Bicycle Kartları Satan Web Sitemi Açtım
-
aman hocam belgeler falan tamam değil mi? şirket adı falan filan
5 lira kâr yapıyım diyorsun devlet 5000 i gömüyor sonra.
-
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
sistem ne eticaret uzerıne mı yoksa joomla fılan mı panellerı nerede dıye bakmadım ama opencart degıl sanırım
-----------------------------
opencart alt yapısı kullanıyorum.
@tlasslehoff
şuan vergi dairesine baş vurmadım çünkü 10 günlük bir deneme yapıcam eğer işler iyi giderse başvurumu yapıcam. site açıldıktan sonra 10 günlük bir hakkım var başvuru için.
Toplam Hit: 4053 Toplam Mesaj: 13
