Baş Belası Ttnet
-
Ttnet e kafam girsin diyerek başlıyorum. Tarafıma 6 ay önce iteledikleri tplink modem dün akşam cortladı. Müşteri hizmetleri beni modemi satan yere yönlendiriyor garanti kapsamında değiştirmek için. Lan modemi satan sizsiniz ben niye uğraşıyorum dedim anlatamadım. Evimde dünden beri interneti kullanamıyorum. Garantiye gider ne zaman gelir oda belirsiz. Bu süreçte bana modem vermesi gerekmez mi bunların. Evdeki yedek modemim de adsl çıktı hattım vdsl aksiliğe bak. Birde pişkin pişkin yedek modeminiz yok mu demez mı kadın. He var evde herşey çift zaten. Neyse arkadaşlar ne yapmak lazım bu durumda? Akıl fikir verin böyle lanet firma görmedim. Modemi satarken iyi arızalanınca git kendin uğraş artı bu sürede netsiz kal!
-
Süreç maalesef böyle işliyor diye biliyorum. Bence ısrarla yedek modem iste, aksi halde interneti kullanamadiğın gün kadar faturanda indirim iste ve bunu bir şekilde kabul ettir. O zaman hızlı davranır veya çözüm bulurlar. Aklıma başka birşey gelmiyor.
-
TTnetle ilgili garip bir şey anlatayım , 2 gün evvel yaşadığım. Bari yaşanmış tecrübe olarak burada not kalsın başına gelen olursa uygulasın
LaNCeLoT tarafından 14/Ağu/18 16:02 tarihinde düzenlenmiştir
Sık sık düşme yaşıyorum ev içi tesisatta sorunlarım var üşendiğimden ötürü öteliyorum 2 senedir , bir şekil işimi görüyor zaten torrent morrent meraklısı yada çılgınca son çıkan oyunların meraklısı biri değilim fakat son 1 haftadır imkansız derecede düşme yaşıyordum ve bağlantı kuramıyordum
neyse gücümü topladım ttneti aradım onlarla konuşmak çabalamakta yoruyor beni bir de modemim çok farklı bir odada ulaşması güç biryerde.
Her neyse bir türlü bağlantı kuramıyorum yahu dedim şifreyi mi kullanıcı adını mı yanlış hatırlıyorum nedir farklı modem kurulumları da yaptım yedek 2 modemim daha var idi yanımda yok hiç bir türlü bağlantı kurmuyor
smsle atıyorlar bana şifremi kullanıcı adımı da müşteri hizmetleri veriyor yok abi kesinlikle kurmuyor bağlantı.
Modem Status kısmından bakıyorum gateway ip var modem ip de almış ama yok bağlantı yok diyor sistem
En sonunda gerizekalı TTNET müşteri hizmetlerinin akıl edemedigini ( bu tarz sorunlarda onların hızlı müdahale edip beni yönlendirmeleri gerek çünkü günde 100lerce sorun yaşayan müşteriyle irtibattalar ve tecrübeleri olması lazım ) , fakat ben akıl ettim ŞİFRE değiştirin dedim ( ki böyle bir olasılığa gerek yok diye savunuyorlardı bana inatla şifre değiştirmeye ne gerek var yönlendirmesi yapıyor kibar üslupla ) Hattım başkasının üstüne oldugundan hat sahibiymiş gibi arayarak şifremi değiştirdim ve bingo o gün bugündür hızım düzeldiği gibi ne düşme yaşıyorum ne başka bir şey.
Artık salak heriflerin sistemi nasıl birşeyse 2 3 dakikada bir şifre yanlış diyerek modemimi atıyordu herhalde sistemden. Çünkü o gün her şeyi doğru yapmama ve totalde 3 modem denememe rağmen bir türlü doğru şifreyle bağlantı kuramadım artık kendimden , it tecrübemden ve zekamdan şüphe etmeye başlamıştım. -
Yazık bize be .
-
Modemi bugün garantiye yolladım. Ne yedek modem verdiler nede faturadan düşecekler. Akabinde hattımı dondurayım bari dedim 26 tl hat dondurma bedeli istediler. Arkadaşlar almayın aldırmayın böyle hizmet olmaz. Şöyle sınırsız net veren 4g operatör yok ki bunlara para gitmesin. Çalışanlarına bir lafım yok ama böyle strateji belirleyen ttnet üst düzey yöneticilerinin Allah belasını versin!
-
Öncelikle geçmiş olsun, benim anlamadığım şu, bendeki modemin kapağı bile yok, o kadar çiplerini pandikliyorum, bir ara voltajı bile yüksek vermiştim farklı bir adaptörden, yinede cortlamadı, yine farklı bir adaptörden kabul edebileceği bir voltaj sağladım çalıştırdım zıpkın gibi çalışıyor.. Ben bu modemlerinizin evde pandiklemediğiniz halde, farklı adaptörlerle sınamaya kalkmadığınız halde nasıl cortladığını gerçekten anlayamıyorum..
Geçenlerde de bir müridimiz yağmurlu havada modeminin bozulduğunu yazmıştı.. Benim modem Huawei 500 bişey işte.. öyle dandik bir şey.
-
Bana da benzer durum oldu hiç sinirlerini yıpratma, git 80-90 tl ye modem al.
-
80-90 tl ye vdsl modem var mı hocam?
-
İmkanı olan Türknet'e geçsin, rahatlasın. Her bölgede böyle mi bilmiyorum tabi ama yıllarca ttnet kullandım, son 4 sene de Dsmart kullandım ne yüksek hız alabildim ne kaliteli hizmet. Gerçi dsmart müşteri hizmetleri güzel çalışıyordu ona çok sövmeyeyim de, 3 ay önce herhalde kapadım her haltı Türknet'e 65 tl ye geçtim, fiber yok burada ama 35 hız verebiliriz dediler, alçaklar vermiyor, 33-34 te kalıyor hep :)
-
Yıllar önce ttnet yüzünden abimde çıldırıyordu. Sürekli bir sıkıntı defalarca aradı müşteri hizmetlerini defalarca şikayet etti hiç sonuç alamadı.
Taahhüdü bitmeye yakın aramaya başladılar yeni fırsat yeni kampanya falan filan abim menmun değilim istemiyorum dedikçe inat eder gibi aramaya devam ettiler. Son aramalarını hiç unutmam bir pazar günüydü kadın sürekli ısrar edip lafı uzattıkça uzatıyor abim en sonunda yeter çişim geldi tuvalete gidicem müsade ediyormusunuz dedi 🤣 işte o son aramaları oldu.
-
Arkadaşlar yanlış yapıyorsunuz. Müşteri hizmetlerini arıyorsunuz. Twitterdan yazacaksınız genel müdürlük yönlendirmesiyle sizi onlar arayacak.
Kaç kere modem gelip değiştirdiler. Kaç kere tivibu STB gelip değiştirdiler.
En son bina içi tesisat ev sahibine ait(miş) olmasına rağmen akrabanın yazlığına getirttim zorla (16mbit paket 2mbit alıyordu) telefon direğinden eve harici yeni bakır kablo çektiler. 12mbite çıktık ...