folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ben Napıcam Şimdi :\



Ben Napıcam Şimdi :\

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    Selam arkadaşlar.. kısaca anlatayım.. 2003-2004 dönemi selçuk üniversitesi'nin bi meslek yüksek okulunda 2 yıllık okumaya başladım.. herneyse işte mezun olamadım alttan dersim kaldı.. 2004-2005 de okuldan ayrıldım yani bütler kaldı..

    şimdi 2.dönem harcı yatırmadım.. o sorun değilde okulu aradığımda senin hakkın doldu dediler.. sanırım 4 yıl mış bütleri verme süresi.. ve bu son yıl.. ve ben finallere yetişebildim anca..

    eğer diplomayı alamazsam Açık öğretim düşünüyorum.. çünkü diplomasız olmak istemiyorum.. hem iş kariyer bakımından.. hemde çok büyük suçluluk duycam.. bu 2 yıllığı bitiremediğim için..

    sizce napmalıyım.. aslında hem derdimi hemde kafamdaki karışıklığı çözmek için açtım bu konuyu..

    okuduğunuz zaman ayırdığınız için teşekkürler..

    (he bide Açık öğretimden hangi bölümü seçmeliyim.. öyle bişey olursa.. )


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Ya ben sen olsam, ÖSS ye girerdim seneye, Yazılım Muhendisligi vs gibi kolay kazanılacak bir bolum okurdum...

    Yada açık ogretimden İşletme okumaya başlar, seneye tekrar ÖSS ye girer, Kamu Yönetimi ( Sanırım adı boyleydı bolumun ) falan gibi birşey daha
    okurdum... 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    hoca sen muhasebe mi okuyosun :D işletme / turz. otel / büro yön. / bankacılık / dış ticaret... bunlardan biriyse aynı boktan bendede var :D..hemde aynı okulda

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    meslek lisesi mezunuyum (tesisat teknolojisi) yani çok zor başka bi bölüm kazanmam.. :\

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    BiGGest bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca sen muhasebe mi okuyosun :D işletme / turz. otel / büro yön. / bankacılık / dış ticaret... bunlardan biriyse aynı boktan bendede var :D..hemde aynı okulda
    -----------------------------

    yok hacı ben kadınhanı m.y.o. da ısıtma ve sıhhi tesisat teknolojisi okudum 2 yıl.. 


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    matematıgın ıyıyse muhasebeden de bısey anlıyosan

    ya işletme ya iktisat ya kamu yonetımı sec

    kamu yonetımı en baba ders eger okuyabılırsen gercekden ılerde kendını kurtaracagın bı meslegın olmus olur

     


    mimi " yim ben ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi

    ya aslında bu sınaw hakkım dolmus dedigin belli egtim suresi içinde tamamlamassa kahhını elinden alıyorlar ama sonra yeniden af cıkıyor diye biliorum en azından normal 4 senelik lisanlarda öyle olması lazım acık ogretimde de zaten secicegin cok bolum yok işletme iktisat tan birini dusunuyorsun muhtemelen ustelik 4 yıllık lisanslar sana normal bi 4 yıllık lisans diploması veriyorlar bitirdiginde ote yandan ben sana dış ticareti tavsiye ederim 2 yıllık bir bolum acık ogretimde ustelik kasarsan baska bir universtenin 4 yıllık lisansına geciş yapabiliyorsun ama ne kadar kasarsın bilemicem=)


    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    ya zaten mesleğim var.. teknikerim Autocad falan proje çiziyorum.. derdim iş değil kısacası.. sadece diploma.. çünkü kötü hissetmeye başladım inanın.. :\

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    PeTaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya aslında bu sınaw hakkım dolmus dedigin belli egtim suresi içinde tamamlamassa kahhını elinden alıyorlar ama sonra yeniden af cıkıyor diye biliorum en azından normal 4 senelik lisanlarda öyle olması lazım acık ogretimde de zaten secicegin cok bolum yok işletme iktisat tan birini dusunuyorsun muhtemelen ustelik 4 yıllık lisanslar sana normal bi 4 yıllık lisans diploması veriyorlar bitirdiginde ote yandan ben sana dış ticareti tavsiye ederim 2 yıllık bir bolum acık ogretimde ustelik kasarsan baska bir universtenin 4 yıllık lisansına geciş yapabiliyorsun ama ne kadar kasarsın bilemicem=)


    -----------------------------

    kascaz artık.. yoksa ayıp bana :\ 

    ya bilmiyorum sağlam bi diplomam olsun elimde istiorm :\ saolun.. 


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Önce o kadar okumussun, 2 yıllığı bitir daha sonra açık öğretimden devam et...

    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya ben sen olsam, ÖSS ye girerdim seneye, Yazılım Muhendisligi vs gibi kolay kazanılacak bir bolum okurdum...

    Yada açık ogretimden İşletme okumaya başlar, seneye tekrar ÖSS ye girer, Kamu Yönetimi ( Sanırım adı boyleydı bolumun ) falan gibi birşey daha
    okurdum...


    -----------------------------

    Yazılım mühendisliğinin puanları kaç ki hocam? Özel üniversitelerde var diye biliyorum ama ona da bütün servetini yatırmak gerekiyo a.q


    Sen hiç kaval çaldın mı?
Toplam Hit: 1844 Toplam Mesaj: 16