Banka Faizlerinden Anlayanlar ?
-
En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?
-
Ransack bunu yazdı
En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?
Hocam neden sitesine girip bakmadan sürekli buradan birinin söylemini bekliyorsun :) . Para miktarıda faiz olaylarında önemlidir. 6 haneli rakam derken 100000 de olabilir 999999 da olabilir. Arasında uçurum var. Tamam uğraşmak istemiyorsan ve söyleyeceğim bankaya kesin yatıracağını garanti edersen birde kuruşu kuruşuna elinde ne kadar var söylersen ben senin yerine tek tek bankalara bakayım. Onun dışında trol den öte değilsin. İlk sayfada 2-3 kişi finansbankın linkini paylaşmış. Girip bakmayıp şu soruyu sormak trolden başka bişi olamaz.
-
Bi ara ing yeni müşterilere daha fazla veriyordu
Enpara birikim hesabı var günlük veren işte istediğin zaman kullan faiz oranı 19.5 larda felan
Ama 32 günlük candır ama elleyemiyon parayı
-
Ransack bunu yazdı
En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?
hocam en iyi faizi şeyh bank veriyor sen yatırıyor elindeki 6 haneli rakamı sonra sana selam ve dua ile geri dönüyor.
hadi şeyh banka yatırmadın bi google girip banka mevduat faiz oranları yazıp ilk çıkan siteyedemi girmedin mübarek ?
hani elin yorulmasın diye
oradan tıklama zor olursa
hadi yazmak zor olursa
100.000 tl 36 gün vade sonucu
https://www.hesapkurdu.com/mevduat-karsilastirma?iid=bVC8eFxvyCs1
-
1. altın dolar toplarına girmek istemiyorum demek, elindeki para seneler içinde çöpe dönüşecek demektir.
2. yılbaşından sonra merkez bankasının faiz avantajı bitiyor, vadeliden gelecek faizler düşecek, yani şimdi paranı 1 yıllık faize yatırsan, yılbaşından sonra daha az kazanmaya başlayacaksın.
o parayı şu an boş boş tutman ciddi şekilde kayıp yaşatır, gecelik fon ya da birikim hesabı gibi şeylere koy. en kötü dolara çevirip %4-5 faiz veren bankalara yatır.
zaten bankaya o kadar param var dersene sana özel müşteri temsilcisi verecektir onun tavsiyeleri de olur ama onun dediğini hemen sakın yapma.
-
Yazilimci bunu yazdıRansack bunu yazdı
En iyi faizi finansbank mı veriyor şimdi ?
Hocam neden sitesine girip bakmadan sürekli buradan birinin söylemini bekliyorsun :) . Para miktarıda faiz olaylarında önemlidir. 6 haneli rakam derken 100000 de olabilir 999999 da olabilir. Arasında uçurum var. Tamam uğraşmak istemiyorsan ve söyleyeceğim bankaya kesin yatıracağını garanti edersen birde kuruşu kuruşuna elinde ne kadar var söylersen ben senin yerine tek tek bankalara bakayım. Onun dışında trol den öte değilsin. İlk sayfada 2-3 kişi finansbankın linkini paylaşmış. Girip bakmayıp şu soruyu sormak trolden başka bişi olamaz.
Çok tembelim değil mi ? Sende haklısın :))
elimde 470bin tl var hacım yav al sana net miktarı finans banka girdim baktım günlük aylık oranlara onuda sana diyim :) hatta ve hatta garanti bankasına da baktım seni yormamak adına söylüyorum :)
-
Ransack bunu yazdı
Çok tembelim değil mi ? Sende haklısın :))
elimde 470bin tl var hacım yav al sana net miktarı finans banka girdim baktım günlük aylık oranlara onuda sana diyim :) hatta ve hatta garanti bankasına da baktım seni yormamak adına söylüyorum :)
1 Günlük Vade dönüşü N Kolay Bono Net Kazancınız 278,14 TL
30 Günlük Vade dönüşü N Kolay Bono Net Kazancınız 8.344,11 TL
365 Günlük Vade dönüşü N Kolay Bono Net Kazancınız 101.520,00 TL
-
herhangi bir bankaya senelik yatır. aylık faiz de sana gönderilsin. ayda en kötü bi 1700 1800 gelir heralde.
-
hocam en iyisi şu an Halkbank vadeli hesaptır. sebepleri hem faiz oranı yüksek hemde devlet bankası olması. diğer bankların daha yüksek faizleri var fakat küçücük yazmışlar altına ilk 2 ay yüksek faiz falan diye katakülleler var. halkbankta ise hesaban atıyorsun. sonra mobil hesabından vadeli ye çevirirsen faiz oranı daha yüksek oluyor. ve süresi yok faizi neyse alışıda o belli bir süresi yok yani.
-
AFA fon al hem paran dolara endeklenmis olur hem de abd borsaları yukseldikçe degerlenir.
Tabi bu aralar Abd borsaları çakılıyor yönü yukarıya çevirince iyi bi zzamanlama olur hazır dolarda iyi yerlerde iken bi taşla iki kuş vurursun seçimden sonra.
AFA fon:Tr de akbank fon yoneticilerinin açtığı bir yabancı hisse senetleri fonudur.Fon yöneticileri havuzda toplanan parayı bi fon adı altında menkul olarak halka arz ederler.Sen de birim fiyatina gore fon alirsin onlar da bu fonlarla yurtdisi borsalarinda yatirim yaparlar.AFA fonun ozelligi abd borsalarinda teknoloji endeksli hisse senetlerine yatirim yapar yani Nasdaq olarak gorebilirsin.
