Banka Faizlerinden Anlayanlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    Ransack bunu yazdı

    En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?

    Hocam neden sitesine girip bakmadan sürekli buradan birinin söylemini bekliyorsun :) . Para miktarıda faiz olaylarında önemlidir. 6 haneli rakam derken 100000 de olabilir 999999 da olabilir. Arasında uçurum var. Tamam uğraşmak istemiyorsan ve söyleyeceğim bankaya kesin yatıracağını garanti edersen birde kuruşu kuruşuna elinde ne kadar var söylersen ben senin yerine tek tek bankalara bakayım. Onun dışında trol den öte değilsin. İlk sayfada 2-3 kişi finansbankın linkini paylaşmış. Girip bakmayıp şu soruyu sormak trolden başka bişi olamaz.


    Titanyumun gücü adına!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    Bi ara ing yeni müşterilere daha fazla veriyordu

    Enpara birikim hesabı var günlük veren işte istediğin zaman kullan faiz oranı 19.5 larda felan

    Ama 32 günlük candır ama elleyemiyon parayı 

     


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Ransack bunu yazdı

    En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?

    hocam en iyi faizi şeyh bank veriyor sen yatırıyor elindeki 6 haneli rakamı sonra sana selam ve dua ile geri dönüyor.

    hadi şeyh banka yatırmadın bi google girip banka mevduat faiz oranları yazıp ilk çıkan siteyedemi girmedin mübarek ?

    hani elin yorulmasın diye

    https://www.google.com/search?q=banka+mevduat+fazi+oranlar%C4%B1o&rlz=1C1GCEU_trTR823TR823&oq=banka+mevduat+fazi+oranlar%C4%B1o&aqs=chrome..69i57j0l5.9472j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    oradan tıklama zor olursa

    https://www.hesapkurdu.com

    hadi yazmak zor olursa

    100.000 tl 36 gün vade sonucu

    https://www.hesapkurdu.com/mevduat-karsilastirma?iid=bVC8eFxvyCs1 

     

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    1. altın dolar toplarına girmek istemiyorum demek, elindeki para seneler içinde çöpe dönüşecek demektir.

    2. yılbaşından sonra merkez bankasının faiz avantajı bitiyor, vadeliden gelecek faizler düşecek, yani şimdi paranı 1 yıllık faize yatırsan, yılbaşından sonra daha az kazanmaya başlayacaksın.

     

    o parayı şu an boş boş tutman ciddi şekilde kayıp yaşatır, gecelik fon ya da birikim hesabı gibi şeylere koy. en kötü dolara çevirip %4-5 faiz veren bankalara yatır.

    zaten bankaya o kadar param var dersene sana özel müşteri temsilcisi verecektir onun tavsiyeleri de olur ama onun dediğini hemen sakın yapma.


    He is finding himself.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı
    Ransack bunu yazdı

    En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?

    Hocam neden sitesine girip bakmadan sürekli buradan birinin söylemini bekliyorsun :) . Para miktarıda faiz olaylarında önemlidir. 6 haneli rakam derken 100000 de olabilir 999999 da olabilir. Arasında uçurum var. Tamam uğraşmak istemiyorsan ve söyleyeceğim bankaya kesin yatıracağını garanti edersen birde kuruşu kuruşuna elinde ne kadar var söylersen ben senin yerine tek tek bankalara bakayım. Onun dışında trol den öte değilsin. İlk sayfada 2-3 kişi finansbankın linkini paylaşmış. Girip bakmayıp şu soruyu sormak trolden başka bişi olamaz.

    Çok tembelim değil mi ? Sende haklısın :))

    elimde 470bin tl var hacım yav al sana net miktarı finans banka girdim baktım günlük aylık oranlara onuda sana diyim :) hatta ve hatta garanti bankasına da baktım seni yormamak adına söylüyorum :)


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek
    Ransack bunu yazdı

    Çok tembelim değil mi ? Sende haklısın :))

    elimde 470bin tl var hacım yav al sana net miktarı finans banka girdim baktım günlük aylık oranlara onuda sana diyim :) hatta ve hatta garanti bankasına da baktım seni yormamak adına söylüyorum :)

    1 Günlük Vade dönüşü N Kolay Bono Net Kazancınız 278,14 TL

    30 Günlük Vade dönüşü N Kolay Bono Net Kazancınız 8.344,11 TL

    365 Günlük Vade dönüşü N Kolay Bono Net Kazancınız 101.520,00 TL


    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    herhangi bir bankaya senelik yatır. aylık faiz de sana gönderilsin. ayda en kötü bi 1700 1800 gelir heralde.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    hocam en iyisi şu an Halkbank vadeli hesaptır. sebepleri hem faiz oranı yüksek hemde devlet bankası olması.  diğer bankların daha yüksek faizleri var fakat küçücük yazmışlar altına ilk 2 ay yüksek faiz falan diye katakülleler var. halkbankta ise hesaban atıyorsun. sonra mobil hesabından vadeli ye çevirirsen faiz oranı daha yüksek oluyor. ve süresi yok faizi neyse alışıda o belli bir süresi yok yani. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    AFA fon al hem paran dolara endeklenmis olur  hem de abd borsaları yukseldikçe degerlenir.

    Tabi bu aralar Abd borsaları çakılıyor yönü yukarıya çevirince iyi bi zzamanlama olur hazır dolarda iyi yerlerde iken bi taşla iki kuş vurursun seçimden sonra.

    AFA fon:Tr de akbank fon yoneticilerinin açtığı bir yabancı hisse senetleri fonudur.Fon yöneticileri havuzda toplanan parayı bi fon adı altında menkul olarak halka arz ederler.Sen de birim fiyatina gore fon alirsin onlar da bu fonlarla yurtdisi borsalarinda yatirim yaparlar.AFA fonun ozelligi abd borsalarinda teknoloji endeksli hisse senetlerine yatirim yapar yani Nasdaq olarak gorebilirsin.

Toplam Hit: 5239 Toplam Mesaj: 39
vadeli hesap faiz mevduat