

Ben Nie Aşık Olamıyorm :(
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Çekemiyorsunuz lan siz beni, girmeyin yeni yengenizle arama :)
-----------------------------
zuhahaahah :D:D::DD:D:D:....hiç bulasma bence...bak bacım hıc dene bence...sonra hayatından cıkmak ıstedıgınde bıle...kolay kolay cıkamazsın...rest ceker haberın olsun...:D:D -
kısım bu arada tesadüfen gördüm sen aşık olmuşun ya bi forumda aşkıma d.günü msjı olarak nasıl bişi atim die konu bile açmışın .. senin hafısa kötü galiba.. bi defa olmuşun yine olursun üsülme:))
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=15527
-
koymuş hani aşık değildin... ehehehe
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Beni tanımadığın için ...
-----------------------------
Neler duyuyorum:| -
bu ne yaww site chatwalk'a dönmüş :) chatwalkda bir yerdeeeee :)
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Çekemiyorsunuz lan siz beni, girmeyin yeni yengenizle arama :)
-----------------------------
ahaha bu kaç numara :Dallah gözünü doyursun söz be söz ben bulacam sana
ama evlencen hee :I
-
bi iç hastalıkları uzmanına git kalbin yerindemi bi baktır bence
Toplam Hit: 2758 Toplam Mesaj: 18