folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Ben Mi Anormalim Yoksa?



Ben Mi Anormalim Yoksa?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    BeelzeBuB bunu yazdı:
    -----------------------------

    AnaMuhalefet

    bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abi bişi dicem gene ne alakası var diyeceksiniz ama bu olaydan İslamiyetten geliyor...

    Müslüman bir erkeğin gayrimüslim bir kadın alması dinden çıkartmıyor fakat bir Müslüman kadının gayrimüslimle evlenmesi dinden çıkarır...

    @FiLoZoF bu tür olaylarda düşünce yapımız aynı hocam seviyorum seni :)


    -----------------------------

    Dini hurafelerle dolduruyorsunuz,sonra en kral müslüman benim tarzında takılıyorsunuz.En sevmediğim şey,kendi kafanızdan kural uyduruyorsunuz...Bakara Suresi 221. ayet:

    ** 

    Müsrik kadınlarla, onlar iman edinceye kadar evlenmeyin. Özgürlügünden yoksun inanmıs bir kadın, müsrik bir kadından

    -müsrik kadın sizin hosunuza gitse de- çok daha hayırlıdır.

     


    -----------------------------

    OHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 nedemek özgürlüğünden yoksun bi kadın daha iyidr ya? yuh be yuh. bugune kadar hep dine saygı duymuşumdur. herkesin kendi düşünceirdir. islam dini çok mantıklı şeyler söyler demişimdir. ama eğer bu gerçekse. yani kuranda yazıyorsa OHA. bir insanın özgür olmayışı nasıl hayırlı olabilir? sizin aklınız alıyor mu bunu? Umarım ordakini yanlış anlamışmdır.


    -----------------------------

    Olayı direk bu cümleye göre odaklarsan net bir şey görmen pek mümkün değil. Orada bahsedilen olay o zaman için, kölelik falan var daha. Burda özgürlüğünden yoksun bir kadın= köle (erkek) kast ediliyor. Ayetin bütününü okuduğunda anlayabilirsin, yani köle kadın demiyor da özgürlüğünden yoksun bir kadın diyerek bunu kast ediyor. Yani müşrik biriyle imana gelmeden (İslamı seçmeden) evlenme, bunun yerine bir köleyle bile evlensen daha hayırlıdır gibi bir cümle ama bakış açına göre mantıksız bulabilirsin. (O dönem için örneklendirme yapılıyor, köleliği benimsemiyor, bütününü okuman lazım)


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi kusura bkamayında onlar rahatsız değils esize düşmez.Sizin rahatsız olmanızdan rahatsız olanlara ne diyeceksiniz ?

    Yada yolda giderken öküz öküz bakan Türk erkekleri yerine zaten alışkın olan yabancı erkekleri terci etmelerine ?

    Olabilir..Eğer birisi rahatsız olmuyorsa bende olmam.bana birşey düşmez çünkü.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    AnaMuhalefet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Olayı direk bu cümleye göre odaklarsan net bir şey görmen pek mümkün değil. Orada bahsedilen olay o zaman için, kölelik falan var daha. Burda özgürlüğünden yoksun bir kadın= köle (erkek) kast ediliyor. Ayetin bütününü okuduğunda anlayabilirsin, yani köle kadın demiyor da özgürlüğünden yoksun bir kadın diyerek bunu kast ediyor. Yani müşrik biriyle imana gelmeden (İslamı seçmeden) evlenme, bunun yerine bir köleyle bile evlensen daha hayırlıdır gibi bir cümle ama bakış açına göre mantıksız bulabilirsin. (O dönem için örneklendirme yapılıyor, köleliği benimsemiyor, bütününü okuman lazım)


    -----------------------------

    abi bişey diyicem bu işide tartışmaya çevirmeyeceğim fakat sürekli hep bi ayete göre değerlendirin diyorsunuz.Bir çok ayet böyle..

    Onuda geç madem çok iyi bir din neden bizi hristiyanlar yönetiyorda islam ülkeleri bir türlü genel cahilliğini atıp ayaklarının altındaki zenginlikleri bile kullanamıyor ???

    İSlam ülkelerinde genel bir cahillik, hazırcılık var.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    KrdyK bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence anormalsin. bi kadının neden başka milletten bir erkekle evlenmesi zoruna giderki insanın :s
    -----------------------------

    anormal olduğumu kabul edebilirim. Zor bir durum değil benim için. Sonra aşırı aşırı birşeyde değil bu.

