Basur Sitesi Bakanlık Onaylı !..
-
Basur için birebir siteye girdim ve sordum üstelik bakanlık onaylı başladım sohbete :) adam harbi harbi giydiriyo


-
bakanlık onayı tarım bakanlığıysa bi boka yaramaz :)
sağlık bakanlığından onayı yoktur var diyorsa onay nuramarısını versin
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bakanlık onayı tarım bakanlığıysa bi boka yaramaz :)
sağlık bakanlığından onayı yoktur var diyorsa onay nuramarısını versin
-----------------------------müşteri temsilcisi müşteriyi sii...yo :D
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bakanlık onayı tarım bakanlığıysa bi boka yaramaz :)
sağlık bakanlığından onayı yoktur var diyorsa onay nuramarısını versin
-----------------------------müşteri temsilcisi müşteriyi sii...yo :D
-----------------------------hahah onu görmemişim
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bakanlık onayı tarım bakanlığıysa bi boka yaramaz :)
sağlık bakanlığından onayı yoktur var diyorsa onay nuramarısını versin
-----------------------------müşteri temsilcisi müşteriyi sii...yo :D
-----------------------------hahahahahahahahahahahaha
bende sonradan farkettim :D
-
:D :D:D :D :D ulenn yaaa hiç güleceğim yoktu :D
-
bende yazışıyom çıldırtalım şunu bi :)
edit:
http://www.basurson.com/iletisim.html
şuraya denyo ile dalip çıldırtın
tre 10 yapın saniye aralığını 1 yapın içeriği istediğinizi yaezarsınız artık seni siksem geçer felan :)
-

-
bakanlık ilacamı onay vermiş yoksa s****nce geçeceğinemi..
sol alt köşedeki remi görünce çıktım siteden
-
haha öldüm ya :)) adam skrek basur geçiriyor :P
-
Cevap vermiyo bana :D
