folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Battlefield 3 (PC) Ücretsiz



Battlefield 3 (PC) Ücretsiz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mahlukat
    Mahlukat's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2013
    Erkek

    Gece 1-2 sularında yazarım multiplayer olup olmadığını 12 saattir falan indirdirmeye çalışıyorum akk sağolsun

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Arakdaslar oyunu yukledim. secenekleri arasinda "quick match", "co-op" ve "camping" var. yani multiplayer oynanabiliyor. Birazonce quick playi sectim direkt multiplayer basladi oyun. server de secebiliyorsunuz. 

    oyunu site uzerinden baslatiyor. 

    YANIT: EVET MULTIPLAYER OYNANIYOR :)


    Shaban Interactive Pro.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek

    ben indiremedim bi türlü üye oldum ama sonra nasıl indircez yaw


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    bende indiriyorum 10 saattir 20 gb in in bitmiyor %75 şuan


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.

    origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini

    moi tarafından 30/May/14 19:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    moi bunu yazdı

    oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.

    origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini

    kapalıyken dosyayı oraya atmama rağmen dediğin gibi bir uyarı vermedi ve bu hata yüzünden uzun süredir indiremiyorum hocam.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek
    alibaba bunu yazdı
    moi bunu yazdı

    oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.

    origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini

    kapalıyken dosyayı oraya atmama rağmen dediğin gibi bir uyarı vermedi ve bu hata yüzünden uzun süredir indiremiyorum hocam.

    origin i simge durumundan da kapatıyor musun hocam? bir de tekrar başlatırken masaüstünden mi başlatıyosun?


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    moi bunu yazdı
    alibaba bunu yazdı
    moi bunu yazdı

    oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.

    origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini

    kapalıyken dosyayı oraya atmama rağmen dediğin gibi bir uyarı vermedi ve bu hata yüzünden uzun süredir indiremiyorum hocam.

    origin i simge durumundan da kapatıyor musun hocam? bir de tekrar başlatırken masaüstünden mi başlatıyosun?

    görev yöneticisinden kapatıp masaüstünden başlatıyorum klasörden başlatıyorum vs. bir türlü gelmedi bu uyarı. 


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    internet cok yavas oldugu için indiremedim, ama getnow yaptığım için oyun artık benim mi? internetim olan her yerde indirebilir miyim?


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PiyanisT
    PiyanisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2010
    Erkek

    beyler arkadaş inidirmiş fiber sağolsun online oynanıyo yapmanız gereken origin üyelik açıp bf3 edition free library eklemeniz 

    saygılar


    Dünyada akla değer veren yok madem Aklı az olanın parası çok madem Getir şu şarabı, alın aklımızı Belki böyle beğenir bizi el alem
Toplam Hit: 6774 Toplam Mesaj: 50