Benzin Nere Gidiyor
-
hacı arabayı normal kullanımı haricinde her şekilde kullanıyoruz 1-3-5 olsun 1-2-4 olsun deviri 3000i geçirmemek olsun vs.
anlamadığım nokta şu benzinin varil fiyatına zam gelir anlarımda benzinin varil fiyatına indirim gelince neden zam geliyo :S hangi amaçla? ha şunu da belirtmeden geçemicem milletin çalıdığını bize vergi olarak geçiriyorlar. vakti zamanında söylediğimizde kimse inanmıyordu ancak şimdi acısı çıkıyor ülkede gelir getirecek herşey satıldığı için yüklen vergiye...
-
benzine yine zam zamların arkası kesilmiyor bizim vatandaş halen sessizliğini koruyor .
-
havada ban kokusu var
-
csr288 bunu yazdı:
-----------------------------
havada ban kokusu var
-----------------------------sebep ?
-
siyasete kaymaz inşllh ama belii olmuyo bide konu başlıkları farklı ama aynı ıcerıgı ıceren 2 konu mevcut suanda
http://www.tahribat.com/Forum-Nereye-Dogru-Gidiyoruz-126618/
-
csr288 bunu yazdı:
-----------------------------
siyasete kaymaz inşllh ama belii olmuyo bide konu başlıkları farklı ama aynı ıcerıgı ıceren 2 konu mevcut suanda
http://www.tahribat.com/Forum-Nereye-Dogru-Gidiyoruz-126618/
-----------------------------konu başlıkları farklı ayrıca arkdaş orda benzin dışında başka konuldardanda söz etmiş. Ve dikkat ettiysen forumdaki benzin konusunu önce aççan benim önce buna baksaydın sonrda yorum yapsaydın. gereksiz yorum yapmayın . Siyasete kaydığıda yok kayarsada admin arkdaş gereğini yapar zaten. Konuların açılma tarihlerine bak önce hocam Tartışma yorumlarıda yapmazsan sevinirim...
-
benzin, sigara, alkol...
oturun evinizde çekirdek ve üzüm yiyin. gerçi onlarda pahalı.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
benzin, sigara, alkol...
oturun evinizde çekirdek ve üzüm yiyin. gerçi onlarda pahalı.
-----------------------------bunlarda pahalı yakında soluduğumuz hava içinde para verceğiz gbi.
-
Hollandada otobüs fiyaltlarına %10 zam geldi die otobüsleri yan yatırıp yakmış halk.. bizim burda benzin 4 lira oldu halkımız sesini çıkarmıyor şaşırıyorum :S tepki vermeyen bi milet halne geldik artık millet kabulleniyor ezilmeyi :S
-
bizim halk bu konuda biraz enayi :/ benzin dayanmış 4 liraya ne dayanması geçmiş gitmiş.. Buna kimse ses çıkarmıyo.. Aslında bu toğlumun refah düzeyinin arttığını gösterir bu iyi bişey ama bazı şeylerde de bişeylerini ortaya koymak gerekli diye düşünüyorum.. otobüse zam ardından yılbaşında yapılacak denilen benzine zam.. umarım yılbaşında da zam yapmazlar.. neden yükseliyor bu kadar anlamak güç doğrusu.. ama elden de pek bişey gelmiyo yine göz yumacağız gibi..
