Barış"In Heykeli Dikilecek
-
bu konu nezaman kilitlenecek merak ediyorum
öldü tamam allah rahmet eylesin o arabada ki diğer kişileri neden düşünmüyorsunuz hem otomobili barış akarsu kullanıyormuş buda ispatlandı...okadar hız yapmasaydı
heykel dikerlerse başvurabileceğim bütün mahkemelere başvururum tabi öyle bi hakkım varmı araştırıcam birazdan...
sanki bu adam şehit düştü yada suikastda öldü yada ne bilim a.q çok fedakarlık gerektiren bişey yapttıda öldü gibi uzatdıkça uzatıyorlar heykel diyorlar ve şunu sölim çok uzun boylu bu heykel işi asla hakkımı aramamazlık yapmam haketmeyen klişilerin heykelini diktirtmem...ayıp bikere ya ayıp...cem karacaya ayıp barış mançoya ayıp kemal sunala ayıp
adminlerden rica ediyorum;lütfen kilitleiyn konuyu
-
Mesaj DeAd_BoDiEs tarafından 9 Temmuz 2007 (Pazartesi) tarihinde yazıldı. (Kısayolu Kopyala)
Profil |
Alıntı yap |
Özel Mesaj |
Düzenle |
Sil DeAd_BoDiEs 7/9/2007 3:42:00 PM
Varoşlardan :)
yıkarım o heykeli a.q!
Kelebeğin her kanat çıpışında, hava titriyor. Saniyeler geçiyor.Her saniye, zaman yeniden şekilleniyor, kader yeniden yaratılıyor ve bunu yaratan en küçük seçimlerimiz, en küçük düşlerimiz,en önemsiz kıvılcımlarımız...Tüm gezegeni yakabilir...Mesaj anubisx tarafından 9 Temmuz 2007 (Pazartesi) tarihinde yazıldı. (Kısayolu Kopyala)
Profil |
Alıntı yap |
Özel Mesaj |
Düzenle |
Sil anubisx
------------------------------
o heykeli hecklicem
Siz ciddi bir konu konuşamazmısınız arkadaşlar?
-
sanki resmi dairelere fotografi asilacakmis gibi bir kanun cikarmislar gibi bu ne tepki :)
adam olmus memleketine heykeli dikilecekmis.niye evinizin salonuna heykeli dikilecekmis gibi tepki veriyorsunuz.birakin diksinler bu kadar problem yaratacak ne var bunda.keske sarkilarini soyleyerek meshur oldugu cem karacaninda heykelini dikseler bazi yerlere... -
8mm ben gayet ciddiyim..
eğer heykele yakın olsaydım bak neler oluyodu =) -
DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
-----------------------------
8mm ben gayet ciddiyim..
eğer heykele yakın olsaydım bak neler oluyodu =)
-----------------------------Ne olurdu? Heykele uçan tekmemi atacaktın?
-
xtlan bunu yazdı:
-----------------------------
sanki resmi dairelere fotografi asilacakmis gibi bir kanun cikarmislar gibi bu ne tepki :)
adam olmus memleketine heykeli dikilecekmis.niye evinizin salonuna heykeli dikilecekmis gibi tepki veriyorsunuz.birakin diksinler bu kadar problem yaratacak ne var bunda.keske sarkilarini soyleyerek meshur oldugu cem karacaninda heykelini dikseler bazi yerlere...
-----------------------------
bişeye dikkatini çekmek istiyorum arkadaşım;1-bu adam neden öldü :alkollu araba kullandı aşırı hız yaptı kamyonun altına girdi
2- bu adam kim? : bi yarışmada şöhret olan iyi bi sesi de olan bir sanatçı
3- neden heykeli dikiliyor: bu adam türkiyeyi mi temsil etti çok mu emegi geçti şehitmi oldu suikastamı kurban gitti alkollü araba kullandıgı için ölmedimi
4-o heykeli dikerlerse karşılarında durmak istiyorum ve hala araştırıyorum böyle bi hakkım varmı diye
SELAMETLE...
ve bu konu kilitlense süper olur...kalpler böyle şeylerden kırılmasın...
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------xtlan bunu yazdı:
-----------------------------
sanki resmi dairelere fotografi asilacakmis gibi bir kanun cikarmislar gibi bu ne tepki :)
adam olmus memleketine heykeli dikilecekmis.niye evinizin salonuna heykeli dikilecekmis gibi tepki veriyorsunuz.birakin diksinler bu kadar problem yaratacak ne var bunda.keske sarkilarini soyleyerek meshur oldugu cem karacaninda heykelini dikseler bazi yerlere...
-----------------------------
bişeye dikkatini çekmek istiyorum arkadaşım;1-bu adam neden öldü :alkollu araba kullandı aşırı hız yaptı kamyonun altına girdi
2- bu adam kim? : bi yarışmada şöhret olan iyi bi sesi de olan bir sanatçı
3- neden heykeli dikiliyor: bu adam türkiyeyi mi temsil etti çok mu emegi geçti şehitmi oldu suikastamı kurban gitti alkollü araba kullandıgı için ölmedimi
4-o heykeli dikerlerse karşılarında durmak istiyorum ve hala araştırıyorum böyle bi hakkım varmı diye
SELAMETLE...
ve bu konu kilitlense süper olur...kalpler böyle şeylerden kırılmasın...
