folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Basur Sitesi Bakanlık Onaylı !..



Basur Sitesi Bakanlık Onaylı !..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler...yıl 2004 idi, bu basur denen .ikimsonik hastalık ki tıptaki adı hemoroid dir bu ibişin, iç ve dış hemoroid olmak üzere 6 tane mi ne vardı bende.

    Gel zaman git zaman, o hap senin bu hap benim, o hastane senin, bu hastane benim dön dolaş, en sonunda ameliyatla aldılar.Şükür o zamandan bu zamana kadar ne nüks etti ne de bir şey oldu.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Matchup
    Matchup's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler...yıl 2004 idi, bu basur denen .ikimsonik hastalık ki tıptaki adı hemoroid dir bu ibişin, iç ve dış hemoroid olmak üzere 6 tane mi ne vardı bende.

    Gel zaman git zaman, o hap senin bu hap benim, o hastane senin, bu hastane benim dön dolaş, en sonunda ameliyatla aldılar.Şükür o zamandan bu zamana kadar ne nüks etti ne de bir şey oldu.


    -----------------------------

    Hocam yanlış anlamada anüs kaslarının kontrolünden çıktığı oluyor mu , burda bi abi var ameliyat olmuş gazı olunca cayur cuyur geziyor yanına yaklaşılmıyo :(. Sonuçta alınan kısımlar bir çeşit kas , çıkış kapak kontrolü denebilir sanırım bu kasların görevi için.


    Bulduğumuzu sanmaktan ziyade , umduğumuzu aramaktayız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    Matchup bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler...yıl 2004 idi, bu basur denen .ikimsonik hastalık ki tıptaki adı hemoroid dir bu ibişin, iç ve dış hemoroid olmak üzere 6 tane mi ne vardı bende.

    Gel zaman git zaman, o hap senin bu hap benim, o hastane senin, bu hastane benim dön dolaş, en sonunda ameliyatla aldılar.Şükür o zamandan bu zamana kadar ne nüks etti ne de bir şey oldu.


    -----------------------------

     

    Hocam yanlış anlamada anüs kaslarının kontrolünden çıktığı oluyor mu , burda bi abi var ameliyat olmuş gazı olunca cayur cuyur geziyor yanına yaklaşılmıyo :(. Sonuçta alınan kısımlar bir çeşit kas , çıkış kapak kontrolü denebilir sanırım bu kasların görevi için.


    -----------------------------

    :D:D:D

    hayır hocam, anüs kaslarıyla ne alakası var ? basür damarda toplanmış kanın alınması, neşterle kazıyıp alıyorlar.Başka bir ameliyat olmus olmasın o abimiz :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    hocam o senin bahsettiğin durum, ameliyat sırasında makattan girdiği için, makatı belli bi oranda kesip açıyorlar, ameliyat bitimi iyi dikmedilerse orada normalden fazla bir açıklık kalır, o yüzdendir.Çünkü orayı ameliyat bitimi dikiyorlar tekrar, dikimle ilgili bi problemdir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    kaçırdık merveyi


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

     

    bitti amk. daha girmem o siteye :|


    Gel bili bili gates
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    Pessimistic bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    bitti amk. daha girmem o siteye :|


    -----------------------------

    hacı bu karı heralde tertemiz yapmış birde aboo


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 7971 Toplam Mesaj: 48