Battlefield 3 (PC) Ücretsiz
-
Gece 1-2 sularında yazarım multiplayer olup olmadığını 12 saattir falan indirdirmeye çalışıyorum akk sağolsun
-
Arakdaslar oyunu yukledim. secenekleri arasinda "quick match", "co-op" ve "camping" var. yani multiplayer oynanabiliyor. Birazonce quick playi sectim direkt multiplayer basladi oyun. server de secebiliyorsunuz.
oyunu site uzerinden baslatiyor.
YANIT: EVET MULTIPLAYER OYNANIYOR :)
-
ben indiremedim bi türlü üye oldum ama sonra nasıl indircez yaw
-
bende indiriyorum 10 saattir 20 gb in in bitmiyor %75 şuan
-
oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.
origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini
moi tarafından 30/May/14 19:31 tarihinde düzenlenmiştir -
moi bunu yazdı
oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.
origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini
kapalıyken dosyayı oraya atmama rağmen dediğin gibi bir uyarı vermedi ve bu hata yüzünden uzun süredir indiremiyorum hocam.
-
alibaba bunu yazdımoi bunu yazdı
oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.
origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini
kapalıyken dosyayı oraya atmama rağmen dediğin gibi bir uyarı vermedi ve bu hata yüzünden uzun süredir indiremiyorum hocam.
origin i simge durumundan da kapatıyor musun hocam? bir de tekrar başlatırken masaüstünden mi başlatıyosun?
-
moi bunu yazdıalibaba bunu yazdımoi bunu yazdı
oyunu indirirken sık sık download failed hatası alıyorsanız, origin kapalıyken linkteki dosyayı masaüstüne atın.
origin i tekrar açtığınızda desktop configuration file başlıklı bi pencere açılıcak. onay verdiğinizde download failed sorunu çözülmüş olur.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini
kapalıyken dosyayı oraya atmama rağmen dediğin gibi bir uyarı vermedi ve bu hata yüzünden uzun süredir indiremiyorum hocam.
origin i simge durumundan da kapatıyor musun hocam? bir de tekrar başlatırken masaüstünden mi başlatıyosun?
görev yöneticisinden kapatıp masaüstünden başlatıyorum klasörden başlatıyorum vs. bir türlü gelmedi bu uyarı.
-
internet cok yavas oldugu için indiremedim, ama getnow yaptığım için oyun artık benim mi? internetim olan her yerde indirebilir miyim?
-
beyler arkadaş inidirmiş fiber sağolsun online oynanıyo yapmanız gereken origin üyelik açıp bf3 edition free library eklemeniz
saygılar
