Basbakana Atılan Mail

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    Bi insan hem kürt hem alevi olamaz mı ?  


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Bunların analarını bir güzel elden geçiricen.

    İçimden çok güzel nameler geçiriyorum şuan. Ama neyse..


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    bu ülkede ne acılım nede asker gücü yer arkdas!

    çünkü bu ülkenin kaderini yazan güçler coktan yazmıştır meraklanmayın..


    https://twitter.com/pisikleeet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    habermi vahim yoksa yorumlarmı.. yoksa her ikisidemi... hem başbakana görüşlerini belirtsen ne olacak. 23 nisanda 7 yaşındaki çocukla bir oldu inatlaştı.. seni mi tınlayacak.. ve senin mailini okyacakmı sanıyorsun.. diğelim ki okudu ve seni dinedi, açılımdan vazmı geececek sanıyorsun sen. Bunlar apoyu da çıkartır be.. habur 'u unuttukmu, %100 artan şehit sayısını görmüyormuyuz biz.sen hala görüşlerini iletir durursun.Santıkta ileteceksin ne ileteceksen... emin olun aps ile gider sandık günü.


    -----------------------------

     

    ben senin gibi düşünmüyorum   yanlış anlama   sana kucuk basit bir  ornek  devlet yunanistanda sacma bir zam yaptı tüm halk ayaklandı sen tak massan ben takmassam kim takacak böyle düşün 


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    Sanal_Zeka bunu yazdı:
    -----------------------------

    bırakın kardeşim kendi aranızda tartışmayı, baksanıza adam güzel bi konuya değinmiş şikayet etmiş sizde kalkmış kendi aranızda laf si..tirip duruyosunuz.

    uz-i kardeşim sen hangi adrese şikayetini ilettiysen onuda yaz buraya. bende şikayet edeceğim...


    -----------------------------

      saol buyur 

     

    bimer@basbakanlik.gov.tr   adres bu


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebmarteu
    ebmarteu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    bu nasil bi rezalet abicim nasil bi cesarettir bu! dusman icimizde oldugu surece, bu kalenin duvarlari gunden gune yipranmaya devam edicektir, bir devlet icin en tehlikelisi de budur zaten! Yokki basimizda Hitler gibi diktator bi baskan, alsin kessin bicsin! Ne hukumetlere kaldik iste... Vuralim basimizi duvarlara hadi, ne geliyor ki elden??


    **EbMaRtEu**
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    kürtlerle eşit haklar istiyorum bir türk olarak...


    -----------------------------

    Aynen Kardeşim Kendi Toprağımızda yabancı olur olduk

    Çok saçma bir olay Nefretim gittikçe artıyor hayırlısı


    Bazen insanlara bakıyorum da hoşlanmaya değer birşey görmüyorum.Herkesten uzaklaşmayı sağlayacak kadar para kazanmak istiyorum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    Resmi%20plakalı%20‘intikam’

    PKKlı%20teröristin%20cenazesinde%20‘intikam’%20sloganları

    PKKlı%20teröristin%20cenazesinde%20‘intikam’%20sloganları


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    ya nere gidiyoruz arkadaş biz bu DeVsol zamanındaki devrimciler arasında böyle kansızlar mevcutdu ama hiçbir zaman devrimci olamadılar solun gerilemesine neden bunlardır.

    Bakın Tarihten kısa bir satır.

     

    Yavuz Sultan Selim'in Ridaniye seferine giderken
    hayrat olarak Muş'ta yaptırdığı çeşmenin üzerinde bulunan bir şiir.

    Sultan Selim giderken yaptırdığı çeşmeyi dönüşte harap
    vaziyette bulmuş; bunun üzerine de aşağıdaki mısraları kendisi...
    kaleme aldırarak çeşmenin üzerine yazdırmıştır.

    Şiirin anlamı 1999'da Hasan Pulur'un bir yazısında dile
    getirilince çeşmenin üstündeki kitabe silinmiştir.

    Kürde fırsat verme Ya Rab

    Dehre sultan olmasın

    Ayağını çarık sıksın

    Karnı bile doymasın

    Vur sopayı al haracı

    Asla iflah olmasın

    Ol bu çeşmeden gavur içsin

    Rum içsin

    Kürde nasip olmasın

    Vasiyetim oldur kim,

    Kürd bin kere yalvarsın.

    İnanma, kanma.

    Yakana bit, kapına Kürd dadandırma

    .
    .
    .
    NOT:Ayrıca bir rivayete göre sultan selim sefer sırasında muş'ta bu bölgeye geldi askerin su ihtiyacını gidermek için lakin su vermedi aşiret.sultan selim o aşiret reisini asmak istedi ama islamı hukuka göre bu olay neticesinde asmaya hüküm yoktu.bunun üzerine oraya bir çeşme yaptırdıktan sonra sefere gitti.sefer sonrası dönüşte o çeşmeden suyunu içen sultan selim çeşmeye o yazıların yazılmasını emretti...
    Yani burayı özetliycek olursak nekadar verirsen özgürlük okadar sıçarlar tepenize  tarih diyor bunu

    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    Akp geldi boyle oldu. 10 sene olce bu adamlar yokken kurtler laf edemezlerdi. Bakalim ne olucak eminim bir sekilde buda yoluna girer.

    asil bombayi bu cenaze toreninin ortasina koyucaksinki millet rahatlasin. 

Toplam Hit: 4549 Toplam Mesaj: 24