Bende Dikkat Eksikliği Var Galiba
-
Bandito bunu yazdısensiz_aglamam bunu yazdı
Aynısı bendede oluyo . Su gerçekten etkilimiymiş bu durumda ? Fark ettim de 1 bardaktan fazla su içmiyorum günde . dahiliye yolu göründü banada o halde '-'
alakası bile yok nedense türk milletinde çöp bilgi oranı çok yüksek :S herşeye sallıyolar ama doğru bir bilgi yok heryerde ve herkonuda bu böyle
Arkadaşlar su için farkı göreceksiniz
-
god bunu yazdı
Az su icenlerdensiniz dimi?
bende çok az içiyorum.
-
Bandito bunu yazdısensiz_aglamam bunu yazdı
Aynısı bendede oluyo . Su gerçekten etkilimiymiş bu durumda ? Fark ettim de 1 bardaktan fazla su içmiyorum günde . dahiliye yolu göründü banada o halde '-'
alakası bile yok nedense türk milletinde çöp bilgi oranı çok yüksek :S herşeye sallıyolar ama doğru bir bilgi yok heryerde ve herkonuda bu böyle
Napalım sen söyle o halde :)
-
Arkadaşlar Öncelikle ben bir BİYOLOĞUM..!
Vücudu enine boyuna her anlamda çok iyi bilirim... Bütün hormonal ve nöronal sistemlerin hepsi size bağlıdır. yani eğer dikkat eksikliğin varsa yaptığın şeylerden kaynaklıdır. Şöyle açıklayayım : Çocukken bunlar başına geliyormuydu ? Hayır. SOnradan çıktı.. Demekki son zamanlarda yaşananlar veya yaptıkalrın sen bu duruma sokmuş.
Biyolojik olarak :
1- B-12 vitamini beyin nöronları yani bütün sinir sistemi için çok önemlidir. [ Balık ]2- Günde en az 2 litre SU içilmelidir...
3- UYKUSUZLUKKKK - UYKU DÜZENSİZLİĞİ.. bunlaar çoooook önemlidir..
4- Düzenli meyve tüketimi ve günlük SPOR
5- En önemlisi sürekli elektronik ortamlara ilgi.. Pc - Telefon vs. Bunlar sizi süreklı oturmanızdan ve cevreye olan ilginizden alıkoyar ve bu etkileşim nöronal sistemleriniz tembelleşir.
Bunlar sizde de warsa Tıbbi desteğe ihtiyacınız yok.. Ancak tabiki Psikolojik veya hormonal BOZUKLUKLAR için doktor şart. Onların verdiği ilaçlar da sizi biraz rahatlatır sonra yawas yawas duzene sokmalısınız kendınızı ve hapları yawas yawas bıraklamısınız..
Hayırlı Ömür - Hayırlı Ölüm versin Allah hepimize. A:E:O
