Bilecik MYÖ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    Bilecik Meslek Yüksek Okuluna giden biri var mı? Varsa pm atın plz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CuNdA
    CuNdA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bundan 5 sene evvel orda babamin gorevi geregi kalmistik. bilecikte.. boktan bir memleket turkiyenin en ufak ili. sekerden il olmus yani.. sosyalite sifir orda kaldigim seneler ya internete girdim.. yada camiz gibi sabahlara kadar ictim cunku sosyalite bitmis.. sadece tek guzelligi cevre illere yakin olmasi. itanbul 3 saat eskisehir 1 saat bursa 3 saat vs vs

    Hayaller Elbette Gerçekleşir. Büyük Bir İmparatorluk, Bir Çadırın İçinde Hayal Edilmemişmiydi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    CuNdA bunu yazdı:
    -----------------------------
    bundan 5 sene evvel orda babamin gorevi geregi kalmistik. bilecikte.. boktan bir memleket turkiyenin en ufak ili. sekerden il olmus yani.. sosyalite sifir orda kaldigim seneler ya internete girdim.. yada camiz gibi sabahlara kadar ictim cunku sosyalite bitmis.. sadece tek guzelligi cevre illere yakin olmasi. itanbul 3 saat eskisehir 1 saat bursa 3 saat vs vs
    -----------------------------
    vala birader ben orayı çok severim.. haklısın sosyalite sıfır ama ben orada 8 sene kaldım.. bende orada olduğum senelerde habire internet kafelerdeydim ama olsun.. ben çok seviyorum orayı..

    ayrıca küçüseme birader her ne kadar Marmara Bölgesi'nde diye geçsede,Türkiye'de 4bölgede birden toprağı olan tek şehir Bilecik'tir :D  yaaa :D 

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    ben fazla yabancılık çekmem o zaman.asosyal bi insan olarak zaten ortamlara falan akmaya niyetim yok.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Kleisthenes bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben fazla yabancılık çekmem o zaman.asosyal bi insan olarak zaten ortamlara falan akmaya niyetim yok.


    -----------------------------

    valla niyetin olsada pek akaman zati :D
    haftasonları zati asker dolar her yanı şehrin koru kendini derim :)
    şeyh edebali türbesi var Bilecik'te oraya gidebilirsin bak,güzel yerdir..
    oranın etrafında ki dağlık alanda acayip güzeldir,acayip maznarası olan noktalar var yat uyu saatlerce orda :)

    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    heaayyyytttttt dağılın uleyn kim demiş bileciğe kötü diye , yakarım walla :P :D hernekadar bilecikte çok çok kalmasamda , oralıyımdır,:)her sene giderim.çok bi coğrafi konumu olmasada osmanlının merkezidir , hatta söğütte kurulmuştur diyebilirim,hersene söğüt ertuğrul gazi anma şenlikleri olr ama 1 sefer bile gitmemişimdir.:) ayrıca 4 bölgeye sınırı wardır desem abartmış olmam , bundan ibaret zaten ölye uçuk , kaçık şeyler yoktur.


    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRReSs
    ToRReSs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    sen buraya gelceksen yandın beaw=)

    hayat yok burda.

    asosyal in de asosyal i wala:)

    hayat yaşam 0.

    ya internet cafe takılcan ya da içcen(=

    başkada bişe yapamassın.

    ben 15 senedir burdayım başka sosyal aktivite bilmem burda:)

    geçmiş olsn:)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    memleket işte 


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
    Ben Sogut ilcesinde calistim. Bence Sogut Bilecikten daha guzel :) Bilecik daglik taslik mekana kurulmus kucuk sirin bir sehir ama cok a sosyal.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    bilecik küçük şehirdir sosyallik mosyallik yoltur ama güzel şehirdir sakindir kafa dinliceksin burda ama büyük şehirden geliyosan biraz zor olabilir 10 senedir burdayım şimdilik de gitmeye niyetim yok
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    okan_mavii
    okan_mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    slm arkadaşlar ben bilecikliyim.dedikleriniz doğru sayılır. küçük sosyalitesi az .hatta ilçesi bozüyük bilecikten daha büyük. il omasının sebebi de osmanlının kuruluş yerlerinden olması. hatta sinamasına film bütün şehri dolaştıktan sonra gelir. ama yinede güzel şehir ya.. memleket olduğundan mıdır bilmem ama şirin..
Toplam Hit: 2076 Toplam Mesaj: 15