folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Banyodan Sonra Kaşınma.



Banyodan Sonra Kaşınma.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Moruk aynı olay bendede var. 3 4 Senedir aralarda oluyor bende.

    Bazen oluyo bazen olmuyor. Genellikle arka sırt bölgem ve miğde tarafımda kaşıntılar oluyor.

    Bacaklarda kollarda pek birkaşınt olmuyor. 

     

    Böyle uyuz olmuş gibi kaşınıyorsun kaşıdıkça iyice kaşınıyor bende sırt üstü yatağa yatıp geçmesi için dişimi sıkıyordum 2 dakka içindede geçiyor.

    Bazen yataktan çok ani kalkışlarımdada olmuyor değil.

    Ben hiç araştırmadım ancak karaciğerden salgılanan hormonlardan olduğunu düşünüyorum.

    Aynı zamanda şampuandan olma olasılığıda yüksek.   Ben kaşıntı olduğunda öyle Hacı Şakir kulanmıştım 1 ay kaşınmamıştım.

     

    bence sen bizim için hastaneye gitmelisin :Pp ölmeyek la


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    SnipeTR bunu yazdı

    Moruk aynı olay bendede var. 3 4 Senedir aralarda oluyor bende.

    Bazen oluyo bazen olmuyor. Genellikle arka sırt bölgem ve miğde tarafımda kaşıntılar oluyor.

    Bacaklarda kollarda pek birkaşınt olmuyor. 

     

    Böyle uyuz olmuş gibi kaşınıyorsun kaşıdıkça iyice kaşınıyor bende sırt üstü yatağa yatıp geçmesi için dişimi sıkıyordum 2 dakka içindede geçiyor.

    Bazen yataktan çok ani kalkışlarımdada olmuyor değil.

    Ben hiç araştırmadım ancak karaciğerden salgılanan hormonlardan olduğunu düşünüyorum.

    Aynı zamanda şampuandan olma olasılığıda yüksek.   Ben kaşıntı olduğunda öyle Hacı Şakir kulanmıştım 1 ay kaşınmamıştım.

     

    bence sen bizim için hastaneye gitmelisin :Pp ölmeyek la

    ilk zamanlar test yaptırmıştım birsey çıkmamıştır. Onun dışında yapılan testte  Kolestrol sınırda  ve LDL-kolesterol yüksek çıkmıştı. Acaba sorun kolestrolde olabilir mi ?


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
Toplam Hit: 4750 Toplam Mesaj: 23