Başbakanın Hologram Konuşması , Fiyatı Vs
-
Merhaba arkadaşlar
Konuyu siyasi olarak algılamayın, bugün haber okurken denk geldim
İzmirde konuşmasında hologram sistemi kullanılmış. Önce açıklamalardaki ücretlendirmeyi okudum hologramın boyutuna ve konuşmanın dakikasına göre ücretlendirme yapılıyormuş
Ortalama dakikası 15bin liraya denk geldiği , söyleniyor
Merak edip açıp izledim
http://www.youtube.com/watch?v=M8GwEnrT4Ao
Bu hizmeti bu fiyata çok buldum ya, bu kadar pahalı birşey mi bu ? Üstelik bence doğru düzgün olmamış bile
Arkadaki perdeye görüntü yansıtılmış, bu kadar zor birşey olmaması lazım değil mi ?
Ahanda hologram dediğiniz böyle olması gerekmiyor mu
-
benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.
-
o kadar da pahallı birşey değil aslında, transparan-şeffaf perde kullanılıyor. arkaya da bir projektör, tamam. aslında güzel iş, girilebilir. olay perdeyi getirtmekte. TR de satan yerler de olması lazım ama tahminen fahiş bir fiyat verirler. Almanya'da Woehburk diye bi' şirket de üretiyormuş, almancı bi tanıdık bile valizinde getirebilir.
-
Hologram olsan çekilmezsin tayyip
-
DevilKingtr bunu yazdı
benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.
böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü..
-
Mal la bunlar hayvan gibi kazıklanmışlar :D Gerçi kazıklanan dolaylı olarak biz oluyoruz orası ayrı.
-
SpectatorX bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.
böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü..
sendemi kutuculardansın hocam :)) millet alışmış zikildikçe gülmeye
DevilKingtr tarafından 30/Oca/14 12:05 tarihinde düzenlenmiştir -
DevilKingtr bunu yazdıSpectatorX bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.
böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü..
sendemi kutuculardansın hocam :)) millet alışmış zikildikçe gülmeye
Kutuculardan değilim kabircilerdenim ben. Bu konu altını siyaset muhabbetine çevirip konuyu baltalamayacagım yoksa yapacağımı biliyordum ben
-
SpectatorX bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.
böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü..
sanki dediklerin olmadı gibi yamzışın :D
-
https://www.youtube.com/watch?v=ofbWQ3pzW1Y
HoLyCat tarafından 30/Oca/14 12:10 tarihinde düzenlenmiştir -
buna bir göndermemidirki diye düşünmedim değil :)
http://www.youtube.com/watch?v=wGo8Gjl0L48
http://www.59saniye.com/izmir-korfezindeki-ataturk-silueti/