    Diğer cümleye neden sorusuna cevap vereyim.

    Ben Türküm.

    Bir Türk kadını Türk erkeğiyle evlenmeli, çoluk çocuk yapmalı. 

    Bir Türk erkeği türk yada rus veya ukraynalı yada japon bir hanımla evlenebilir.

    Zira çocuk dediğimiz şey bir meyve olarak algılanırsa (aşk meyvesi diyelim XD) tohuma bakar bahçeye değil. Bahçeye ne ekersen o çıkar.

    Rus ekersen rus, türk ekersen türk.. Bence bu budur. 

    Bundan dolayıdır ki nijeryalı ayının altına sırf çükü büyük diye yatan Türk kızları bende namus elden gitti endişesi yaratıyor.

    Irkımızın arılığı her geçen gün biraz daha bozuluyor.  

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grey-cells
    grey-cells's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Dişi
    FiLoZoF bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrdyK bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence anormalsin. bi kadının neden başka milletten bir erkekle evlenmesi zoruna giderki insanın :s
    -----------------------------

    anormal olduğumu kabul edebilirim. Zor bir durum değil benim için. Sonra aşırı aşırı birşeyde değil bu.

    Diğer cümleye neden sorusuna cevap vereyim.

    Ben Türküm.

    Bir Türk kadını Türk erkeğiyle evlenmeli, çoluk çocuk yapmalı. 

    Bir Türk erkeği türk yada rus veya ukraynalı yada japon bir hanımla evlenebilir.

    Zira çocuk dediğimiz şey bir meyve olarak algılanırsa (aşk meyvesi diyelim XD) tohuma bakar bahçeye değil. Bahçeye ne ekersen o çıkar.

    Rus ekersen rus, türk ekersen türk.. Bence bu budur. 

    Bundan dolayıdır ki nijeryalı ayının altına sırf çükü büyük diye yatan Türk kızları bende namus elden gitti endişesi yaratıyor.

    Irkımızın arılığı her geçen gün biraz daha bozuluyor.  


    -----------------------------
    hoca pardon da bu türk erkekleri türk olmayanlarla çiftleştiğinde vs oluşan meyve arı bi türk mü oluyo allasen :|
    nası yani dedirttiriyosun insana
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabuCe
    kabuCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Tohum ekme teorisini başka insanlardan da duydum ki biyolojik olarak hiç bir mantıgı yok.

    Dogan cocuk yarı Türk- yarı da diğer ırktandır.

    İslam ülkelerinin geri kalması konusu ise, İslamın asırlardır yanlış yorumlanışı ve

    Ben Müslümanım diyen insanların ( ben de dahil ) dinin gereklerini tam olarak yerine getirememesinden kaynaklanıyor, benim fikrime göre.

     

    Aslında islamın geçmişte yanlış yorumlanması sonucunda, müslümanlar batının hızla gelişmesi karşısında  "bunlar şeytan icatları" mantığıyla

    olduğu yerde kaldı,hatta geriledi de. Daha sonra da emperyalist Avrupa devletleri, bu az gelişmiş ülkelerin yeraltı kaynaklarını ve bilimum zenginliklerini

    sömürerek bu ülkeleri iyice sefalete itti. Türkiye'nin diğer müslüman topluluklara nazaran daha gelişmiş olmasının sebebi ise,

    Atatürk sayesinde "bunlar şeytan icatları" mantalitesine ve emperyalist güçlere zamanında dur demiş olmasıdır. Atatürk sonrası dönemlerin hepsi için aynı

    şeyleri söyleyemeyeceğim.


    ...Orada Olmayan Adam...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    ------------- 

    FİLOZOF,

    Alınma ama ince bir noktada direk Kadın - Erkek ayrımı yapıyorsun. Burada her ne kadar anormal bir durum yok, isteyen istediğiyle evlenebilir desek; ya da en azından senin mantığına göre erkek yabancı kadınla evlenebilirse, kadın da yabancı bir erkekle evlenebilir diye yorumlasak da senin kafandaki fikir büyük ihtimal değişmeyecek. Buna da saygı duyuyoruz, ama anlaşmamız gereken nokta senin gibi düşünmeyen birine, sırf benimki doğrudur prensibiyle baskı yapmaman, yani benim tercihim böyle ben uygun bulmuyorum demen. Daha ileri gidip bunu sen de böyle bulmalısın demek saygısızlık olur gibime geliyor.

