Banka Hesabı Önerisi
-
Ya ben xml web servis veren, bi şekilde data post ederek havale,ödeme, doviz alim satimi vs yapabileceğim bi banka arıyorum çok şeymi istiorum?
-
halkbankası kullanıyorum öğrenciyken iş bankasıydı ama öğrencilikten çıkınca çok sikiyorlar
halkbankasında havale eft ücreti yok
1 talimat verirsen kart aidatı yok iş bankası gibi 50-60 tl değil 15 lira felan kesiyorlar talimat vermezsen
-
CAgAtAy bunu yazdı
Ziraat bankası ama paypala ekleyebiliyor musun bilmiyorum ama ekleyebiliyorsun sanırım hesabıma milyarlar yattı 1 kuruş kesmediler ne yıllık ücret ne başka birşey.
Ziraat Bankasini tek gecerim. Paypala Da eklenebiliyor eger kartin maestro olursa visa olarak gelirse malesef.
-
hocam saydıklarının hepsini iş bankasında yapabiliosun. hesap işletim ücreti kesmemeleride güzel.
-
Hacılar isbankasi ve garantiye sordum paypali bilen yok amk. Ziraatte de sıra alma makinesi bozulmuş icerisi karinca yuvası gibiydi bir şey sormadım. Ama sanırım ogrenci kimliği olmazsa kart ücreti alıyorlarmış. Bende su an üniversiteye gitmediğim için acmak istemedim. Hiç kart ücreti almayan bir banka yok mu yav? İlla bir dahaki seneyi mi beklemem lazım ogrenci hesabı için.
-
CaniSokucu bunu yazdı
Hacılar isbankasi ve garantiye sordum paypali bilen yok amk. Ziraatte de sıra alma makinesi bozulmuş icerisi karinca yuvası gibiydi bir şey sormadım. Ama sanırım ogrenci kimliği olmazsa kart ücreti alıyorlarmış. Bende su an üniversiteye gitmediğim için acmak istemedim. Hiç kart ücreti almayan bir banka yok mu yav? İlla bir dahaki seneyi mi beklemem lazım ogrenci hesabı için.
Kuveyt turk var sallana sallana git açtır hesabını. Kart ücretidir hesap işletim ücretidir havale eft hiç bişey ücreti yok. internet bankacılığıda güzel bence diğerlerinden iyi. İnternet üzerinden yaptığın işlerin hiç birine ücret ödemiyorsun.



blackmir tarafından 05/Ara/12 15:57 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam iyi hoş diyosunuz da Yalova'da Kuveyt Türk yok ya la :(
-
yeşil sermayeye kaptırma paraları adam gibi bi bankadan açtır hesabını :) hesap durumuna göre cemaate fişletirler
-
Öğrenci ise İş Bankası. Herhangi ücreti yok ve Paypala bağlayabilirsin.
-
kadirozdemir bunu yazdı
Öğrenci ise İş Bankası. Herhangi ücreti yok ve Paypala bağlayabilirsin.
Sorun da orda ogrenci kimliğim olmadıgı için açamıyorum acarsam ücret odemem gerekecek. Zaten cok fazla kullanmayacagim bosuna para ödemek istemiyorum.
