Bi Kulaklık Arıyorum !
-
bu linkte istediğim gibi var ama kulak-içi değil ve bu tarz olanlar durmuyor kulağımda
aradığım modelin ismi 'lanyard' imiş ama epey baktım bulamadım bi bluetoth'lu var o kadar bişi çıkmıyor
bi el atın bulalım bu kulaklıktan kulak-içi olanını
not : fazla bi bütçem yoktur :|
-
Linkdeki kulaklık güzelmiş gerçekten benimde en büyük sorunum kulaklıkların cebe soktuktan sonra 1 yıl uğraşsam o şekilde atamayacağım bir düğüm hali alması :/
Bu düğümlenmelerden kısa süre sonra zaten kırılıyor ve bozulmuş oluyor. Linkdekinde bu sorun neredeyse ortadan kalkmış.
Bende sony nin şu linkdekivar.
http://www.hepsisony.com/?urun-3137-Sony-MDR-EX50LP-W-EX-Serisi-Kulaklik.html
kulak içi bendede aynı kulağıniçinden fuck diye fırlamasıydı ama bu aldığım modelde kulakttan fırlama sorunu yok en azından benim için. Sesleri ise harika flac müziklerde daha önce duyamadığım pek çok sesi bu kulaklıkla alabildim. birde arkadaş sonyden şaşmayacam bundan sonra bundn önceki kulaklığımbozuldu 1 buçuk yıl sonra gittim adamlar 3 gün sorna yenisini verdiler :D
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Linkdeki kulaklık güzelmiş gerçekten benimde en büyük sorunum kulaklıkların cebe soktuktan sonra 1 yıl uğraşsam o şekilde atamayacağım bir düğüm hali alması :/
Bu düğümlenmelerden kısa süre sonra zaten kırılıyor ve bozulmuş oluyor. Linkdekinde bu sorun neredeyse ortadan kalkmış.
Bende sony nin şu linkdekivar.
http://www.hepsisony.com/?urun-3137-Sony-MDR-EX50LP-W-EX-Serisi-Kulaklik.html
kulak içi bendede aynı kulağıniçinden fuck diye fırlamasıydı ama bu aldığım modelde kulakttan fırlama sorunu yok en azından benim için. Sesleri ise harika flac müziklerde daha önce duyamadığım pek çok sesi bu kulaklıkla alabildim. birde arkadaş sonyden şaşmayacam bundan sonra bundn önceki kulaklığımbozuldu 1 buçuk yıl sonra gittim adamlar 3 gün sorna yenisini verdiler :D
----------------------------bu sitede böyle bişi buldum
http://www.hepsisony.com/?urun-1582-Sony--MDRNX3-Kulaklik.html
fiyat filan yok ama :W
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Linkdeki kulaklık güzelmiş gerçekten benimde en büyük sorunum kulaklıkların cebe soktuktan sonra 1 yıl uğraşsam o şekilde atamayacağım bir düğüm hali alması :/
Bu düğümlenmelerden kısa süre sonra zaten kırılıyor ve bozulmuş oluyor. Linkdekinde bu sorun neredeyse ortadan kalkmış.
Bende sony nin şu linkdekivar.
http://www.hepsisony.com/?urun-3137-Sony-MDR-EX50LP-W-EX-Serisi-Kulaklik.html
kulak içi bendede aynı kulağıniçinden fuck diye fırlamasıydı ama bu aldığım modelde kulakttan fırlama sorunu yok en azından benim için. Sesleri ise harika flac müziklerde daha önce duyamadığım pek çok sesi bu kulaklıkla alabildim. birde arkadaş sonyden şaşmayacam bundan sonra bundn önceki kulaklığımbozuldu 1 buçuk yıl sonra gittim adamlar 3 gün sorna yenisini verdiler :D
----------------------------bu sitede böyle bişi buldum
http://www.hepsisony.com/?urun-1582-Sony--MDRNX3-Kulaklik.html
fiyat filan yok ama :W
-----------------------------dediğin bu sanırım hocam ama fiatını bende bulamadım.
-
kulaklık bulduk bu sefer fiyat yok ortada :F
-
tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz
-----------------------------bende cx300 2 var gercekten adamlar yapmış biraz tuzlu fiyatı ama dinlerken haz alıyor insan :)
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz
-----------------------------bende cx300 2 var gercekten adamlar yapmış biraz tuzlu fiyatı ama dinlerken haz alıyor insan :)
-----------------------------güzel ama fiyatı aşar beni :|
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
eray bunu yazdı:
-----------------------------
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
tüm isteklerini ve daha fazlasını içeren bişey bağımlılık sennheiser cx300 2 tuvalete bile birlikte gidioruz
-----------------------------bende cx300 2 var gercekten adamlar yapmış biraz tuzlu fiyatı ama dinlerken haz alıyor insan :)
-----------------------------güzel ama fiyatı aşar beni :|
-----------------------------kireyzi :| biriktir paranı al ömürlük kullan sennheiseri olmayan her insanın bi parçası eksik böyle bi haz yokbaşka bi dünyanın kapısı bu :|
-
up...
@madkreyzi
abi kulaklık güzel ama bu aralar onu alacak gücüm yok eve çıkacaz üstüne harç parası yol parası filan derken zaten bi dünya para gidecek
-
kulak ici
brainwavz m1 oneririm piyasanın f/p si 40 dolar dı senheiser 300 fln asıyoo baya
