folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Battlefield 4 Türkçe Olsun



Battlefield 4 Türkçe Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı

    o değilde bf4 ün gameplay i cıkmış baya güzel görünüyor.

     http://www.battlefield.com/battlefield-4/featured-video

    Bu fazla iyi olmuş ama :d


    Si vis pacem para bellum.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Beyler Allah başka sıkıntı vermesin tek derdiniz bu olsun :-)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    orjinal oyun kullanmayanların buna imza atmaya hakkı YOK!

    ben premium kullanıyorum 2 tane attım:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar. 

    asgkjhagklahasşlholah

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    orjinal oyun kullanmayanların buna imza atmaya hakkı YOK!

    Türkçe çıkarsa alcaz belki nerden biliyon 

    aynen bu oyun türkçe çıkarsa Türkiye'deki orijinal oyuna olan kötü bakış açısını değiştirebilir.


    xxx
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    ulquiorra bunu yazdı

    bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar. 

    asgkjhagklahasşlholah

    oyun çıkmadan önce site mi türkçe oyun mu türkçe belli olur fazla takma

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    splintercell bunu yazdı
    ulquiorra bunu yazdı

    bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar. 

    asgkjhagklahasşlholah

    oyun çıkmadan önce site mi türkçe oyun mu türkçe belli olur fazla takma

    açıkçası oyundan çok battlelog un fln içeriğinin türkçe olması daha hoş olur kanımca


    imza
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı
    splintercell bunu yazdı
    ulquiorra bunu yazdı

    bu kafayla giderseniz iyi kazık yersiniz siz. adamlar bf4ün türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmamışlar, battlefield.com'un türkçeleştirilmesi için imza kampanyası başlatmışlar. 

    asgkjhagklahasşlholah

    oyun çıkmadan önce site mi türkçe oyun mu türkçe belli olur fazla takma

    açıkçası oyundan çok battlelog un fln içeriğinin türkçe olması daha hoş olur kanımca

    benim ingilizce olmasıyla ilgili bi sorunum yok zaten, ama arayüzün büyük kısmını battlelog oluşturduğu için dedigin gibi güzel olur

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    orjinal oyun kullanmayanların buna imza atmaya hakkı YOK!

    Türkçe çıkarsa alcaz belki nerden biliyon 

    aynen hocam türkçe çıksın orjinal almayan adam değil. 


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
Toplam Hit: 4125 Toplam Mesaj: 40