Baş Belası Ttnet

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı

    İmkanı olan Türknet'e geçsin, rahatlasın. Her bölgede böyle mi bilmiyorum tabi ama yıllarca ttnet kullandım, son 4 sene de Dsmart kullandım ne yüksek hız alabildim ne kaliteli hizmet. Gerçi dsmart müşteri hizmetleri güzel çalışıyordu ona çok sövmeyeyim de, 3 ay önce herhalde kapadım her haltı Türknet'e 65 tl ye geçtim, fiber yok burada ama 35 hız verebiliriz dediler, alçaklar vermiyor, 33-34 te kalıyor hep :)

    Çok istiyorum geçemiyorum, tt fiber altyapısı var sadece, ne superonline ne turknet ne başka bişey, yalnızca ttnet :(


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    1 hafta önce bir sorun oldu aradım sistemde arıza yok teknik ekiplik sorunda yok dediler bende taahhüt bozup thh'ye başvuracağımı söyledim bir süre sonra aradılar arızanız giderilmiştir dedi, evet arıza giderildi ama neyin kafası bu.?

    Daha öncede koskaca binayı numarataj da çıkmıyor diyip taşıma işlemi yapmadılar

    Aress tarafından 25/Ağu/18 15:59 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 9355 Toplam Mesaj: 13
ttnet