folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Başbuğ "Operasyonlarımızdan İsrail"E Ne.. Kiminle İstersek Onunla Operasyon Yaparız"



Başbuğ "Operasyonlarımızdan İsrail"E Ne.. Kiminle İstersek Onunla Operasyon Yaparız"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    doomsdaymachines bunu yazdı:
    -----------------------------
    cok ılgınc... nasıl boyle bısey dıyebılmıs acaba...
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sanırım bulunduğu makam paşanın başını döndürdü. Yükseklerde uçuyor...
    -----------------------------

    ikinize birden sormak istiyorum, nasıl yani?

     


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    @stillalive

    sen birini al ben diğerini alayım :P =))

     

    harbiden bir açıklama getirsinler; nasıl yani?...


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    Kötü bir amaçla söylemedim ilker paşaya saygısızlık olamaz. Ama daha dikkatli hareket etse son günlerde herkes için iyi olur.

    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kcarakilic
    kcarakilic's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2009
    Erkek

    bence gayette yerinde sağlam bir cevap..

    yakındır yakındır..

    bekleyelim..


    -kcarakilic- -Milletin çok belirgin niteliklerinden biri de dildir. Türk Milleti"ndenim diyen insan, herşeyden evvel ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. M.Kemal ATATÜRK
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    paşam neyler neylerse güzel eyler.

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sanırım bulunduğu makam paşanın başını döndürdü. Yükseklerde uçuyor...
    -----------------------------

    alakası yok. Adam söylediklerinde sonuna kadar haklı. O görevde kim olursa olsun aynı şeyleri söylerdi. Düşün o kişi şu anda Türkiyede en çok güvenilen kurumun başındaki bir kişi. ne söylemesini beklerdin ki :D 

    Başını döndürmek konusuna gelince Başbuğ o karakterde bir insan değil. Hiçbir zaman onda büyüklenme duygusu yoktur. Ayrıca o adamın ağzından çıkacak söz kanundur. Askerliğini yaptın mı bilmem ama gidince göreceksin. Bugün bir orgeneral dudağını kıpırdatsa parmağını oynatsa arkasından 100 kişi koşuyor. Bırak da o rütbenin ağırlığını koysun.


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    Türk askeri budur işte .. Türk milleti sağcısı solcusu dincisi dinsizi bir dik duruşa muhtaç, israil amerika karşısında dik durabilecek bir lider olsun, çamurdan olsun isterse aczemendi olsun, talebani olsun , satanist olsun , travesti olsun hiç farketmez yeterki burada bir millet var diyebilecek cesur bir adam çıksın Türk milletinin etrafında kenetleneceğine inancım tamdır.

    israil e one minüt demekle posta konulmuyormuş demekki , adam isen dik durabiliyorsan al tasını tarağını defol git dersin ama nerdeee ?


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 4521 Toplam Mesaj: 28