Bedelli Askerlik 2017

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BoLeRo
    BoLeRo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Ben gittim askerliğimi yaptım. Ama bedelli şansım olsaydı hele 18 bin lira gibi bir paraya kesinlikle yapardım. Bedelli bence de çıkacak fakat 1 ay sonraya falan değil. 2018 içerisinde belki sonlarına doğru


    kimisi sahilde uzanmanın hayalini kurar, kimisi sahilde uzanır hayal kurar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    İlginç ülke gerçekten.

    Ülke savaşsın mı diye soruyorlar "Evet" diyor çoğu insan.

    Lakin askere gider misiniz dediklerinde "Hayır" diyor.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    Ben askerde outlookda aramayı bile yapmayı bilmeyen 30lu yaşlarda genç bir astsubayın yazıcılığını yaptım, bu adam üniversite mezunuydu.

    Mailleri tek tek bakıyordu. Komutanım burada arama var, istediğiniz kelimeyi yazın ve arayın dedim. 

    Adam çölde su bulmuş kadar sevindi.

    Onun maaş karşılığında yapması gereken işi bana yaptırıyordu.

    Bence herkese temel askerlik eğitimi verilmeli, örneğin 2 veya 3 ay gibi. Üniversite mezunu ayrımı olmadan herkes için geçerli.

    Bu eğitimin amacı haberleşme, taktik, silah atışı ve bakımı ve benim bilmediğim diğer tüm konularda olmalı.

    Askere giden kişiler Kkmutanların, paşaların hizmetine verilmemeli. 

    Benim terhis olmama 1,5 ay vardı bedelli cıktı 18 bin lira.

    Geliri düzgün olan hatta olmayan bile sırf düzenini bozmamak için verir bu parayı, bırak askerlikten korkma vs olaylarını.

    Bence bedelli askerlik adil birşey değil. Şansına gelen yapıyor gelemeyen yapamıyor. O yüzden herkes için eşit olan 2-3 aylık eğitim olacak veya hiçkimse için olmayacak.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Bedelli bekledim cikmadi mecbur geldik. Akli olan varsa gelmez kisa donem yapiyorum ama hayatimda 5.5 ay caliyorlar son bir bucuk ayim kaldi gerci 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    ontedi bunu yazdı

    İlginç ülke gerçekten.

    Ülke savaşsın mı diye soruyorlar "Evet" diyor çoğu insan.

    Lakin askere gider misiniz dediklerinde "Hayır" diyor.

    Katılıyorum, ve bu iyi bir gidişat değil.. Madem savaşsın istiyorlar o zaman R yapmayacaklar...! Hatta askerliğini yapanların bile malum partiye destek verenler olarak, gönüllü olması gerekirdi..!

     

    ShockMan tarafından 28/Kas/17 18:41 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    Bedelli çıkarsa ben de bedelli yapmayı düşünüyorum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    qoqo bunu yazdı

    Bedelli çıkarsa ben de bedelli yapmayı düşünüyorum.

    Hocam onu yeni müritler yer, biz yemeyiz.. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kurtismail
    Kurtismail's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2017
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    Kendi veletleri askerliği yaptı bitirdi. torunları askerlik çağına gelene kadar BEDELLİ YOK . 

    @samaccc senin alnından opuyorum  kardeşim iste sorunun cevabi bu. Çocukları askerlikten yirtsin diye bedelli askerlik programını getirdi. Çocuklarının da askerlik sorunu kalmadı bizi artik takmazki. Torunları askerlik çağına gelince bedelli askerliği getirecek ki torunları da bedelli askerlikten faydalanıp askere gitmeyecekler. Valla bedelliyi bekleyen çok bekler. Siz askerliği yapın da kurtulun. Artik bakayalar bi yol arama noktasında rahatça GBT de ortaya çıkıyor. Kaçış yok. Bedelli gelmez. Askerliği yapan kurtulur. 


    Işık Savaşçısı...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kurtismail
    Kurtismail's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2017
    Erkek
    qoqo bunu yazdı

    Bedelli çıkarsa ben de bedelli yapmayı düşünüyorum.

    Hocam sen ki esrarengiz kahraman bir komutan sin. Bedelli senin neyine  hocam. Saygılar 


    Işık Savaşçısı...
Toplam Hit: 6810 Toplam Mesaj: 40
bedelli 2017