folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Başbakanın Hologram Konuşması , Fiyatı Vs



Başbakanın Hologram Konuşması , Fiyatı Vs

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar 

    Konuyu siyasi olarak algılamayın, bugün haber okurken denk geldim

    İzmirde konuşmasında hologram sistemi kullanılmış. Önce açıklamalardaki ücretlendirmeyi okudum hologramın boyutuna ve konuşmanın dakikasına göre ücretlendirme yapılıyormuş

    Ortalama dakikası 15bin liraya denk geldiği , söyleniyor

    haber ( http://www.mynet.com/haber/guncel/recep-tayyip-erdogandan-once-zeki-muren-hologram-kullanmis-1016556-1 )

    Merak edip açıp izledim

    http://www.youtube.com/watch?v=M8GwEnrT4Ao

    Bu hizmeti bu fiyata çok buldum ya, bu kadar pahalı birşey mi bu ? Üstelik bence doğru düzgün olmamış bile

    Arkadaki perdeye görüntü yansıtılmış, bu kadar zor birşey olmaması lazım değil mi ?

    Ahanda hologram dediğiniz böyle olması gerekmiyor mu

    http://www.youtube.com/watch?v=eO8AqtNBNaA

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    o kadar da pahallı birşey değil aslında, transparan-şeffaf perde kullanılıyor. arkaya da bir projektör, tamam. aslında güzel iş, girilebilir. olay perdeyi getirtmekte. TR de satan yerler de olması lazım ama tahminen fahiş bir fiyat verirler. Almanya'da Woehburk diye bi' şirket de üretiyormuş, almancı bi tanıdık bile valizinde getirebilir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Hologram olsan çekilmezsin tayyip

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.

    böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü.. 


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    Mal la bunlar hayvan gibi kazıklanmışlar :D Gerçi kazıklanan dolaylı olarak biz oluyoruz orası ayrı.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    SpectatorX bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.

    böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü.. 

    sendemi kutuculardansın hocam :)) millet alışmış zikildikçe gülmeye

    DevilKingtr tarafından 30/Oca/14 12:05 tarihinde düzenlenmiştir

    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı
    SpectatorX bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.

    böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü.. 

    sendemi kutuculardansın hocam :)) millet alışmış zikildikçe gülmeye

    Kutuculardan değilim kabircilerdenim ben. Bu konu altını siyaset muhabbetine çevirip konuyu baltalamayacagım yoksa yapacağımı biliyordum ben


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    SpectatorX bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    benzine niye zam geldiği belli oldu boşbakan seçimde hologramlanacak.

    böyle yorumlara çok gülüyorum arkadaş atın su at gözlüğünü :D adam siyasetle alakasız bir konu paylaşmış hemen benzne zam yok tayyip açız, yok ülke battı , ekonomi iflas etti, marmaray yolda kaldı, izmiri su bastı, sarıgul topbaşı öptü.. 

    sanki dediklerin olmadı gibi yamzışın :D


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=ofbWQ3pzW1Y

     

    HoLyCat tarafından 30/Oca/14 12:10 tarihinde düzenlenmiştir

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    buna bir göndermemidirki diye düşünmedim değil :)

    http://www.youtube.com/watch?v=wGo8Gjl0L48

     

    http://www.59saniye.com/izmir-korfezindeki-ataturk-silueti/

     

     

     


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
Toplam Hit: 6287 Toplam Mesaj: 49