Bellek Read Olmadı ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    güvenlik moddan tarama yaptır

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    @ legion_of_doom

    @fake bir hata, takma.. windowsun öyle bi hatası yoktur..

    @bu svchost yüzünden olmuş bi hata, ancak arkadaşın hatasının bundan dolayı olduğunu ispatlayamazsın,

    hocam yukarda windowsun böyle bir hatası yoktur demişsin. aşağıda da svchost yüzünden olduğunu kabul etmişsin ama ispatlayamazsın demişsin. burda bi çelişki yok mu :)

    hatırlarsan seninle daha önce de aynen bu tür bişey hakkında tartışmıştık :). ispatlayamazsın falan kıvırmışsın resmen. 

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    legion_of_doom bunu yazdı:
    -----------------------------

    Böyle bir hata olamaz turkish-english hata karışımı :)

    bilgisayara küçük bi zararlı yazılım girmiş.Sistem geri yüklemesi yap yada sağlam bir anti-spy yazılımı ile güvenli kipte tarama yap sorun çözülür..


    -----------------------------

     

    böyle bir hata var tr windowsta.virüs falan bulaşmamiş halde


    The king is bleeding.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    hata orijinal windows hatası beyler..salak windows türkçesi :)

    eksi sözlükteki "windows turkcesi" baslığına bi göz atmanızı tavsiye ederim biraz da eğlence için..

    edit : link de vereyim tam olsun : http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=windows+t%C3%BCrk%C3%A7esi

    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enis
    Enis's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2009
    Erkek

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ne yapsam karşıma bu hata çıkıyor bellek read olmadı.İnternettem bir şey indiremiyorum.Bi şey yazdıramıyorum.Sinir oldum neden böyle oldu anlayamadım.Nedir bunun çözümü bilen varsa yardımlarını bekliyorum.
    -----------------------------

    Böyle bir hata söz konusu windowsun hatası, kullandığın programlardan biri hata veriyor ve gerisini tetkliyor. Yedeğini al ve cihazınızı yeniden kurmanızı tavsiye ediyorum. Başka türlü düzelmiyor ben çok uğraştım o hata ile özellikle yeni programlar yüklediğinde baş gösterdi değil mi? öerneğin SP3 ve IE8 gibi format.. Düzelmesi için yeniden kurulması lazım.


    TBT
Toplam Hit: 3518 Toplam Mesaj: 16