Banyodan Sonra Kaşınma.
-
Moruk aynı olay bendede var. 3 4 Senedir aralarda oluyor bende.
Bazen oluyo bazen olmuyor. Genellikle arka sırt bölgem ve miğde tarafımda kaşıntılar oluyor.
Bacaklarda kollarda pek birkaşınt olmuyor.
Böyle uyuz olmuş gibi kaşınıyorsun kaşıdıkça iyice kaşınıyor bende sırt üstü yatağa yatıp geçmesi için dişimi sıkıyordum 2 dakka içindede geçiyor.
Bazen yataktan çok ani kalkışlarımdada olmuyor değil.
Ben hiç araştırmadım ancak karaciğerden salgılanan hormonlardan olduğunu düşünüyorum.
Aynı zamanda şampuandan olma olasılığıda yüksek. Ben kaşıntı olduğunda öyle Hacı Şakir kulanmıştım 1 ay kaşınmamıştım.
bence sen bizim için hastaneye gitmelisin :Pp ölmeyek la
-
SnipeTR bunu yazdı
Moruk aynı olay bendede var. 3 4 Senedir aralarda oluyor bende.
Bazen oluyo bazen olmuyor. Genellikle arka sırt bölgem ve miğde tarafımda kaşıntılar oluyor.
Bacaklarda kollarda pek birkaşınt olmuyor.
Böyle uyuz olmuş gibi kaşınıyorsun kaşıdıkça iyice kaşınıyor bende sırt üstü yatağa yatıp geçmesi için dişimi sıkıyordum 2 dakka içindede geçiyor.
Bazen yataktan çok ani kalkışlarımdada olmuyor değil.
Ben hiç araştırmadım ancak karaciğerden salgılanan hormonlardan olduğunu düşünüyorum.
Aynı zamanda şampuandan olma olasılığıda yüksek. Ben kaşıntı olduğunda öyle Hacı Şakir kulanmıştım 1 ay kaşınmamıştım.
bence sen bizim için hastaneye gitmelisin :Pp ölmeyek la
ilk zamanlar test yaptırmıştım birsey çıkmamıştır. Onun dışında yapılan testte Kolestrol sınırda ve LDL-kolesterol yüksek çıkmıştı. Acaba sorun kolestrolde olabilir mi ?
