Belçika Türk Is Rehberi
-
joe_black bunu yazdıbyhewal bunu yazdı
Hocam Ögrentmen olarak gelmeyi dusunuyorsaniz, Tam olarak bilgim yok ama cok rahat oturum alabilirsiniz. tabi Ogretmen olarak gelirseniz Onun disinda normal bir isci olarakta gelip oturum alabilirsiniz 5. yil ikametkah etmeniz lazim belcikada yani full calisiyor olursaniz alabilirsiniz.
eyw hocam saolasın. temmuzda atama var atanamazsam ilk işim Belçika olsun. hatta öncelikli olarak yurtdışını bi görmek isterdim. ben bi hesap edeyim iyice. ama hep bi yurtdışında bi kaç yıl yaşamaık istemişimdir.tşkler bilgilendirme için.
Rica ederim hocam, Burda kalmak biraz zordur hocam. hayat Sartlari Zorluyor, ama guzel bir isiniz olursa iyi bi hayat surebilirsiniz. ona gore hesaplarinizi .
Toplam Hit: 2114 Toplam Mesaj: 12
