
-
a.s kardesim nbr nasılsın, hayırdır kopardım demissin bagları?
-
Of bee. Orada olsam kesin gelirdim.Bedava resmen
Geçen sene İzmirde bu iş için adam başı 50 tl harcayıp 2 gitmiştik büyük tekneyle. Süper zevkliydi. Muhabbetiniz bol olsun.
Rast gele.
-
büyük sehirdeki müridler! bu tarz organizasyonlara talep oluyor, bi bulusmada siz ayarlayın.
Toplam Hit: 3011 Toplam Mesaj: 15
