Battlefield 4 Türkçe Olsun
-
ugur0 bunu yazdı
o değilde bf4 ün gameplay i cıkmış baya güzel görünüyor.
Bu fazla iyi olmuş ama :d
-
Beyler Allah başka sıkıntı vermesin tek derdiniz bu olsun :-)
-
mRBerkay bunu yazdı
orjinal oyun kullanmayanların buna imza atmaya hakkı YOK!
ben premium kullanıyorum 2 tane attım:D
-
bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar.
asgkjhagklahasşlholah
-
__hsyN__ bunu yazdımRBerkay bunu yazdı
orjinal oyun kullanmayanların buna imza atmaya hakkı YOK!
Türkçe çıkarsa alcaz belki nerden biliyon
aynen bu oyun türkçe çıkarsa Türkiye'deki orijinal oyuna olan kötü bakış açısını değiştirebilir.
-
ulquiorra bunu yazdı
bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar.
asgkjhagklahasşlholah
oyun çıkmadan önce site mi türkçe oyun mu türkçe belli olur fazla takma
-
splintercell bunu yazdıulquiorra bunu yazdı
bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar.
asgkjhagklahasşlholah
oyun çıkmadan önce site mi türkçe oyun mu türkçe belli olur fazla takma
açıkçası oyundan çok battlelog un fln içeriğinin türkçe olması daha hoş olur kanımca
-
ugur0 bunu yazdısplintercell bunu yazdıulquiorra bunu yazdı
bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar.
asgkjhagklahasşlholah
oyun çıkmadan önce site mi türkçe oyun mu türkçe belli olur fazla takma
açıkçası oyundan çok battlelog un fln içeriğinin türkçe olması daha hoş olur kanımca
benim ingilizce olmasıyla ilgili bi sorunum yok zaten, ama arayüzün büyük kısmını battlelog oluşturduğu için dedigin gibi güzel olur
-
__hsyN__ bunu yazdımRBerkay bunu yazdı
orjinal oyun kullanmayanların buna imza atmaya hakkı YOK!
Türkçe çıkarsa alcaz belki nerden biliyon
aynen hocam türkçe çıksın orjinal almayan adam değil.
