Bedava İddaa Oynayın
-
Bugun kesfettim siteyi http://www.beticious.com/
baslangıcta 25.000 puan veriyor bununla oynayabiliyorsunuz ve 6.500.000 olunca 50 euro olarak odeme alabiliyorsunuz.
tek ip de coklu account acarsanız odeme vermiyolarmıs
9 daki valencia atletico madrid macına verdim 3 oran vardı bakalım :)
-
deneyelim bakalım. saat 1 deki
Ulsan Hyundai 25.000 pts 2,10 verdim :)
-
peki bir kere battığımızda yeni acc açabiliyor muyuz. Ayrıca kesin dimi sakat yok sonradan babalara gelmeyem biraz kuşkulu bakarım ben böyle işlere adam babasının hayrına yapmıyordur herhalde :D :D
-
bir ara ben çok oynuyodum ama ayda 1 puanlar 0 lanıyo sanırım ama emin değilim O.o
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------peki bir kere battığımızda yeni acc açabiliyor muyuz. Ayrıca kesin dimi sakat yok sonradan babalara gelmeyem biraz kuşkulu bakarım ben böyle işlere adam babasının hayrına yapmıyordur herhalde :D :D
-----------------------------
Battığında haftada 1 yada 0 a düştüğünde yine 25.000 veriyor hocam -
Bu işten parasını alabilen var mı beyler :D boşa kasmayalım
-
güvenilmez amk habire hata verıyor site.
-
6.5m yapmak çok zor. imkansız gibi, hiç uğraşmaya değmez. site güvenilir değil bence, oraya üye ol 350 000 suraya üye ol250 bin diye reklamlar var :D
-

Birşey deniyorum, eğer burnuma gelen koku paranın kokusuysa ve iş rutine bağladığında anlatıcam müritler
-
Lan maho nerdesın sen yawrum. :)
ınsan ılk bana soyler telefonla o kadar arıyoz senı xD
saka bı yanada olum bu ısler sakıncalı.Kredı kart bılgılerını her sıteye vermemelısın.Suan ıstemıyodur ama ılerde euro cekıcem derken kartın lımıtınden olmayalım zaten kıcımızı zor kurtardık kredı kartından :)
Bı arastır duruma gore bana mesajla ulas.beklıyorum xD
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------Lan maho nerdesın sen yawrum. :)
ınsan ılk bana soyler telefonla o kadar arıyoz senı xD
saka bı yanada olum bu ısler sakıncalı.Kredı kart bılgılerını her sıteye vermemelısın.Suan ıstemıyodur ama ılerde euro cekıcem derken kartın lımıtınden olmayalım zaten kıcımızı zor kurtardık kredı kartından :)
Bı arastır duruma gore bana mesajla ulas.beklıyorum xD
-----------------------------paypala odeme yapıyo gordum lan :D
aklıma geldinde seni biliyon sanıyodum
