Balık Avı
-
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------
Palamuta çapari canlı yem, lüfere zaten canlı yem ama izmir taraflarında karagöz, levrek çupra genelde oluyor, ben olta balıkçılığından hemen hemen herşeyimi aldığım için zıpkın aldım kendime 90 CM daha kullanmak nasip olmadı yaz bitiminde aldım çünkü ama elbisem var dalgıç 5CM kalınlığında kışında dalsam pek sorun olmaz o yüzden bakalım bu kış dalarsam :D Capsleri koyarım...
-----------------------------5 mm demek ıstedın sanırım mm 5cm ne demek bılıyormusun sen :)
-
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------
Palamuta çapari canlı yem, lüfere zaten canlı yem ama izmir taraflarında karagöz, levrek çupra genelde oluyor, ben olta balıkçılığından hemen hemen herşeyimi aldığım için zıpkın aldım kendime 90 CM daha kullanmak nasip olmadı yaz bitiminde aldım çünkü ama elbisem var dalgıç 5CM kalınlığında kışında dalsam pek sorun olmaz o yüzden bakalım bu kış dalarsam :D Capsleri koyarım...
-----------------------------5 mm demek ıstedın sanırım mm 5cm ne demek bılıyormusun sen :)
-----------------------------
Şimdi fark ettim zıpkına 90 CM demişim ya onada CM demişim :)) CM değil tabi çin battaniyesimi bu mubarek :)) o kadar bilginin içinden bunu takmışın :)) Bak bakim orda 5 CM mi yazmışım ben edit şov :PPPpppp -
Gelin çamlıbahçe-arnavutköy taraflarına beraber tutalım.Lüfer-çinekop-istavrit ne ararsanız var tekne kiralar açılırız boğazda palamut-zargana ne gelirse.
Çinekop için gecelemek çok zevkli oluyor.Ciddiyim bir ara 3-5 kişi toplanıp sabahlayalım.Çinekopa yatarız.Eskiden balıkçı vardı teknede balık ekmek yapardı biz tutar verirdik pişirir taze taze yerdik balığı vay be ne günlerdi.Neyse dediğim gibi boğzada sahilde balık tutan varsa çamlıbahçede çinekop tutabiliriz arnavutköy haftaiçi hafta sonu farketmiyor kalablık oluyor orda insanlarla dalaşmaktan balık tutulmuyor.
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
Gelin çamlıbahçe-arnavutköy taraflarına beraber tutalım.Lüfer-çinekop-istavrit ne ararsanız var tekne kiralar açılırız boğazda palamut-zargana ne gelirse.
Çinekop için gecelemek çok zevkli oluyor.Ciddiyim bir ara 3-5 kişi toplanıp sabahlayalım.Çinekopa yatarız.Eskiden balıkçı vardı teknede balık ekmek yapardı biz tutar verirdik pişirir taze taze yerdik balığı vay be ne günlerdi.Neyse dediğim gibi boğzada sahilde balık tutan varsa çamlıbahçede çinekop tutabiliriz arnavutköy haftaiçi hafta sonu farketmiyor kalablık oluyor orda insanlarla dalaşmaktan balık tutulmuyor.
-----------------------------Böyle bi balık buluşması olursa ben gelirim
