Bankla Sekste Hazin Son
-
o ha lan . vay ayı vaaay.. hani marjinal sanatçılardı. küveti sütle dolduralım kıçımıza buzlu badem sokalım. cem yılmaz fentezisi
-
buz gibi suya girdi düğme gibi olunca soktu sertleşincede orda kaldı sanırım :D
-
Medyamiz yine biryerinden haber yapmis sirf ilgi ceksin die herifin malafati kesmemisler 4 saat suren operasyonla kurtarmislar eger 1 saat daha kalsaymis keseceklermis..Herif fantazi yapmis akli sira..Zaten bamya kadar asyalilarinki o delige sigmis iste sonra sisincede hırrı yemis kalmis, hemen bi telefon polis abuler ben bi bok yedim kurtarin beni demis doktorlar kan cekmisler bamyadan biraz ama ise yaramamis..Sonrada sokmusler banki dogru hastaneye..
Haberin gercegi.... Ingilizce
http://www.weirdasianews.com/2008/08/07/man-almost-loses-penis-humping-steel-bench/
-
Sanki bizimkilerin onlardan aşağı kalır yanı mı var? Fake haber olma ihtimali yüksek, ama eğer doğruysa ben bu adama hilti lakabının takılmasını uygun görürüm:)
Abazanlığın TR boyutu: http://www.gazeteler.be/komik-haberler/2003/duvari-deldi.php
-
Lan naciye normal gözle bakmaya başladım bu haberden sonra :p
-
Sıkışınca Verilen tepki Buydu Herhalde imdat Sıkıştı vatandai Bakıyor ne Sıkıştı abe Malafat Bir el Atında cıkaralım
-
HighElf bunu yazdı:
-----------------------------
Hong Kong çine bağlıydı sanırsam.
Çinde doğan her 100 kıza karşı 111 erkek doğuyor :D National Geografic in dediğine dayanarak 45 milyon çinliye karı yok :D
-----------------------------bizde her erkeğe iki karı düşüyoda noolu sanki yine elimi kullanıyom :D
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
Gülemiyorum yalnızlığa..Özgüven eksikliği olduğundan abaza kalmış birine gülemiyorum normal mi olamıyorum yoksa anormallikler mi gülünenler ? Cidden insan olanı değil,görmek istediğini görüyormuş..
-----------------------------
Bu adama bişeyler oldu :| -
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
Sanki bizimkilerin onlardan aşağı kalır yanı mı var? Fake haber olma ihtimali yüksek, ama eğer doğruysa ben bu adama hilti lakabının takılmasını uygun görürüm:)
Abazanlığın TR boyutu: http://www.gazeteler.be/komik-haberler/2003/duvari-deldi.php
-----------------------------koptum :D:D
-
Abazalık ortalığı kasıp kavuruyor. Oha dencek tarzda