-----------------------------Yılda milyonlarca dolar cebine atıp bu ülkeyi bin kat daha fakirleştiren bunca asalak varken,
Cem Uzan gibi bir adam seçim meydanlarında fink atıp sen onu televizyondan seyrederken,
Petrole her zam geldiğinde normal hayatına devam eden sen iken,
Seni hiçbirşey rahatsız etmedide
Barış Akarsu'nun senin gözünde hiçbirşey ifade etmeyen heykelimi rahatsız etti?
Gözlerini aç ve nefes aldığının farkına var. Var ki yaşadığını anlayasın.
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------xtlan bunu yazdı:
-----------------------------
sanki resmi dairelere fotografi asilacakmis gibi bir kanun cikarmislar gibi bu ne tepki :)
adam olmus memleketine heykeli dikilecekmis.niye evinizin salonuna heykeli dikilecekmis gibi tepki veriyorsunuz.birakin diksinler bu kadar problem yaratacak ne var bunda.keske sarkilarini soyleyerek meshur oldugu cem karacaninda heykelini dikseler bazi yerlere...
-----------------------------
bişeye dikkatini çekmek istiyorum arkadaşım;1-bu adam neden öldü :alkollu araba kullandı aşırı hız yaptı kamyonun altına girdi
2- bu adam kim? : bi yarışmada şöhret olan iyi bi sesi de olan bir sanatçı
3- neden heykeli dikiliyor: bu adam türkiyeyi mi temsil etti çok mu emegi geçti şehitmi oldu suikastamı kurban gitti alkollü araba kullandıgı için ölmedimi
4-o heykeli dikerlerse karşılarında durmak istiyorum ve hala araştırıyorum böyle bi hakkım varmı diye
SELAMETLE...
ve bu konu kilitlense süper olur...kalpler böyle şeylerden kırılmasın...
-----------------------------ya siz anlamiyorsunuz sanirim.baris super insandi cok guzel seyler yapti demiyorum zaten.adam olmus ve memleketine heykelini dikeceklermis ne var bunda. belediye izin verdikden sonra hemserileri heykelinide diker bir parka sokaga isminide verir.
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------xtlan bunu yazdı:
-----------------------------
sanki resmi dairelere fotografi asilacakmis gibi bir kanun cikarmislar gibi bu ne tepki :)
adam olmus memleketine heykeli dikilecekmis.niye evinizin salonuna heykeli dikilecekmis gibi tepki veriyorsunuz.birakin diksinler bu kadar problem yaratacak ne var bunda.keske sarkilarini soyleyerek meshur oldugu cem karacaninda heykelini dikseler bazi yerlere...
-----------------------------
bişeye dikkatini çekmek istiyorum arkadaşım;1-bu adam neden öldü :alkollu araba kullandı aşırı hız yaptı kamyonun altına girdi
2- bu adam kim? : bi yarışmada şöhret olan iyi bi sesi de olan bir sanatçı
3- neden heykeli dikiliyor: bu adam türkiyeyi mi temsil etti çok mu emegi geçti şehitmi oldu suikastamı kurban gitti alkollü araba kullandıgı için ölmedimi
4-o heykeli dikerlerse karşılarında durmak istiyorum ve hala araştırıyorum böyle bi hakkım varmı diye
SELAMETLE...
ve bu konu kilitlense süper olur...kalpler böyle şeylerden kırılmasın...
-----------------------------Yılda milyonlarca dolar cebine atıp bu ülkeyi bin kat daha fakirleştiren bunca asalak varken,
Cem Uzan gibi bir adam seçim meydanlarında fink atıp sen onu televizyondan seyrederken,
Petrole her zam geldiğinde normal hayatına devam eden sen iken,
Seni hiçbirşey rahatsız etmedide
Barış Akarsu'nun senin gözünde hiçbirşey ifade etmeyen heykelimi rahatsız etti?
Gözlerini aç ve nefes aldığının farkına var. Var ki yaşadığını anlayasın.
-----------------------------
tamam sonuna kadar haklısın bişey demiyorum ama dikmekdeki amaç?yada böle bişey için konu açılıp müridlerin birbirini kırmasındaki amaç? yada kırdık tamam bişey demiyorum forumun hali?geçenlerde siyasi bir konu hakkında bi arkadaşla forumda tartısıyorken ve gerçekten birbirimizi bilgilendirirken ordan birisi çıkıp gidin başka yerde tartısın dedi
sanırım arkadaş bizim barış akarsunun osunu busunu tartısmamızı istiyor yada hap atcakmıs arkadaş ondan tartısmamızı istiyor(forumda görürsün) bende bunun tartısılmasını istemiyorum bana orda terebiyesizce tartışma yeri değil burası derlerse bende bunun tartısılmasını istemem...
-
alanzo bunu yazdı:
-----------------------------
çok saçma bence neden barış mançonunu yok neden zeki mürenin yok veya adını hatırlayamadıgım o büyük sanatcıların heykeli yok saçma bence
-----------------------------
o buyuk insanlarin heykelini dikmeyenlerin ayibi. bunda baris akarsu denilen sahsin ne sucu var.