    -----------

    Zumsuk,

    İslamla ülke yönetimin alakası yok ki ( belki Tayyip şeriat getirirse olabilir:P)

    Biz genel olarak birçok dalda geri kalmış bir ülkeyiz. Teknoloji ve bilimi birkaç basamak geriden takip ediyoruz ki müslüman diye tabir ettiğin ülkerin zirvesindeyiz, bu konuda ilerlemek için de çok şey yaptığımızı zannetmiyorum açıkçası, gelenler ne yapıyor kendilerini düşünmekten başka. Yani şu an=gerideyiz;+ilerlemek için radikal adımlar atılmıyor, bir yerde sıçrama yapmak gerekir ama yapan yok yapabileceğine de inanan yok! Neyse yazdıklarımız hikayeden öteye gitmiyor,sen de farkındasındır zaten. Son söz İslam(müslümanlık) eşit değildir cehalet ve yobazlık(bilerek veya bilmeyerek)... 

     

     

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    AnaMuhalefet bunu yazdı:
    -----------------------------

    ------------- 

    FİLOZOF,

    Alınma ama ince bir noktada direk Kadın - Erkek ayrımı yapıyorsun. Burada her ne kadar anormal bir durum yok, isteyen istediğiyle evlenebilir desek; ya da en azından senin mantığına göre erkek yabancı kadınla evlenebilirse, kadın da yabancı bir erkekle evlenebilir diye yorumlasak da senin kafandaki fikir büyük ihtimal değişmeyecek. Buna da saygı duyuyoruz, ama anlaşmamız gereken nokta senin gibi düşünmeyen birine, sırf benimki doğrudur prensibiyle baskı yapmaman, yani benim tercihim böyle ben uygun bulmuyorum demen. Daha ileri gidip bunu sen de böyle bulmalısın demek saygısızlık olur gibime geliyor.

    -----------

    Zumsuk,

    İslamla ülke yönetimin alakası yok ki ( belki Tayyip şeriat getirirse olabilir:P)

    Biz genel olarak birçok dalda geri kalmış bir ülkeyiz. Teknoloji ve bilimi birkaç basamak geriden takip ediyoruz ki müslüman diye tabir ettiğin ülkerin zirvesindeyiz, bu konuda ilerlemek için de çok şey yaptığımızı zannetmiyorum açıkçası, gelenler ne yapıyor kendilerini düşünmekten başka. Yani şu an=gerideyiz;+ilerlemek için radikal adımlar atılmıyor, bir yerde sıçrama yapmak gerekir ama yapan yok yapabileceğine de inanan yok! Neyse yazdıklarımız hikayeden öteye gitmiyor,sen de farkındasındır zaten. Son söz İslam(müslümanlık) eşit değildir cehalet ve yobazlık(bilerek veya bilmeyerek)... 

     

     

     


    -----------------------------

    Hoca ben kimseye baskı yapmak, doğrusu budur ulen demek niyetinde değilim. Öyle olsa idi başlık "anormalmiyim" şeklinde olmazdı. Şöyle bişey olurdu mesela " bunlar yanlış şeylewr olmamalı" gibi. 

    Ben sadece fikriyatımı döküyorum. Tıbben, biyolojik açıdan, fiziksel matematiksel yada geometrik bir rusla evlenen türk erkeğinin çocuğu yarı türk yarı rustur. Kabul.

    Ama adı üstünde.

    Erkek. Erk sahibi. Güç sahibi. Baskın kişilik. Türk erkeği eğilmez karakterdedir. Ben ne dersem o olur havasındadır. Çocuğunu Türk örf adetine göre yetiştirebilir.

    Türk kadını anasından atasından gördüğü şekil üzere erkeğine itaatkardır. Çünkü anası atası Türklerle evliydi. Kocasına itaat edecektir. Bir almanla evlenen türk kadının yarı türk çocuğu büyük ihtimal alman örf adetlerine göre yetişecektir. 

    Ben tamamen mantık yürütüyorum burada.  

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek
    dostum sen kendi götürdüklerine bak :) bırak isteyen istediğini götürsün :)

    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    ben halis muhlis türk olan birisiyle evlenirim. Bana emanet edilen soyumu kirletemem. Emanete hıyanet edilmez. (bi ara uzak doğuya ilgim vardı ama çok ufak tefekler be abicim ele gelecek biraz XD)
Toplam Hit: 4310 Toplam Mesaj: 42