Baza İstasyonu?
-
beim oturdugum yerde arkadaslar baz istasyonu kurdurdu bu sayede 3 kilometre cevresinde oturan herkes 2048 sınırsız hızla internete girebilio işte şifre filan koydular giren kisiler odenecek parayı bolusuolar kişi basına da 5 milyon filan dusuo biri bu baz olayını annatabilirmi zararı varmıdır hız bolunuomu yasalmı filan bunları acıklarsanız sevinirim
-
abü yalışın avr baz istasyonundan olmamaıs alızm yanlış yani baz istasyonu cep telefonalrı için bi iletişim aracıdır
-
yanlıs annadın kardes bu bilmiom int dede arastırdım cok az bilgi cıktı genellikle yurt dısında kullanılıolmus bide zararlıymıs insanlara oyuzden fazla kullanılmıo wireless tarzı bişi network olusturuo kuruldugu yerde ole baglanabiliosun
-
yapma ya warmı öyle bişey ya. Bizim burda bi sürü baz istasyonu war ama bize bişey olmuyor ağ felan da olmuyor pek anlamadım seni ama...
-
abi öle telfon icin kurulan istasyonlardan deil kcuuk bişi wirelesse benzio ama ole deil işte bende tam cozemedim inttede fazla bilgi bulamadım sadece bole bi teklojinin turkiye ye geldigini beta asamasında oldugunu yazıodu
-
ben zarar a farklı bi açıdan bakayım; bu baz istasyonu cep tel istasyonları gibi mi? eger öyleyse baz istanyonları radyasyon değil de yüksek frekans tan dolayı vücud ta hasar bıraka bilir. örneğin baz istasyonundaki o davulumsu şeylere çalışır vaziyette iken 5 metre yaklaşmak kısırlıga sebep olur.
-
Ah bide güzel Türkçemizi vede klavyeyi doğru düzgün kullanabilse arkadaşımız çok iyi anlatıcak derdini ama neyse :)
-
abi böyle bişe warsaki zanmıyom telefona gelecek yeni bi geniş banttan bahsediliyodu ve trcell de bunun içi revizyon ypıcaktı baz istasyonlarını ama lakin böle bişe warsa vede göze alınmıcak kadar zararlıysa insanların kullanımına açılmaz dediğin belkim gelişmiş bi wireless ola bilir kullananlara sor bakelim wireless gibin mi giriyolar + bi donanım satın almışlarmı dediğin gibi beta aşamasındaysa (genelde yazılımlar için kullanılr ama ) pilot bazı bölgelerde ilan asarak uygulama özel sektörse reklamlarıyla bildirilir ve pilot bölgede başarı kazanırsa yaygınlaştırılır tıpkı navigasyon sistemleri gibi işte bu yüzden o dediğin belki çok gelişmiş bi wireless yada değişik bi wireless tir 2048 diyon km lerden bahsediyon eğer böle bişe awp da olsaydı ve arkadaşların bunu 5ytly alsalardı telekom adsl gibi maaliyetli bi işe girişmezlerdi adamların adsl projesi yıllar sürdü askıya girdi geldi gelicek irtibatlar falan zaten kaç senedir internet kaç senedir adsl kullanıyoz sen onu kullanananlara ve de satanlarda ii bi ören en azından veri yolunu ören
-
Baz istasyonundan kasti arkadsin bir nevi baz similatoru diyebiliriz...yaklasik 24db ile sinyal gonderiyor buda mevcut wireless modem antenlerinden 12 kat fazla sinyal demek onun icin 2-3 km kadar yayin yapar...ben eski buz dolabi petegi ile yapiom ayni isi :) ama yayin yapmiyorum sinyal yakalayip beles wi-fi keyfi cikariyorum..guvenlik testi cart curt zevk iste amk :) pencereden cikariom eski buz dolabi petegini off anam off :)
-
sonuçta modem anten istiyo istersen eski teflon tavayı tak möüm olan sinyali yakalamak vede bi yere takılmadan yakalamak nekadar az duvar ne kadar az zırh o kadar kalite wireless ( bu arada benim hiiiç wirelessim omadı )
-
kardeş öyle bişey war zaten çoktan beridir. Ama baz istayonuyla uzaktan yakından bir ilgisi yok ki üniversitelerin(gelişmiş) bahçelerinden wireless kartınla internete bağlanabilirsin ayrıca istiklalde taksimde cafelerde oturup da internete girebilirsin bu zaten çok uzun zamandan beri war.
Bak bu habere http://www.koc.net/index.php?PageID=79
ComputerWolf : Bizim mahallede adsl olan bile yok olsa ben uydu anteniyle yapcam o işi :)
Toplam Hit: 4373 Toplam Mesaj: 16
