Basur Sitesi Bakanlık Onaylı !..
-
bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler...yıl 2004 idi, bu basur denen .ikimsonik hastalık ki tıptaki adı hemoroid dir bu ibişin, iç ve dış hemoroid olmak üzere 6 tane mi ne vardı bende.
Gel zaman git zaman, o hap senin bu hap benim, o hastane senin, bu hastane benim dön dolaş, en sonunda ameliyatla aldılar.Şükür o zamandan bu zamana kadar ne nüks etti ne de bir şey oldu.
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler...yıl 2004 idi, bu basur denen .ikimsonik hastalık ki tıptaki adı hemoroid dir bu ibişin, iç ve dış hemoroid olmak üzere 6 tane mi ne vardı bende.
Gel zaman git zaman, o hap senin bu hap benim, o hastane senin, bu hastane benim dön dolaş, en sonunda ameliyatla aldılar.Şükür o zamandan bu zamana kadar ne nüks etti ne de bir şey oldu.
-----------------------------Hocam yanlış anlamada anüs kaslarının kontrolünden çıktığı oluyor mu , burda bi abi var ameliyat olmuş gazı olunca cayur cuyur geziyor yanına yaklaşılmıyo :(. Sonuçta alınan kısımlar bir çeşit kas , çıkış kapak kontrolü denebilir sanırım bu kasların görevi için.
-
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler...yıl 2004 idi, bu basur denen .ikimsonik hastalık ki tıptaki adı hemoroid dir bu ibişin, iç ve dış hemoroid olmak üzere 6 tane mi ne vardı bende.
Gel zaman git zaman, o hap senin bu hap benim, o hastane senin, bu hastane benim dön dolaş, en sonunda ameliyatla aldılar.Şükür o zamandan bu zamana kadar ne nüks etti ne de bir şey oldu.
-----------------------------Hocam yanlış anlamada anüs kaslarının kontrolünden çıktığı oluyor mu , burda bi abi var ameliyat olmuş gazı olunca cayur cuyur geziyor yanına yaklaşılmıyo :(. Sonuçta alınan kısımlar bir çeşit kas , çıkış kapak kontrolü denebilir sanırım bu kasların görevi için.
-----------------------------:D:D:D
hayır hocam, anüs kaslarıyla ne alakası var ? basür damarda toplanmış kanın alınması, neşterle kazıyıp alıyorlar.Başka bir ameliyat olmus olmasın o abimiz :D
-
hocam o senin bahsettiğin durum, ameliyat sırasında makattan girdiği için, makatı belli bi oranda kesip açıyorlar, ameliyat bitimi iyi dikmedilerse orada normalden fazla bir açıklık kalır, o yüzdendir.Çünkü orayı ameliyat bitimi dikiyorlar tekrar, dikimle ilgili bi problemdir.
-
kaçırdık merveyi
-

bitti amk. daha girmem o siteye :|
-
Pessimistic bunu yazdı:
-----------------------------

bitti amk. daha girmem o siteye :|
-----------------------------hacı bu karı heralde tertemiz yapmış birde aboo
