

Ben Nie Aşık Olamıyorm :(
-
of artık çok sıkıldım 23 sene geçti ya ben nie aşık olamıyorum nie ben seçemiyorum tamam buna aşık oldum diyemiyorum kafayı yiycem aşık olmadan nasıl evlenebilirim ki erkekler bu kadar çabuk nasıl aşık oluyo seni seviyorum diyebiliyo anlamıyorum .
-
erkeklere çamur atarak kendi problemini çözemezsin..
-
bacım aşık olup napcanki hem aşkı ararsan aşık olamassınki yani gerçekten aşık olamassın... ayrıca evlenmek için aşık olmaya gerek yokki bana sorarsan evlenmeyede gerek yok ama nese..
ha illa ben kaşınıorum aşık olmak acı çekmek gözyaşı dökmek istiom diosan bekle bulucaktır senide emin ol .. ha birasda çevre edin farklı ortamlara gir işe yarar..
-
apla gel bn alcam sni ama yasim kucuk biras sana gore:)) saka bi yana, apla asik olupta napcan boswer sadece aci cekersin. he demisin erkekler nasil bole cabuk asik oluo demisin o yalan, ask fln degil yani bkz. ben gordugum her kiza asik oldum diom:)) ama yalan:))
-
Beni tanımadığın için ...
-
attention seeker
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Beni tanımadığın için ...
-----------------------------
bi cümle bu kadar mı doğru olur yyaa :) ... -
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Beni tanımadığın için ...
-----------------------------:D ahaha. yea man
beni de unutmayalım (H) -
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Beni tanımadığın için ...
-----------------------------
e tabiiki aşık olamazsın etrafında o kadar erkek var ama hıcbırnı begenmıyorsun..bı alıcı gozuyle bakmyorsunkı...bıraz zahmet et bı istatıstık taramasından gecır etrafındakılerı...ayrıca emirreis kardesım dogru soylemiş..onu tanımadıgın ıcın aşık olamıyorsun...eger onu tanısaydın etrafındakılerın degerını anlar hemen bırıne asık olurdun....dimi emir ? :D
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Beni tanımadığın için ...
----------------------------aynen onu tanırsan aşık olmaktan vazgeçersin=) sorun morun kalmaz=)
-
Çekemiyorsunuz lan siz beni, girmeyin yeni yengenizle arama :)