Bi Kulaklık Arıyorum !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    http://www.mymemory.co.uk/In-ear-Headphones/Sennheiser/Sennheiser-MXL60-Street-II-Headphones-with-Lanyard

    bu linkte istediğim gibi var ama kulak-içi değil ve bu tarz olanlar durmuyor kulağımda 

    aradığım modelin ismi 'lanyard' imiş ama epey baktım bulamadım bi bluetoth'lu var o kadar bişi çıkmıyor

    bi el atın bulalım bu kulaklıktan kulak-içi olanını 

     

    not : fazla bi bütçem yoktur :|


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Linkdeki kulaklık güzelmiş gerçekten benimde en büyük sorunum kulaklıkların cebe soktuktan sonra 1 yıl uğraşsam o şekilde atamayacağım bir düğüm hali alması :/

    Bu düğümlenmelerden kısa süre sonra zaten kırılıyor ve bozulmuş oluyor. Linkdekinde bu sorun neredeyse ortadan kalkmış.

    Bende sony nin şu linkdekivar.

    http://www.hepsisony.com/?urun-3137-Sony-MDR-EX50LP-W-EX-Serisi-Kulaklik.html

     

    kulak içi bendede aynı kulağıniçinden fuck diye fırlamasıydı ama bu aldığım modelde kulakttan fırlama sorunu yok en azından benim için. Sesleri ise harika flac müziklerde daha önce duyamadığım pek çok sesi bu kulaklıkla alabildim. birde arkadaş sonyden şaşmayacam bundan sonra bundn önceki kulaklığımbozuldu 1 buçuk yıl sonra gittim adamlar 3 gün sorna yenisini verdiler :D


    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Linkdeki kulaklık güzelmiş gerçekten benimde en büyük sorunum kulaklıkların cebe soktuktan sonra 1 yıl uğraşsam o şekilde atamayacağım bir düğüm hali alması :/

    Bu düğümlenmelerden kısa süre sonra zaten kırılıyor ve bozulmuş oluyor. Linkdekinde bu sorun neredeyse ortadan kalkmış.

    Bende sony nin şu linkdekivar.

    http://www.hepsisony.com/?urun-3137-Sony-MDR-EX50LP-W-EX-Serisi-Kulaklik.html

     

    kulak içi bendede aynı kulağıniçinden fuck diye fırlamasıydı ama bu aldığım modelde kulakttan fırlama sorunu yok en azından benim için. Sesleri ise harika flac müziklerde daha önce duyamadığım pek çok sesi bu kulaklıkla alabildim. birde arkadaş sonyden şaşmayacam bundan sonra bundn önceki kulaklığımbozuldu 1 buçuk yıl sonra gittim adamlar 3 gün sorna yenisini verdiler :D


    ----------------------------

    bu sitede böyle bişi buldum

    http://www.hepsisony.com/?urun-1582-Sony--MDRNX3-Kulaklik.html

    fiyat filan yok ama :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Linkdeki kulaklık güzelmiş gerçekten benimde en büyük sorunum kulaklıkların cebe soktuktan sonra 1 yıl uğraşsam o şekilde atamayacağım bir düğüm hali alması :/

    Bu düğümlenmelerden kısa süre sonra zaten kırılıyor ve bozulmuş oluyor. Linkdekinde bu sorun neredeyse ortadan kalkmış.

    Bende sony nin şu linkdekivar.

    http://www.hepsisony.com/?urun-3137-Sony-MDR-EX50LP-W-EX-Serisi-Kulaklik.html

     

    kulak içi bendede aynı kulağıniçinden fuck diye fırlamasıydı ama bu aldığım modelde kulakttan fırlama sorunu yok en azından benim için. Sesleri ise harika flac müziklerde daha önce duyamadığım pek çok sesi bu kulaklıkla alabildim. birde arkadaş sonyden şaşmayacam bundan sonra bundn önceki kulaklığımbozuldu 1 buçuk yıl sonra gittim adamlar 3 gün sorna yenisini verdiler :D


    ----------------------------

     

    bu sitede böyle bişi buldum

    http://www.hepsisony.com/?urun-1582-Sony--MDRNX3-Kulaklik.html

    fiyat filan yok ama :W


    -----------------------------

    dediğin bu sanırım hocam ama fiatını bende bulamadım.

    http://www.sony.lv/product/hpi-ex-series/mdr-nx3


    "bea"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    kulaklık bulduk bu sefer fiyat yok ortada :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    Madcrazy bunu yazdı:
    -----------------------------

    tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz


    -----------------------------

    bende cx300 2 var gercekten adamlar yapmış biraz tuzlu fiyatı ama dinlerken haz alıyor insan :)


    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    eray bunu yazdı:
    -----------------------------

    Madcrazy bunu yazdı:
    -----------------------------

    tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz


    -----------------------------

     

    bende cx300 2 var gercekten adamlar yapmış biraz tuzlu fiyatı ama dinlerken haz alıyor insan :)


    -----------------------------

    güzel ama fiyatı aşar beni :|


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    eray bunu yazdı:
    -----------------------------

    Madcrazy bunu yazdı:
    -----------------------------

    tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz


    -----------------------------

     

    bende cx300 2 var gercekten adamlar yapmış biraz tuzlu fiyatı ama dinlerken haz alıyor insan :)


    -----------------------------

     

    güzel ama fiyatı aşar beni :|


    -----------------------------

    kireyzi :| biriktir paranı al ömürlük kullan sennheiseri olmayan her insanın bi parçası eksik böyle bi haz yokbaşka bi dünyanın kapısı bu :|


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    up...

     

    @madkreyzi

    abi kulaklık güzel ama bu aralar onu alacak gücüm yok eve çıkacaz üstüne harç parası yol parası filan derken zaten bi dünya para gidecek


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    kulak ici 

    brainwavz m1 oneririm piyasanın f/p si 40 dolar dı senheiser 300 fln asıyoo  baya


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
Toplam Hit: 3742 Toplam Mesaj: 27