Bicycle Kartları Satan Web Sitemi Açtım
-
Merhaba tbt,
İlk defa bir projemi tam anlamıyla bitirip hayata geçirdim.türkiyede pek satılmayan bicycle özel tasarım iskambil kağıtlarını satan tek e-alışveriş sitesini açtım. örneğin karanlıkta parlayan garip fosforlu kartlar, piç piç sırıtan papazın bulunduğu bir deste, siyah desteler, yüzyıllar önce üretilmiş görüntüsü verilmiş kovboy filmlerindeki desteler...
http://www.jookers.com
site hakkında önerilerinize açığım.
-
site tamam hiç yoktan bi şekilde ilksen ( pazar durumunu bilmiyorum ) iş yaparsın
bu arada fiyatlar fazlamı banamı öyle geldi ?
en azından ilk açılış için küçük bi kampanya yapabilirsin
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
site tamam hiç yoktan bi şekilde ilksen ( pazar durumunu bilmiyorum ) iş yaparsın
bu arada fiyatlar fazlamı banamı öyle geldi ?
en azından ilk açılış için küçük bi kampanya yapabilirsin
-----------------------------ilk cümleyi anlamadım. malesef desteleri yurt dışından getirttiğim için son günlerde dolarda fırladığı için bukadar pahalı. gümrükteki vergiler falanda eklenince. Fiyat ayarlamasını aynı ürünü yurt dışından getirticek birisi için biraz daha ucuz olarak ayarladım yani ürünü yurt dışından sipariş verecek biri yaklaşık aynı parayı ödiyecek (kargo parası nedeniyle) ama 10-20 gün bekliyecek benden alırsa 2 gün içinde elince olucak.
not:önerin üzerine fiyatları birazcık daha aşağı çektim.
-
zippo satışlarını bekliyorum hacım
-
http://www.dr.com.tr/00000,999,999/Ara/Tumgruplar/Tumkriterler/Tumformatlar/Bicycle+
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.dr.com.tr/00000,999,999/Ara/Tumgruplar/Tumkriterler/Tumformatlar/Bicycle+
-----------------------------onlar bicycle klasik serisi.
@zippo satışlarını bekliyorum hacım
1-2 ay içinde başlıyacağım. zippo satan site çok olduğu için en uygun şekilde satabileceğim zippo çeşitlerini arıyorum şuan.
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
site tamam hiç yoktan bi şekilde ilksen ( pazar durumunu bilmiyorum ) iş yaparsın
-----------------------------hocam valla süper açıklama :E
-
hayırlı olsun hocam :)
tbt ye özel indirim var mı?
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
hayırlı olsun hocam :)
tbt ye özel indirim var mı?
-----------------------------teşekkürler. Tbt için indirim kupon kodu oluşturdum fakat başkaları görmesin diye kodu pmden isteyebilirsiniz.
-
sistem ne eticaret uzerıne mı yoksa joomla fılan mı panellerı nerede dıye bakmadım ama opencart degıl sanırım
-
site güzel olmuş hocam hayırlı olsu...
Şuan olmasada ilerde alışveriş yaparakta katkıda bulunurum inş.
